Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Bóle > Jak wyleczyć ból kolana cytryną?

Jak wyleczyć ból kolana cytryną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Ból kolana jest bardzo nieprzyjemny i może pojawić się u osób w każdym wieku. Ból najczęściej spowodowany jest urazami, zapaleniem stawów lub przesileniem kolana. Jeśli kontuzja jest poważna nie obejdzie się bez wizyty u lekarza, natomiast drobniejsze dolegliwości możesz wyleczyć w sposób szybki i naturalny.
1
ból kolana
Najczęstszą przyczyną bólu kolan jest brak ruchu i praca siedząca. Jeśli się nie ruszamy chrząstka stawowa zaczyna chorować. Na ból kolan również mogą skarżyć się osoby intensywnie trenujące bieganie. Niejednokrotnie pojawia się ból przy zginaniu kolana. Jest to efekt urazu lub przeciążenia stawu kolanowego. To właśnie staw kolanowy jest najczęściej narażony na urazy i przeciążenia ze względu na swoją skomplikowaną budowę anatomiczną.
2
cytryna
Wszystko czego potrzebujesz, aby złagodzić ból kolana to olej sezamowy i cytryna.
Owoce cytryny wykazują fantastyczne właściwości lecznicze. Cytryny poprawiają wygląd skóry i wzmacniają syntezę kolagenu. Sok z cytryny pomaga usuwać przebarwienia i kurzajki. Ponadto cytryny pomagają w bólach krzyża i stawów, zmniejszają opuchliznę oraz łagodzą objawy reumatyzmu.
3
ból kolana
Składniki
olej sezamowy
1-2 cytryny

Cytryny umyj i osusz. Pokrój je na małe kawałki. Przygotuj bandaż albo gazę. Zanurz bandaż w oleju sezamowym, odciśnij nadmiar oleju. Kawałki cytryn owiń w bandaż i przyłóż do bolącego kolana na 10 minut. Zabieg powtarzaj dwa razy dziennie, aż ból zniknie.
 2.8/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kolana to najbardziej obciążone stawy ciała. Nieustannie muszą wykonywać bardzo trudne i często przeciwstawne ruchy,...
Jak zapobiec bólowi kolan?
Kolana to najbardziej obciążone stawy ciała. Nieustannie muszą wykonywać bardzo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt