Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Zdrowie Mężczyzny > 4 pokarmy, które niekorzystnie wpływają na plemniki

4 pokarmy, które niekorzystnie wpływają na plemniki

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Chociaż produkty te są uważane za niezwykle zdrowe, to nie są one pożyteczne dla plemników. Aby zmaksymalizować żywotność i siłę swojej spermy, należy unikać pokarmów wymienionych poniżej. Spowoduje to zwiększenie jakości i liczby plemników w większości przypadków.
1
picie mleka
Półtłuste mleko
Prawdopodobnie warunki przetwórstwa jak i niebezpieczne elementy środowiska są prawdopodobną przyczyną tego, że półtłuste nabiały obniżają poziom plemników i są o wiele gorsze jakościowo niż mleko pełne pochodzące od krowy. Pestycydy i chemikalia znajdujące się w ziemi, wodzie i żywności mają wpływ na ogólną zawartość produktów mlecznych, takich jak sery, mleka itd. Nie powinieneś eliminować białka, wystarczy, że będziesz jadł produkty pełne, jak najmniej przetwarzane.
2
owoce zdrowe
Owoce
Owoce są dla ciebie dobre, jednak owoce również mogą negatywnie wpływać na ilość plemników i jakość spermy. Wszystkie owoce, które spożywasz powinny być pochodzenia organicznego, w jak najbardziej naturalnego środowiska, z dala od fabryk oraz głównych dróg. Większość owoców znajdujących się w sklepie zawiera pestycydy, które maja wpływ na gospodarkę hormonalną organizmu, a to bezpośrednio przedkłada się na produkcję spermy. Jeśli nie masz możliwości jeść organicznych owoców, powinieneś moczyć je w wodzie z octem przez kilka godzin, ponieważ ocet wykazuje działanie przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne oraz pomoże pozbyć się dużej ilości toksyn z owocu.
3
czerwone mięso
Mięso
Organiczne mięso jest ogólnie uważane za zdrowe, kiedy spożywa się je z umiarem, jednak jeśli staramy się o dzieci należy być bardzo ostrożnym w tym przypadku. Chude białko i ryby są najlepsze w tym przypadku. Spróbuj unikać lub znacznie ograniczyć ilość czerwonego mięsa w diecie. Mężczyźni, którzy spożywają duże ilości czerwonego mięsa i przetworów mięsnych cechują się mniejszą ilością plemników oraz znacznie gorszą ich jakością.
4
produkty sojowe
Żywność sojowa
Jeśli wyeliminowałeś półtłuste produkty mleczne, nie wykorzystuj soi jako alternatywę. Mleko sojowe i produkty sojowe są bezpośrednio związane ze spadnie płodności. Fitoestrogeny zawarte w soi wpływają na hormony męskie negatywnie wpływając na zdolność człowieka do reprodukcji. Osoby, które spożywają duże ilości pokarmów tego typu, szczególnie osoby otyłe- są bardziej narażeni na problemy. Jeśli szukasz alternatywy dla mleka, rozważ wprowadzenie do diety mleka migdałowego i mleka kokosowego.

Te zdrowe pokarmy będą negatywnie wpływać na plemniki. Nie zapomnij również unikać nasyconych tłuszczów, kofeiny oraz alkoholu, które również mogą negatywnie wpływać na produkcję plemników i jakość twojej spermy.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Coraz więcej mężczyzn cierpi z powodu niskiego poziomy testosteronu, to nic więc dziwnego, że rynek suplementów...
Jak zwiększyć produkcję testosteronu?
Coraz więcej mężczyzn cierpi z powodu niskiego poziomy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt