Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Maseczki Domowe > Jak zrobić maseczkę peel-off z węglem aktywnym?

Jak zrobić maseczkę peel-off z węglem aktywnym?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Każdego dnia pory skóry są zanieczyszczane brudem i toksynami. Aby uporać się z problematyczną cerą najlepiej stosować maseczki z dodatkiem węgla aktywowanego. Działa on jak swego rodzaju gąbeczka oczyszczająca, wchłania nadmiar sebum, pozostawia skórę świeżą i czystą. Dla lepszych efektów maseczkę najlepiej stosować kilka razy w miesiącu. Istnieje wiele maseczek zawierających węgiel aktywny, ale ta jest najbardziej skuteczna w walce z niedoskonałościami skóry.
1
węgiel aktywny
Składniki:
1 łyżeczka węgla aktywnego
½ łyżeczki glinki bentonitowej
1 łyżka żelatyny
2 łyżki wody
2
składniki maseczki
W małej miseczce połącz ze sobą żelatynę z wodą. Następnie dodaj węgiel aktywny i glinkę bentonitową. Pamiętaj aby nie używać żadnych metalowych łyżek czy naczyń. Wymieszaj wszystkie składniki na gładką masę. Następnie wstaw miseczkę do kuchenki i mikrofalowej i podgrzewaj przez 10-30 sekund, aż maseczka zgęstnieje. Odczekaj chwilę przed nałożeniem maseczki na twarz.
3
maseczka z węglem na problemy
Nakładając maseczkę zachowaj ostrożność, omijaj skórę wokół oczu, ust i brwi. Maseczkę aplikuj an czystą i sucha skórę, pozostaw do wyschnięcia. Im grubsza warstwa, tym dłużej będzie schła- nawet do dwóch godzin. Można oczywiście nałożyć cieniutką warstwę, jeśli nie masz zbyt dużo czasu, aby czekać na wyschnięcie maseczki.
Kiedy maska jest zupełnie sucha zacznij delikatnie zdejmować ją, najlepiej zacząć od czoła. Wszelkie resztki zmyj ciepłą wodą, osusz skórę i nałóż olej kokosowy.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Węgiel aktywowany (aktywny, leczniczy) stosuje się do celów medycznych jako środek przeczyszczający i antidotum na...
Jak stosować węgiel aktywowany?
Węgiel aktywowany (aktywny, leczniczy) stosuje się do...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt