Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Nietypowe zastosowania > Jak usunąć nieprzyjemne zapachy w pomieszczeniach w domu?

Jak usunąć nieprzyjemne zapachy w pomieszczeniach w domu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Czy kiedykolwiek miałaś problemy z nieprzyjemnymi zapachami w domu lub mieszkaniu? Na pewno nie raz borykałaś się z silnym zapachem po smażeniu czy też gotowaniu, którego nie da się wywietrzyć ponieważ przesiąka nim całe pomieszczenie wraz z ciuchami osób będących w mieszkaniu. Oczywiście w marketach są dostępne różne odświeżacze powietrza o różnych zapachach. Jednak takie odświeżacze tylko maskują przykre zapachy, nie powodując ich usunięcia. Co zrobić kiedy nasz dom przesiąknął niezbyt przyjemnym zapachem? Najlepiej użyć domowego pochłaniacza brzydkich zapachów, który możesz zrobić sama w domu.
1
proszek do pieczenia
Co jest potrzebne do zrobienia pochłaniacza? Wystarczy tylko:
- para rajstop
- proszek do pieczenia
- nożyczki
- opcjonalnie olejek eteryczny o ulubionym zapachu
2
olejki zapachowe
Jak krok po kroku zrobić pochłaniacz?
Odcinamy kawałek rajstopy, najlepiej tą część od palców w górę, tak mniej więcej do połowy długości. Następnie napełniamy go niedużą ilością proszku do pieczenia. Możemy wsypywać proszek do pieczenia nad pustym słoikiem, dzięki temu sposobowi unikniemy niepotrzebnego bałaganu. Gdy już nasypiemy proszek do rajstopy to możemy dodać kilka kropli olejku eterycznego o wybranym zapachu – olejek eteryczny kupimy w aptece lub sklepie z naturalnymi produktami.
3
pochłaniacz zapachów
Kiedy już proszek z olejkiem będą wsypane, przewiązujemy węzeł na końcu nogawki, aby proszek się nie wysypał. Mamy teraz gotową piłeczkę, która zadziała jak pochłaniacz nieprzyjemnych zapachów. Możemy bez przeszkód umieścić ją w kuchni, salonie, czy łazience. Równie dobrze sprawdzi się w torbie podróżnej, szufladzie, szafie, a nawet butach czy na dnie kosza na pranie. Spróbuj, a przekonasz się sama, że jest to świetny sposób, aby pozbyć się nie świeżego zapachu z naszego mieszkania i życia.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

„Znowu śmierdzisz fajami” - te słowa pewnie słyszysz często, gdy wracasz do domu z całonocnej imprezy. Można się...
Jak pozbyć się zapachu papierosów?
„Znowu śmierdzisz fajami” - te słowa pewnie słyszysz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt