Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Usuwanie plam > Jak usunąć plamy z kleju z plastiku?

Jak usunąć plamy z kleju z plastiku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Kleje szybkoschnące są cyjanoakrylami, które znane z szybkości schnięcia i siły wiązania. Jeśli często używasz tego typu klejów, wiesz jak trzeba być szybkim podczas pracy z nimi. Niemniej, plamy z kleju są nieuniknione. Na szczęście istnieje kilka dobrym sposobów, aby taki klej usunąć. Znajdziesz je w dalszej części artykułu.
1
plamy z kleju
Zmywacz do paznokci
Zawartość acetonu w zmywaczu do paznokci pomoże usunąć klej z plastikowej powierzchni. Nim go użyjesz sprawdź na niewidocznej powierzchni czy aceton nie odbarwi plastiku. Nasącz wacik kosmetyczny w zmywaczu do paznokci i delikatnie przetrzyj miejsce, w którym rozlał się klej. Powtórz czynność kilka razy, aż do uzyskania satysfakcjonującego efektu.
2
plamy z kleju usuwanie
Olej roślinny
Powszechnie stosowany w kuchni olej roślinny jest kolejnym sposobem, aby oderwać klej od powierzchni. Jest to stosunkowo łagodny sposób, gdyż nie zawiera żadnych chemicznych substancji mogących uszkodzić element z tworzywa sztucznego. Papierowy ręcznik zwilż olejem i owiń nim plastikowy przedmiot z którego chcesz usunąć plamy z kleju. Zostaw je na 1-2 godziny, a następnie usuń poluzowany klej z przedmiotu.
3
jak usunąć plamy z kleju
Ocet
Ten uniwersalny środek czyszczący poradzi sobie z szybkoschnącym klejem. Moczenie w occie zmiękcza klej pozwalając na jego usunięcie. Zamocz wacik w occie i odciśnij nadmiar. W zależności od wielkości plamy, użyj kilku wacików. Przyłóż je na plamę z kleju i zostaw na kilka godzin. Gdy ocet osłabi klej, zeskrob go nożem z powierzchni.
Przeczytaj teraz: Jak usunąć plamy?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Często przyjemne rzeczy, takie jak spacer po lesie, piknik czy praca w ogrodzie mogą zmienić się w koszmar, gdy...
Jak usunąć plamy z żywicy?
Często przyjemne rzeczy, takie jak spacer po lesie, piknik czy praca w ogrodzie mogą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt