Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Żywność > Owoce > Dlaczego banany są niezbędne dla zdrowia?

Dlaczego banany są niezbędne dla zdrowia?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Banany to smaczne owoce, które od lat goszczą w naszych domach. Czy wiesz jednak, że oprócz smaku mają do zaoferowania dużo więcej? Są pełne witamin, dodają energii i poprawiają nastrój. Okazuje się, że banany są niezbędne do zachowania zdrowia i dobrej kondycji organizmu. Jeżeli chcesz wiedzieć, dlaczego powinieneś wprowadzić je do swojej diety, poznaj najważniejsze fakty, mówiące o wpływie tych cudownych owoców na nasze zdrowie.
1
banan ukąszenia owadów
Banan na ukąszenia owadów
Tak samo jak na  brodawkami, wewnętrzna strona skórki banana jest skutecznym sposobem  przeciwko swędzeniu i obrzękom wywołanym przez ukąszenia owadów. Wystarczy przyłożyć i wetrzeć kawałek skórki wewnętrzną stroną w miejsce, w którym poczujesz swędzenie lub zauważysz obrzęk po ukąszeniu.
2
banany pożywne
Banany przed egzaminem
Trzeba wyjść na egzamin wcześnie rano i nie masz czasu na porządne śniadanie? Zjedz dwa banany przed wyjściem z domu, a poczujesz ich wielką moc. Banany poprawią koncentrację i zapewnią twojemu mózgowi odpowiednią dawkę energii.

Banany mogą regulować ciśnienie krwi
Banany zawierają dużo potasu i niskie ilości soli -są wręcz  idealne dla osób, które cierpią na nadciśnienie.
3
banany odżywianie
Banany dla zdrowego układu trawiennego
Jedz banany, aby poprawić trawienie, ponieważ banany zawierają pektyny, które są bardzo skuteczne w usuwaniu toksyn z organizmu i chronią  naturalną florę bakteryjną jelit. Banany jedz więc zawsze gdy przyjmujesz antybiotyki.

Banan jako lekarstwo na PMS
W czasie, gdy czujesz objawy napięcia przedmiesiączkowego,  koniecznie jedz więcej bananów. Udowodniono, że łagodzą jego objawy i korzystnie wpływają na wzmocnienie osłabionego organizmu.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przepyszny koktajl bananowo-lodowy. To mój ulubiony przepis i z miłą chęcią się z Wami nim podzielę. Z ilości podanych...
Jak zrobić koktajl bananowo-lodowy?
Przepyszny koktajl bananowo-lodowy. To mój ulubiony przepis...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt