Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Oczy i Wzrok > 4 powody, dla których powinno się nosić polaryzowane okulary

4 powody, dla których powinno się nosić polaryzowane okulary

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Jeśli musisz wybierać między soczewkami z polaryzacją a tymi bez polaryzacji, twój typ powinien być jasny. Gdy jedziesz na wakacje, twoje oczy potrzebują dodatkowej bariery w postaci polaryzacji. Takie okulary oferują najlepszą ochronę przed szkodliwymi promieniami. W dalszej części artykułu poznasz najważniejsze powody, dla których warto nosić soczewki polaryzacyjne.
1
okulary z polaryzacją
Redukują odblaski
Soczewki polaryzacyjne działają poprzez blokowanie odbicia promieni, które mogłyby stanowić zagrożenie dla oczu. Gdy słońce mocno świeci, metalowe przedmioty odbijają światło, które może uderzyć bezpośrednio w oczy. Jeśli nie nosisz soczewek polaryzacyjnych, ostre światło może spowodować ból migrenowy. Jest o wiele lepiej zapobiegać niż żałować, zwłaszcza gdy jesteś na plaży lub zimą w górach.
2
okulary polaryzacyjne
Doskonałe do uprawiania sportów
Jeśli uprawiasz sporty wodne, okulary polaryzacyjne powinny znaleźć się w twoim wyposażeniu. Nosząc je, jesteś w stanie zobaczyć powierzchnię wody bez oślepiających refleksów. Możliwe, że już zauważyłeś iż rybacy i sportowcy uprawiający sporty wodne zakładają okulary polaryzacyjne w słoneczny dzień. Soczewki blokują refleksy i pozwalają efektywniej widzieć taflę wody.
3
okulary polaryzacja
Redukują zmęczenie oczu
Kiedy spędzasz dużo czasu na zewnątrz, z pewnością zauważasz, że twoje oczy są zmęczone. W słoneczny jasny dzień oczy narażone są na ciągłe mrużenie. Okulary polaryzacyjne filtrują promienie słoneczne docierające do oka i dzięki temu oczy nie męczą się tak szybko.

Poprawiają wzrok
Czy wiesz, że noszenie soczewek polaryzacyjnych może poprawić wzrok? Właśnie dzięki nim możesz łatwiej zauważać różne kolory i obrazy, których nigdy wcześniej nie dostrzegałeś. Twoja wizja będzie bardziej ostra i wyraźna niż podczas noszenia zwykłych okularów.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Coraz więcej ludzi nosi soczewki kontaktowe zamiast tradycyjnych okularów. Mają wiele pozytywnych stron - nie parują,...
Jak zakładać soczewki?
Coraz więcej ludzi nosi soczewki kontaktowe zamiast tradycyjnych okularów. Mają wiele...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt