Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Żywność > Owoce > Dlaczego banany są niezbędne dla zdrowia?

Dlaczego banany są niezbędne dla zdrowia?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Banany to smaczne owoce, które od lat goszczą w naszych domach. Czy wiesz jednak, że oprócz smaku mają do zaoferowania dużo więcej? Są pełne witamin, dodają energii i poprawiają nastrój. Okazuje się, że banany są niezbędne do zachowania zdrowia i dobrej kondycji organizmu. Jeżeli chcesz wiedzieć, dlaczego powinieneś wprowadzić je do swojej diety, poznaj najważniejsze fakty, mówiące o wpływie tych cudownych owoców na nasze zdrowie.
1
banan ukąszenia owadów
Banan na ukąszenia owadów
Tak samo jak na  brodawkami, wewnętrzna strona skórki banana jest skutecznym sposobem  przeciwko swędzeniu i obrzękom wywołanym przez ukąszenia owadów. Wystarczy przyłożyć i wetrzeć kawałek skórki wewnętrzną stroną w miejsce, w którym poczujesz swędzenie lub zauważysz obrzęk po ukąszeniu.
2
banany pożywne
Banany przed egzaminem
Trzeba wyjść na egzamin wcześnie rano i nie masz czasu na porządne śniadanie? Zjedz dwa banany przed wyjściem z domu, a poczujesz ich wielką moc. Banany poprawią koncentrację i zapewnią twojemu mózgowi odpowiednią dawkę energii.

Banany mogą regulować ciśnienie krwi
Banany zawierają dużo potasu i niskie ilości soli -są wręcz  idealne dla osób, które cierpią na nadciśnienie.
3
banany odżywianie
Banany dla zdrowego układu trawiennego
Jedz banany, aby poprawić trawienie, ponieważ banany zawierają pektyny, które są bardzo skuteczne w usuwaniu toksyn z organizmu i chronią  naturalną florę bakteryjną jelit. Banany jedz więc zawsze gdy przyjmujesz antybiotyki.

Banan jako lekarstwo na PMS
W czasie, gdy czujesz objawy napięcia przedmiesiączkowego,  koniecznie jedz więcej bananów. Udowodniono, że łagodzą jego objawy i korzystnie wpływają na wzmocnienie osłabionego organizmu.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Entuzjaści zdrowego odżywiania podają, że banany mają bardzo wiele korzyści zdrowotnych. Możesz je dodawać do koktajli,...
Czy można zjeść czarnego banana?
Entuzjaści zdrowego odżywiania podają, że banany mają...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt