Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Ogrody > Szkodniki, Choroby, Problemy > Posiadając tą roślinę nie będziesz mieć problemu z insektami i pająkami

Posiadając tą roślinę nie będziesz mieć problemu z insektami i pająkami

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Insekty należą do gatunku bezkręgowców, posiadają chitynowy szkielet zewnętrzny i trzyczęściowe ciało (głowa, tułów i odwłok), trzy pary nóżek, złożone oczy i parę antenek. W większości przypadków są malutkie, nie licząc chrząszczy i żuków, które mogą przybrać spore rozmiary. Większość insektów żywi się padliną, roślinami i mięsem.
1
insekty
Ich głównym zadaniem jest zwalczanie innych gatunków i zapobieganie rozwojowi plagi, co stanowi istotą część natury przyrody. Kolejną ich ważną funkcją jest rozkładanie i eliminowanie zbędnych resztek pokarmowych. Insekty potrafią też przenosić pyłki kwiatowe, co przyczynia się do zapyleń i jest niezwykle ważne dla przyrody. Te małe żyjątka jednak nie wyglądają zbyt ładnie i wiele osób odczuwa przed nimi strach.
2
pająk
Wielu ludzi na widok insektów krzyczy i podskakuje (np. na widok pająka). Nawet ci, którzy kochają naturę twierdzą, że widok pająka albo karalucha nie jest dla nich niczym przyjemnym. Wielu z nas próbuje pozbyć się ich używając środków chemicznych, które niestety posiadają pewne skutki uboczne. Na szczęście istnieje naturalne rozwiązanie problemu, które rozkładając się sprawi, że będziesz mieć spokój z niepokojącymi cię małymi żyjątkami. Dodatkowo sposób ten wprowadzi do twojego domu przyjemny zapach.
3
mięta
Rośliną, która pomoże ci zwalczyć insekty jest mięta i jej intensywny zapach. Mięta jest składnikiem używanym do wielu potraw, prócz tego posiada też zastosowania zdrowotne. Jedyne, co musisz zrobić, by pozbyć się z domu insektów jest zrobić wywar z kilku liści mięty, następnie poczekać aż wystygnie i przelać do pojemniczka z dozownikiem pozwalającym na spryskiwanie. Kiedy wywar będzie w spryskiwaczu, dokładnie opryskaj całą powierzchnię domu.
Dla zapewnienia lepszych efektów, pamiętaj o spryskaniu ciemnych zakamarków oraz różnego rodzaju szczelin. Metoda ta pozwoli trzymać ci insekty z dala od domu, a prócz tego sprowadzi przyjemny zapach do twojego domu.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zapach mięty zwykle przywodzi nam na myśl smaczne, zielone cukierki, odświeżającą gumę do żucia lub orzeźwiające drinki...
Lecznicze właściwości mięty
Zapach mięty zwykle przywodzi nam na myśl smaczne, zielone...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt