Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Kosmetyki dla Pań > Kilka sposobów jak możemy wykorzystać węgiel aktywny w domu

Kilka sposobów jak możemy wykorzystać węgiel aktywny w domu

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Węgiel aktywny w medycynie znany jest pod łacińską nazwą carbo medicinalis i ma wiele zastosowań, o których pewnie nawet nie mieliście pojęcia. W połączeniu z gazem lub innym środkiem aktywującym węgiel aktywny staje się silnym składnikiem naturalnego pochodzenia, który można wykorzystywać właśnie w medycynie czy kosmetyce. Węgiel aktywny absorbuje substancje chemiczne oraz zmniejsza ich toksyczność. Jednak to nie wszystkie znane nam zastosowania węgla aktywnego. Sprawdź co jeszcze potrafi i w jakim celu możesz go wykorzystać w domu.
1
domowy eyeliner z węglem
Oczyszczanie skóry
Węgiel aktywny oczyszcza naszą skórę i pochłania nadmiar sebum w zaledwie kilka minut. Można go używać osobno lub mieszać z innymi składnikami, które razem dają świetny efekt. Węgiel aktywny to bardzo tani sposób, aby pozbyć się uporczywego przetłuszczania skóry.

Domowy eyeliner
Węgiel aktywny znany jest z tego, że można z niego zrobić domowy eyeliner. Nie ma powodu nakładać na powieki szkodliwych chemicznych substancji, kiedy można łatwo nałożyć naturalny eyeliner wykonany z węgla aktywnego. Oprócz węgla aktywnego przyda się nam jeszcze aloes i olej kokosowy, czyli same naturalne składniki.
2
wybielanie zębów węglem
Wybielanie zębów
Może się to wydawać dziwne, że czarny węgiel aktywny działa wybielająco na zęby ale faktycznie tak jest! Stosowanie węgla aktywnego zamiast pasty wybielającej to świetny pomysł. Dodatkowo, węgiel jest bardzo łatwy w użyciu, wystarczy tylko zmieszać proszek z wodą i wcierać go w zęby za pomocą szczoteczki. Aby uzyskać rewelacyjne efekty, zabieg należy powtarzać 2-3 razy w tygodniu.

Złuszczanie martwego naskórka
Węgiel aktywny delikatnie złuszcza martwy naskórek z naszego ciała i pozostawia skórę delikatnie oczyszczoną. Regularne stosowanie peelingu sprawi, że skóra będzie miękka i zadbana. Po peelingu warto zastosować naturalny balsam, aby skóra była odpowiednio nawilżona.
3
problemy z żołądkiem
Pozwala pozbyć się trądziku
Węgiel aktywny pomaga w walce z trądzikiem. Dzięki działaniu antybakteryjnym węgiel pozwala oczyścić skórę i pozbyć się niedoskonałości powstałych najczęściej w okresie dojrzewania. Węgiel może być stosowany miejscowo lub na całej twarzy. Już po kilku użyciach zauważysz, że trądzik powoli znika.

Pomaga na problemy żołądkowe
Węgiel aktywny w medycynie najczęściej stosuje się do leczenia biegunki, niestrawności, wzdęć oraz zatruć. Jest to najprostszy lek jaki możemy dostać w każdej aptece czy nawet sklepie jeśli mamy problemy żołądkowe. Jedynym warunkiem podczas leczenia się węglem aktywnym jest picie dużej ilości wody, ponieważ węgiel może prowadzić do odwodnienia.
4
tusz do rzęs
Domowy tusz do rzęs
W starożytności, Egipcjanie robili kosmetyki z węgla. Dziś, możemy spotkać ludzi, którzy wolą poświęcić trochę czasu i zrobić własny tusz do rzęs, niż ryzykować podrażnieniem skóry przez sztuczny tusz kupiony w drogerii. Maskara z węgla aktywnego, aloesu, olejku kokosowego i wosku pszczelego to bardzo bezpieczna opcja dla osób cierpiących na alergię.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Już w starożytnym Egipcie wiedziano, że tusz do rzęs to podstawowy kosmetyk do makijażu. Od tamtej pory niewiele się...
Jak zrobić domowy tusz do rzęs?
Już w starożytnym Egipcie wiedziano, że tusz do rzęs...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt