Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Alergie > Czy kiełki brokuła mogą oczyszczać organizm?

Czy kiełki brokuła mogą oczyszczać organizm?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Skutki zdrowotne zanieczyszczenia powietrza odczuwamy pod postacią alergii, astmy, chorób serca, chorób płuc, a nawet uszkodzeniami nerwów. Nawet wykonywanie aktywności fizycznej na świeżym powietrzu może zwiększyć przyjęcie zanieczyszczeń, ponieważ duży wysiłek fizyczny zwiększa zapotrzebowanie na tlen. Na szczęście specyficzne strategie żywieniowe mogą chronić ciało i mózg przez skutkami zanieczyszczenia powietrza. Jak to zrobić? Wskazówki znajdziesz w dalszej części artykułu.
1
brokuły kiełki
Szacuje się, że aż 7 milionów zgonów na całym świecie ma związek z zanieczyszczeniem powietrza. Naukowcy stale poszukują produktów bogatych w bioflawonoidy i inne składniki odżywcze, które mogłyby zmniejszyć skutki zanieczyszczenia powietrza. Niedawne badania wykazały, że takie działanie mogą mieć kiełki brokuła.
2
zanieczyszczenie powietrza
Kiełki brokuła są bogate w glukorafanin, który inicjuje sulforan. Związek ten zwiększa działanie enzymów, które ułatwiają usuwanie zanieczyszczeń. Przeprowadzono badania, które wykazały, że po spożyciu kiełków brokułów, zwiększyło się wydalanie z organizmu szkodliwego benzenu i innych czynników rakotwórczych aż o 61%.
3
powietrze zanieczyszczone
Także nasze domy są jednak źródłem zanieczyszczenia powietrza. Przykładowo, meble uwalniają toksyczne środki zmniejszające palność. Wpływają one na nasze zdrowie hormonalne, zwiększając ryzyko wystąpienia raka. Istnieje wiele sposobów, aby zmniejszyć zanieczyszczenie powietrza w pomieszczeniach, na przykład znalezienie mebli bez sztucznych i nietoksycznych środków.
Przeczytaj teraz: Jak stawiać bańki?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Alergia na kocią sierść jest utrapieniem i zmorą wielu wielbicieli kotów. Często chcemy mieć kota w domu, jednak...
Jak zminimalizować alergię na sierść kotów?
Alergia na kocią sierść jest utrapieniem i zmorą wielu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt