Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Czy wszystkie ćwiczenia fizyczne przynoszą efekty?

Czy wszystkie ćwiczenia fizyczne przynoszą efekty?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Większość ludzi w twoim otoczeniu regularnie biega, chodzi na siłownię czy basen, jednak  czy robią to ze względu na zdrowie czy może  w pogoni za modą? Powody nie są istotne. Najważniejsze, że regularnie się ruszamy i  dbamy o kondycję. Istnieją jednak utarte od lat mity, w które większość z nas uparcie wierzy, choć mijają się z prawdą. Warto poznać je i zmienić złe przekonania w te prawdziwe.
1
intensywne ćwieczenia
Intensywne ćwiczenia powodują przyrost mięśni i kobiety zaczynają wyglądać bardziej męsko?
To po części prawda, po części mit. Wszystko zależy od częstotliwości i rodzaju wykonywanych ćwiczeń. Oczywiście wszystkie ćwiczenia, oprócz spalania tłuszczyku, powodują rozrost mięśni, dzięki temu jesteśmy w stanie wykonywać ćwiczenia dłużej i nie męczymy się tak jak na początku naszej drogi z treningami. jednak musisz zdawać sobie sprawę, że przyrost mięśni nie wygląda jak dmuchanie balona. Jest powolny i proporcjonalny do wysiłku. Po drugie tłuszcz zamieniany jest na mięśnie, jednak ta sama waga mięśni i tłuszczu ma różne objętości. Podczas odpowiednio dobranych ćwiczeń, twoja sylwetka wysmukli się i stanie się bardziej kobieca.
2
dieta ćwiczenia
Jeżeli ćwiczysz, nie musisz przestrzegać diety?
Często wydaje nam się, że jeżeli zwiększymy ilość ćwiczeń, nie musimy martwić się tym co jemy, bo przecież i tak spalamy więcej kalorii. Niestety ćwiczenia i odpowiednia dieta powinny być ze sobą połączone. Jeżeli zależy ci na zdrowiu, musisz dostarczać organizmowi odpowiednie ilości substancji odżywczych, szczególnie wówczas, kiedy ćwiczysz. W przeciwnym przypadku będziesz przemęczony i nie będziesz miał siły na  ćwiczenia.
3
ważenie się
Rezultaty treningu sprawdzisz na wadze?
Jak pisaliśmy już wyżej ćwiczenia fizyczne nie powodują jedynie  utraty tłuszczu, ale także przyrost masy mięśniowej. Ta sama objętościowo ilość tłuszczu, jest znacznie lżejsza od tkanki mięśniowej. Dlatego może ci się wydawać, że zamiast chudnąć tyjesz, od kiedy rozpoczęłaś treningi. Weź metr krawiecki i  sprawdź jak zmieniały się twoje wymiary. Od lat trenerzy powtarzają, że waga nie jest oznaką  schudnięcia, a właśnie zmieniające się wymiary. Nie zrażaj się więc i odstaw wagę w kąt. Od teraz zaufaj swoim wymiarom.   
4
gruby dres
Ćwiczenia w grubych i nieprzepuszczalnych powietrza ubraniach pomagają szybciej spalić tłuszcz?
Jeżeli ubierzesz nieprzepuszczalną powietrza odzież do ćwiczeń, nie spalisz większej ilości tłuszczu, a jedynie spocisz się i możesz przegrzać organizm. Konsekwencje mogą być zupełnie inne od spodziewanych. Dostosowuj więc ubiór do temperatury i staraj się nie dopuścić do przegrzania organizmu.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Twoja zdolność do przyrostu mięśni ma tak samo dużo wspólnego z tym co jesz, jak z tym, ile i jak ćwiczysz. W czasie...
Co jeść na przyrost masy mięśniowej?
Twoja zdolność do przyrostu mięśni ma tak samo dużo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt