Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Zespół Przewlekłego Zmęczenia > Dlaczego jesteś ciągle zmęczona?

Dlaczego jesteś ciągle zmęczona?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wiele czynników ma wpływ na to, że czujesz się ciągle zmęczona. Czasem jest to zarwana noc lub praca do późnych godzin. Jeśli jednak odczuwasz ciągłe zmęczenie, pomimo że odpowiednio długo sypiasz i nawet kawa nie jest w stanie cię obudzić, może to być objaw choroby. Poniżej lista przyczyn permanentnego zmęczenia.
1
brak energi
Niedożywienie
Brak odpowiednich witamin i minerałów wpływa na poziom energii. Następnym razem, gdy znów będziesz testować kolejną restrykcyjną dietę, lepiej zastanów się nad tym, jak dostarczyć organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych.

Bezdech senny
Jeśli budzisz się w nocy wyczerpana, być może cierpisz na bezdech senny. W wielu trudnych przypadkach oddychanie staje się utrudnione lub całkowicie niemożliwe. Jeżeli podejrzewasz u siebie bezdech senny jak najszybciej skonsultuj się z lekarzem.
2
nieustanne zmęczenie
Depresja
Każdy może czuć się przygnębiony i smutny od czasu do czasu, ale stan smutku nie może trwać stale. Jeśli ciągle czujesz się zmęczona a twoje myśli koncentrują się na poczuciu beznadziei i rozpaczy, rozważ wizytę u specjalisty.

Niedoczynność bądź nadczynność tarczycy
Każdy, kto skarży się na długotrwałe zmęczenie powinien umówić się na wizytę u lekarza. Pierwszą rzeczą jaką lekarz powinien zrobić, to zlecić badanie krwi. Często badania ujawniają nadczynność lub niedoczynność tarczycy.
3
zmęczenie w pracy
Uczulenie na gluten
Unikanie glutenu to nie tylko modna dieta. Zdarza się, że osoby nie trawią glutenu w ogóle. Jeśli po spożyciu pszennych produktów jesteś zmęczona lub masz problemy z żołądkiem być może cierpisz na uczulenie na gluten. Zrezygnuj na jakiś czas z produktów zawierających gluten lub skonsultuj się z lekarzem, który zleci odpowiednie badania.

Anemia
Ofiary anemii często skarżą się na bardzo specyficzny rodzaj zmęczenia, osłabienia i duszności. Proste badanie krwi wykaże czy cierpisz na anemię. Jeśli wynik badania pokaże, że liczba czerwonych krwinek jest niska, to będziesz musiał zmienić swoje nawyki żywieniowe aby uzupełnić niedobory w diecie.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Niezależnie od tego, czy śpisz 8 czy 14 godzin na dobę wciąż czujesz się senna? Nie masz siły i ochoty wyjść z domu,...
Jakie są przyczyny nadmiernej senności?
Niezależnie od tego, czy śpisz 8 czy 14 godzin na dobę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt