Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Co niedoskonałości na twarzy mówią o twoim zdrowiu?

Co niedoskonałości na twarzy mówią o twoim zdrowiu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Uważnie obserwując swoją twarz możesz wiele dowiedzieć się o swoim zdrowiu. Twarz odzwierciedla nasze nawyki żywieniowe i styl życia. Dlatego też dobrze jest wiedzieć, jakie informacje na ten temat zapisane są na naszej twarzy, aby ewentualnie móc zmienić pewne swoje przyzwyczajenia. Warto zdawać sobie sprawę z tego, co dzieje się w organizmie.
1
blada twarz
Zażółcona skóra
Zażółcona skóra twarzy może świadczyć o problemach zdrowotnych związanych z wątrobą lub też o anemii. Takie zmiany powinno się jak najszybciej skonsultować z lekarzem.

Blada skóra twarzy
Bledsza niż zwykle skóra twarzy może świadczyć o niedoborze żelaza w organizmie. Warto wówczas zwiększyć ilość spożywanego mięsa i roślin strączkowych. Dobrze jest łączyć tego typu produkty z takimi, które zawierają witaminę C, gdyż sprzyja ona wchłanianiu żelaza.
2
sińce pod oczami
Ciemne sińce pod oczami
Osoby cierpiące na bezsenność i stosujące niezdrową dietę mogą mieć sińce pod oczami. Ich powstawaniu sprzyjają także spożywanie nadmiernej ilości alkoholu i palenie tytoniu. Sposoby na pozbycie się tego problemu to zapewnienie sobie co najmniej 8 godzin snu na dobę, regularne uprawianie sportu i stosowanie zbilansowanej diety.

Trądzik
Trądzik może być efektem spożywania zbyt dużej ilości produktów spożywczych zawierających cukier i tłuszcz. Niekiedy też jednak może być wywołany zaburzeniami w poziomie hormonów. Bez względu na przyczynę trądziku, skórę nim dotkniętą należy utrzymywać w czystości i wspierać ją od wewnątrz poprzez stosowanie zrównoważonej diety.
3
zmarszczki wokół ust
Zmarszczki mimiczne wokół ust
Głębokie zmarszczki mimiczne wokół ust mogą świadczyć o tym, że często się śmiejesz, jednak mogą one też wskazywać na niedobór witaminy B. Popękane usta z kolei to często wynik niedoboru witaminy C. Dieta bogata w zielone warzywa, pomarańcze i paprykę może wpłynąć na zmniejszenie nasilenia tych problemów.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Trądzik, czy trądzik pospolity, jest bardzo częstą przypadłością skóry, występującą głównie u młodzieży i powstaje...
Jak zlikwidować pryszcze?
Trądzik, czy trądzik pospolity, jest bardzo częstą przypadłością skóry, występującą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt