Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Najlepsze naturalne składniki dla zdrowia skóry, włosów i paznokci

Najlepsze naturalne składniki dla zdrowia skóry, włosów i paznokci

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Ludzie na całym świecie wydają miliony, aby cieszyć się piękną skórą, lśniącymi włosami i mocnymi paznokciami. Jeśli chodzi o piękno, wagę należy przywiązywać do naturalnych składników, a nie komercyjnych produktów kosmetycznych. Substancje chemiczne i toksyny w produktach komercyjnych mogą wyrządzić wiele szkód w dłuższej perspektywie.
1
oliwa z oliwek
Oliwa z oliwek
Oliwa z oliwek działa jako potężny środek zmiękczający skórę, nadaje włosom połysk, miękkość i sprężystość. Poza tym, że jest to jeden z najlepszych olejów do włosów, jest również dobrym składnikiem dla skóry i paznokci . Nienasycone kwasy tłuszczowe zawarte w oliwie chronią skórę przed starzeniem.

Oliwa z oliwek jest również dobre dla słabych i łamliwych paznokci. Pomaga w procesach naprawczych uszkodzonej płytki i zmiękcza paznokcie i skórki. Aby poprawić ogólny stan zdrowia stosuj od 1 do 2 łyżek oliwy z oliwek w zwykłej codziennej diecie. Ponadto, można używać jej w pielęgnacji urody do włosów, skóry i paznokci.
2
masaż oliwką
Włosy: masuj skórę głowy ciepłą oliwą z oliwek przez kilka minut. Zakryj włosy ręcznikiem i pozostaw olej przez 30 do 45 minut. Następnie umyj włosy jak zwykle. Za pomocą tego zabiegu możesz pielęgnować włosy dwa razy w tygodniu.

Skóra: Wykonaj masaż ciała ciepłą oliwą z oliwek. Odczekaj 30 minut, a następnie weź prysznic. Delikatnie osusz skórę i zastosuj lekki krem nawilżający.

Paznokcie: Masuj paznokcie wodą z ciepłą oliwą z oliwek. Odczekaj 15 minut przed spłukaniem. Powtarzaj proces 2 lub 3 razy dziennie.
3
awokado
Awokado
Czy to owoc, pestka czy olejek z niego przygotowany, awokado powinno być częścią schematu pielęgnacji urody. Od suchej skóry, blizn i łamliwych paznokci, do zniszczonych włosów, awokado ma wiele zastosowań kosmetycznych.
Zjadanie połowy owocu awokado codziennie pomaga chronić skórę. Regularne przyjmowanie awokado wzmacnia centra energetyczne komórek przed działaniem szkodliwych wolnych rodników.

Jest to również jeden z najlepszych środków nawilżających od Matki Natury. Utrzymuje zarówno skórę i włosy w odpowiednim poziomie nawilżenia. Duża ilość zdrowego tłuszczu, witaminy E i białka w awokado pomaga chronić skórę przed uszkodzeniem, utrzymać zdrowe włosy i zapobiec łamaniu się paznokci.
4
zastosowanie awokado
Oto kilka sposobów korzystania z awokado do zapewnienia pięknych włosów, skóry i paznokci.

Włosy: Przygotuj maskę do włosów z 1 dojrzałego awokado, 1 łyżki olejku jojoba lub oliwy z oliwek i jogurtu. Nałóż maskę na wilgotne włosy. Zawiń włosy w gruby ręcznik i pozostaw na 1 godzinę, a następnie spłucz maskę letnią wodą. Używaj tej maski do włosów raz w tygodniu. Możesz też wmasować olej z awokado w skórę głowy raz lub dwa razy w tygodniu.

Skóra: W celu uzyskania zdrowej i miękkiej skóry, natrzyj skórę miąższem dojrzałego awokado 30 minut przed prysznicem. Powtórz tę czynność 2 lub 3 razy w tygodniu.

Paznokcie: Przygotuj pastę z 1 łyżki miąższu z awokado i odrobiny oleju kokosowego. Nałóż mieszankę na paznokcie i pozostaw na kilka godzin. Spłucz letnią wodą i osusz.
5
zielona herbata
Zielona herbata
Zielona herbata ma wiele zalet, również kosmetycznych. Wysokiej jakości przeciwutleniacze zawarte w tej herbacie zapobiegają działaniu szkodliwych wolnych rodników, które przyczyniają się do starzenia się skóry. Chroni skórę przed uszkodzeniami promieniowaniem UV i redukuje oznaki przedwczesnego starzenia się, takie jak zmarszczki, plamy i zwiotczenie skóry.
Jeśli chodzi o włosy, katechiny zawarte w zielonej herbacie hamują wypadanie włosów. Zielona herbata jest także dobrym rozwiązaniem dla silnych i zdrowych paznokci. Zapobiega także ich żółknięciu i łamaniu.

Wystarczy pić zieloną herbatę 2 lub 3 razy dziennie i możesz cieszyć się pięknymi włosami, skórą i paznokciami . Ponadto, możesz zastosować następujące środki kosmetyczne.
6
paznokcie
Włosy: Przygotuj 3 do 4 szklanek zielonej herbaty, w zależności od długości włosów. Pozostaw do ostygnięcia. Wylej herbatę na wilgotne włosy i pozostawić przez 10 minut. Następnie umyj włosy łagodnym szamponem. Za pomocą tego sposobu odżywisz włosy i przyspieszysz ich wzrost.

Skóra: Opróżnij zawartość 1 lub 2 używanych torebek zielonej herbaty do miski. Dodaj 1 łyżeczkę miodu i trochę soku z cytryny i dokładnie wymieszaj. Stosuj mieszankę na oczyszczoną skórę twarzy i szyi, pozostawić na 10 minut, a następnie spłucz letnią wodą.

Paznokcie: Zaparz szklankę zielonej herbaty, dodaj kilka kropli oleju z kiełków pszenicy i pozostaw do ostygnięcia. Mocz paznokcie przez 10 do 15 minut, dwa razy w tygodniu.
Przeczytaj teraz: Jak dobrze wyglądać rano?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

W Internecie krąży wiele informacji na temat pielęgnacji, że bardzo trudno jest wyłapać te, które są prawdziwe. Czasami...
9 mitów na temat pielęgnacji, o których musisz wiedzieć
W Internecie krąży wiele informacji na temat pielęgnacji...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt