Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Przygotowanie na przyjście dziecka na świat > 5 sposobów na wyeliminowanie toksyn z sypialni dziecka

5 sposobów na wyeliminowanie toksyn z sypialni dziecka

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Oczekiwanie na przyjście dziecka jest jednym z najbardziej ekscytujących, a zarazem stresujących momentów w życiu. Wielu rodziców z wyprzedzeniem przygotowuje wyprawkę jak i sypialnię dla dziecka. Wśród wielu przedmiotów może czaić się wiele niebezpieczeństw, takich jak rakotwórczy formaldehyd skrywający się w meblach. Trzeba włożyć wiele trudu, aby pozbyć się szkodliwych toksyn z pokoiku dla dziecka. My podpowiemy ci 5 sposobów, jak to zrobić.
1
łóżeczko dziecka
Organiczny materac
Materace często są wykonane z pianki poliuretanowej, którą podczas produkcji traktuje się substancjami łatwopalnymi. Podczas użytkowania takiego materaca substancje te uwalniają się. Mogą one powodować zmiany w kodzie genetycznym, nadpobudliwość oraz obniżenie poziomu inteligencji. Ponieważ dziecko spędza większość czasu śpiąc, wdycha je. Chcąc zachować zdrowie swego dziecka, wybierz materac organiczny.
2
drewniane łóżeczko
Drewniane łóżeczko
Łóżeczko wykonane z płyty wiórowej również może uwalniać formaldehyd. A ponieważ dziecko będzie dotykać rękami czy ustami, ważne jest zwrócić uwagę na wykończenie łóżka w którym będzie ono spać. Najprościej jest wybrać łóżeczko z litego drewna i wykończony nietoksycznymi substancjami.

Uważaj na dywan
W dywanach również mogą kryć się szkodliwe dla malucha substancje. Kierując się wyborem dywaniku do pokoju, zwróć uwagę na produkty ekologiczne. W których producent wykorzystuje i przestrzega pewnych wymogów podczas produkcji.
3
pokój dla dziecka
Używaj nietoksycznych farb
Jednym z najprostszych sposobów, aby zapewnić niską toksyczność w pokoju dziecka jest wybór nietoksycznej farby. Zwykłe farby uwalniają substancje, które wdychamy i które powodują choroby układu oddechowego.

Zabawki
Przy urządzaniu pokoju i jego wyposażeniu należy również zwrócić uwagę na zabawki. Z jakiego materiału są wykonane i czym są pokryte. Wiele zabawek dzieci wkładają do ust, a tym samym narażają się na szkodliwe substancje.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wystrój pokoju dziecięcego a szczególnie prawidłowe dobranie kolorów ma ogromny wpływ na samopoczucie naszego dziecka....
Kolory pokoju dziecięcego
Wystrój pokoju dziecięcego a szczególnie prawidłowe dobranie kolorów ma ogromny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt