Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > 4 mity, w które każe nam wierzyć przemysł kosmetyczny

4 mity, w które każe nam wierzyć przemysł kosmetyczny

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Naszych wyborów produktów kosmetycznych i poprawiających urodę dokonujemy bardzo często za namową reklam i kolorowych opakowań na sklepowych półkach. Jednakże, wizażyści, eksperci od kosmetyki oraz autorka Paula Begoun uważają, że nie powinno się wierzyć wielu koncernom produkującym wyroby kosmetyczne - stawiają oni często twierdzenia na temat swoich produktów, które po prostu nie są prawdziwe. Aby ci to udowodnić, przygotowaliśmy listę najczęściej powielanych mitów na temat produktów poprawiających urodę. Warto jest pamiętać o każdym z nich.
1
kremy na zmarszczki
Kremy mogą pomóc usunąć drobne zmarszczki
Nie istnieją produkty kosmetyczne zdolne do całkowitego usunięcia rozstępów, zmarszczek, lub cieni wokół twoich oczu. Żadnego z istniejących produktów nie da się porównać z poważnymi zabiegami wymagającymi zastrzyków, jak botoks. Niestety, nauka nie jest jeszcze na tyle zaawansowana, aby tworzyć takie kosmetyki i minie jeszcze wiele czasu, zanim będzie można sięgnąć po środek, który naprawdę koryguje obwisłą skórę lub niechciane fałdy.
2
kremy do opalania
Krem do opalania powinien być używany tylko na plaży
Okazuje się, że używanie kremów przeciwsłonecznych jest najlepszym sposobem zapobiegania pojawianiu się zmarszczek, przebarwień oraz utraty elastyczności skóry i kolagenu. Nie przekreślaj z miejsca możliwości używania kremu przeciwko słońcu także jesienią i zimą. Może być to krem nawilżający z filtrem, podkład z filtrem, lub jakiś inny rodzaj kremu, tak długo, jak będzie zawierał tlenek cynku, dwutlenek tytanu lub awobenzon.
3
szampony do włosów
Właściwy szampon może zapobiegać wypadaniu włosów
Pomimo wszystkich tych zapewnień, które firma produkująca szampon umieszcza na etykietce, abyś tylko kupił jej produkt, szampon nie żadnego wpływu na kondycję twoich włosów. Jedyną funkcją, jaką pełni szampon jest mycie włosów. Ani cena, ani marka, nie odgrywają żadnej roli. Ponieważ szampon nakładany jest na nasze włosy tylko na krótki czas, nie ma możliwości, aby zawarte w nim składniki zostały wchłonięte przez ciało, bez względu na to, jak bardzo egzotyczne będą to substancje. Zamiast tego, sekretem dbania o włosy używanie odżywek i specjalnych maseczek na włosy.
4
farbowanie włosów
Koloryzacja nie niszczy włosów
Nowoczesne farby do włosów usuwają naturalny pigment zawarty we włosach i zastępują go innym kolorem. Nowe barwniki mogą pozostawać we włosach nawet przez okres trzech miesięcy, podczas, gdy słabsze środki wymywane są po tygodniu. Zatem, które z nich nie uszkadzają włosów? Naturalnie, te, które nie niszczą pigmentu włosów... lecz niestety nie posiadają one zdolności zmieniania kolorów. Odpowiedź jest zatem bardzo prosta: wszystkie farby do włosów mają ten sam niszczący efekt, a tylko naturalna henna ma możliwość barwienia bez niesienia uszkodzeń.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Spójrzmy prawdzie w oczy, nikogo nie cieszy widok zmarszczek. Są naturalną częścią procesu starzenia się. Niektórzy...
10 naturalnych domowych sposobów na zmarszczki
Spójrzmy prawdzie w oczy, nikogo nie cieszy widok zmarszczek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt