Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Domowe sposoby na pozbycie się siwych włosów

Domowe sposoby na pozbycie się siwych włosów

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Siwe włosy to normalna oznaka starzenia się i około 50. roku życia ma je połowa ludzi. Siwizna jednak wielu z nas przeszkadza, zwłaszcza kobietom. Na szczęście znamy kilka niezwykłych, bezpiecznych i łatwych do wykonania sposobów na pozbycie się jej. Włosy białe, srebrne i w kolorze zmieszanych ze sobą soli i pieprzu, nie będą dłużej nam spędzać snu z powiek.
1
palenie
Zauważono, że mieszkańcy Kaukazu siwieją w najmłodszym wieku ze wszystkich grup etnicznych. Najpóźniej siwieją Afroamerykanie.

Dużą rolę w siwieniu włosów może odgrywać palenie tytoniu, gdyż wpływa on na utratę naturalnego pigmentu włosów, melaniny. Melanina zabarwia nie tylko włosy; nadaje również kolor skórze i tęczówce oka.

Na szczęście istnieją dwa wspaniałe sposoby na to, by pozbyć się siwych włosów. Pierwsza metoda polega na stosowaniu pasty z obierek ziemniaków.
2
siwe włosy farbowanie
Wykonanie:
Obierz 5 – 6 średniej wielkości ziemniaków, najlepiej organicznych i umieść obierki w rondelku, dodając dwie szklanki wody.

Doprowadź wodę z obierkami do wrzenia, a następnie gotuj przez 15 – 20 minut.

Zdejmij rondelek z kuchenki i wystudź mieszankę. Użyj sitka do przecedzenia wody do miski. Wyrzuć obierki.

Przechowuj otrzymany roztwór w szczelnie zamkniętej butelce. Dla uzyskania pięknego zapachu można dodać kilka kropli olejku eterycznego, na przykład rozmarynowego lub lawendowego.
3
obierki ziemniaczane
Umyj włosy jak zwykle szamponem i nałóż na nie odżywkę. Siwe włosy potrzebują dodatkowej pielęgnacji i nawilżenia, ponieważ mają często tendencję do wysuszania się.

Roztwór uzyskany z wody i obierek od ziemniaków nakładaj na włosy, delikatnie je masując. Nie spłukuj. Wysusz i ułóż jak zwykle.

Taki zabieg powtarzaj codziennie lub co najmniej 2 – 3 razy w tygodniu przez dwa miesiące lub dłużej. Pierwsze efekty można zauważyć już po kilku zastosowaniach, więc bądź cierpliwa!
4
miód i czosnek
Przed nami drugi sposób na zmianę koloru siwych włosów, który opiera się na działaniu mieszanki z miodu i czosnku. Będzie działać na nasze włosy od środka.

Potrzebne składniki:
3 obrane ząbki czosnku organicznego,
1 kg organicznego miodu
4 organiczne cytryny (nieobrane)
200 ml organicznego oleju z nasion lnu.

Wykonanie:
Pokrój czosnek i cytryny i wrzuć je do miski.
Dodaj miód i olej z nasion lnu,
Dokładnie wymieszaj składniki.
Przechowuj roztwór w szklanym słoiku w lodówce.

Użycie:
Jedz dwa razy dziennie przed posiłkiem 2 łyżki mieszanki miodowo – czosnkowej.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Siwe i białe włosy powstają na skutek silnego stresu, złych nawyków żywieniowych, braku snu lub wskutek czynników...
Jak zapobiec siwieniu?
Siwe i białe włosy powstają na skutek silnego stresu, złych nawyków żywieniowych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt