Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Akupresura > 5 najlepszych punktów akupresury dla utraty wagi

5 najlepszych punktów akupresury dla utraty wagi

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Akupresura jest to tradycyjna chińska medyczna technika oparta na koncepcie energii życiowej, która przemieszcza się wokół naszego ciała. Technika ta opiera się na kilku punktach, które są połączone w najważniejszymi organami w naszym organizmie. Uciskając te miejsca w odpowiedni sposób możesz leczyć wiele dolegliwości i problemów zdrowotnych. Dzisiaj powiemy o punktach, które działają na wagę. Stymulując je możesz kontrolować swój apetyt oraz głód (na które bardzo często ma wpływ stres) jednocześnie wzmacniając układ trawienny.
1
ucho akupresura
Punkt ucha
Jest to jeden z głównych punktów kontrolujących apetyt. Aby go znaleźć, umieść kciuk na trójkątnym fragmencie płatka ucha. Teraz otwórz i zamknij buzię, wyczuj punkt w którym ruch ten jest maksymalny. Uciskaj punkt od 1 do 3 minut, 2 razy dziennie. Według akupresury uszy, dłonie oraz stopy są częściami ciała, które lepiej odbierają energię niż reszta ciała. Dlatego też stymulacja tych punktów jest najbardziej efektywną metodą na zrzucenie wagi.
2
górna warga
Górna warga
Punkt ten umieszczony jest między górną wargą a nosem, na samym środku. Uciskaj go od 1 do 5 minut dwa razy dziennie lub wtedy, kiedy poczujesz głód lub niepokój.

Punkt kolana
Uciskając ten punkt nie tylko poprawisz trawienie, lecz także złagodzisz bóle menstruacyjne oraz skurcze. Umieszczony jest on 5 cm poniżej rzepki i trochę w bok od środka w stronę zewnętrznej krawędzi nogi. Uciska ten punkt przy pomocy palca wskazującego przez 2 minuty codziennie, aby sprawić że twój żołądek będzie prawidłowo funkcjonował. Podczas ucisku możesz odczuwać niewielki ból lub dyskomfort.
3
akupresura łokieć
Punkt łokcia
Aby zlokalizować ten punkt przesuń palec na szerokość kciuka do środka łokcia. Uciskaj go kciukiem przez 1 minutę codziennie. Stymulacja tego punktu pomoże wyeliminować nadmiar ciepła oraz wilgoci z organizmu, wspomoże funkcjonowanie jelit oraz zapobiegnie zatrzymywaniu płynów.

Punkt koło kostki
Punkt ten umieszczony jest po wewnętrznej stronie nogi, 5 cm nad kostką. Uciskaj go przez 1 minutę, a następnie delikatnie odpuszczaj. Powtarzaj czynność codziennie. Nie zaleca się uciskania tego miejsca, jeśli jesteś w ciąży.
Wykonuj powyższe czynności codziennie, a niedługo zobaczysz zmiany w swoim ciele. Dzięki akupresurze może żyć zdrowo i efektywnie kontrolować swój apetyt.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt