Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Kremy Domowej Roboty > Przepis na domowy krem z miodem

Przepis na domowy krem z miodem

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Miód pszczeli wytwarzany jest naturalnie przez pszczoły i ma wiele właściwości odżywczych, które stosowane są od czasów starożytnych przez ludzi do leczenia różnych chorób. Miód pszczeli świetnie sprawdza się w pielęgnacji skóry, działa on nawilżająco i ujędrniająco na skórę, dzięki temu wiele kobiet płaci wysokie ceny za kremy i balsamy na bazie miodu pszczelego. Oczywiście nie o sam miód się rozchodzi, a również o propolis, pyłek czy mleczko pszczele. Wszystkie te składniki działają na naszą skórę kojąco i nawilżająco, dzięki czemu możemy cieszyć się piękną skórą przez wiele lat!
1
miód i pyłek
Propolis oprócz szeregu zastosowań w kosmetyce ma również właściwości antybakteryjne oraz pomaga walczyć z hemoroidami, chorobami żołądka czy nadciśnieniem. W kosmetyce jest on używany w celu wygładzenia zmarszczek oraz, aby opóźnić procesy starzenia się komórek. Jednak zamiast wydawać fortunę na markowy krem, warto zrobić swój własny w domu! Wystarczy tylko kilka składników, które łatwo dostaniemy w sklepie i odrobina chęci.
2
miód krem
Składniki potrzebne do zrobienia kremu:
- ½ łyżeczki pyłku pszczelego w granulkach
- 2 łyżeczki miód
- 25 gram wosku pszczelego
- 30 ml nalewki z propolisu
- 60 ml oliwy z oliwek
- 60 ml oleju z pestek winogron
- miska
- pusty słoiczek
3
krem do twarzy
Do miseczki wlej oliwę z oliwek oraz olej z pestek winogron i dodaj wosk pszczeli. Do tego dodaj pyłek pszczeli i nalewkę z propolisu, a następnie miód. Jeśli składniki nie chcą się połączyć, wsadź miskę na chwilkę do mikrofali i wtedy dokładnie zamieszaj wszystkie składniki. Po wymieszaniu przelej jeszcze ciepły krem do słoiczka i ciesz się naturalnym działaniem tego świetnego kremu!
4
jak zrobic krem do twarzy
Kobiety, które spróbowały tego przepisu, zakochały się w nim i nie wyobrażają sobie życia bez tego kremu! Nie jest on tłusty, ani lepki, świetnie nawilża skórę i pozostawia ją gładką na długo. Świetnie sprawdza się jako krem na noc, ponieważ rano, zaraz po przebudzeniu skóra wygląda na świeżą i promienną, nawet po kilku godzinach snu. Oczywiście oprócz kremu warto jest dodawać miód do herbaty oraz ciast, sprawi on że pieczone ciasta będą miały wyjątkowy smak.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Potrzeby naszej skóry są różnorodne. Dlatego nie ma jednej uniwersalnej metody na zachowanie zdrowej i pięknej cery...
Co powinien zawierać w swoim składzie krem idealny?
Potrzeby naszej skóry są różnorodne. Dlatego nie ma...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt