Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Masaże > Zdrowotne właściwości masażu

Zdrowotne właściwości masażu

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Masaże stały się bardzo popularne i są wykonywane w wielu komercyjnych placówkach takich jak lotniska, szpitale czy galerie handlowe. Kiedyś trzeba było udać się do salonu masażu lub luksusowego SPA, jednak teraz możesz go wykonać nawet podczas zakupów. Dzięki temu usługa ta jest dostępna dla osób, które nie mają czasu na odwiedziny salonów SPA. Poniżej prezentujemy zdrowotne właściwości masażu.
1
masaż
Pomaga podczas sportowych urazów
Sportowcy irytują się, kiedy podczas treningów lub zawodów przydarzy im się kontuzja. Taka sytuacja powoduje, że nie może on wziąć udział w profesjonalnych zawodach, a ponadto przynosi wiele bólu i stresu. Ważne jest również, to że kontuzjowani zawodnicy nie są w centrum zainteresowania opinii publicznej, przez co są narażeni na utratę kontraktu.
2
masaż stóp
Najlepszym i najbezpieczniejszym sposobem na radzenie sobie z zapaleniem rozcięgna podeszwowego oraz stłuczonej pięty jest kąpiel stóp. Zabieg może być wykonany w zaciszu własnego domu, co przynosi jeszcze więcej korzyści. Nie tylko zaoszczędzimy pieniądze, lecz także może ustalić indywidualny plan leczenia, przez co oszczędzimy sobie problemów z dojazdami. Leczenie nie jest bardzo skomplikowane, jednak przynosi ulgę w bólu, stanach zapalnych oraz obrzęku. Oprócz tego przyspiesza czas powrotu do zdrowia. Im szybciej kontuzja zostanie wyleczona, tym szybciej będziesz mógł wrócić na boisko i zacząć robić to, co umiesz najlepiej.
3
masaż na stres
Relaks umysłu
Prawie wszyscy jesteśmy narażeni na stres. Jeśli jego poziom zaczyna się zwiększać, to może to doprowadzić do zmęczenia psychicznego, a nawet choroby. Dlatego tak ważne jest, aby znaleźć sposób na uwalniania się od codziennego stresu. Dla wielu osób takim sposobem jest masaż. Daje on możliwość na zrelaksowanie się, przez co jest efektywną metodą na uspokojenie się, zniwelowanie bólu głowy oraz bezsenności.

Jeśli masz problemy z zasypianiem, to przed snem powinnaś poddać się masażowi, którego uspokajające właściwości utulą cię do snu.
4
masaż łagodzi urazy
Łagodzi naciągnięcia oraz urazy
Codzienne stanie na nogach przez wiele godzin może powodować naciągnięcia oraz urazy. Czujesz ból w nogach, udach, a nawet stopach. Niektórzy radzą sobie z tym problemem biorąc gorący prysznic, jednak głęboki masaż również jest efektywnym sposobem na złagodzenie bólu. Niektóre jego rodzaje, takie jak masaż szwedzki polegający na ugniataniu mięśni, pomaga je zrelaksować i złagodzić ich sztywność.

Masaż szwedzki opiera się na głębokich okrężnych ruchach i wibracjach. Taka kombinacja sprawia, że nasze ciało staje się rozluźnione, a jednocześnie pobudzone. Głęboki masaż polega na energicznych ruchach, które docierają w coraz głębsze warstwy mięśni i tkanek. Najlepiej nadaje się on do eliminacji bólu związanego z urazami i spiętymi mięśniami.
Przeczytaj teraz: Jakie są zalety masażu?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

W masażu szwedzkim wykorzystano doświadczenia starożytnych Rzymian i Greków. To właśnie zabiegi antycznych mistrzów w...
Masaż szwedzki - na co pomaga?
W masażu szwedzkim wykorzystano doświadczenia starożytnych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt