Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Sprzątanie łazienki > W jaki sposób wyczyścić osad na armaturze łazienkowej?

W jaki sposób wyczyścić osad na armaturze łazienkowej?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Każda gospodyni na pewno nie raz miała problem z pozbyciem się trudnych osadów i zanieczyszczeń z armatury łazienkowej. Osad, który gromadzi się wokół zlewu czy kranu jest trudny do usunięcia nawet za pomocą silnych środków chemicznych. Brud gromadzi się przez lata, nawet w łazience czy kuchni, które są regularnie sprzątane i nie jesteśmy w stanie uniknąć gromadzącego się brudu.
1
brudny kran w łazience
Wiele osób używa chemikaliów, które mogą zniszczyć powierzchnie kranu czy zlewu, nie mówiąc już o naszych dłoniach narażonych na silne działanie toksycznych substancji. Niestety, wszystkie detergenty jakie stosujemy do czyszczenia zlewów czy baterii łazienkowych maja szkodliwe działanie na środowisko naturalne, które wielokrotnie jest zagrożone. Jak więc bezpiecznie i dokładnie usunąć zanieczyszczenia? Oto sprawdzony sposób!
2
czysta łazienka
Czego potrzebujemy do przygotowania naturalnego środka do usuwania zanieczyszczeń:
- proszek do pieczenia
- woda utleniona (najlepiej w buteleczce ze sprayem)
- stare szczoteczki do zębów
3
czysty kran
Na początku upewnij się, że zlewozmywak jest całkowicie suchy. Jeśli tak, nasyp odrobinę proszku do pieczenia na zabrudzony obszar, a następnie spryskaj to miejsce wodą utlenioną i pozostaw na około 3-5 minut. Po upływie zalecanego czasu poszoruj przez chwile dane miejsce szczoteczką, a następnie spłucz wodą i gotowe! Twoja łazienka będzie jak nowa i to bez większego wysiłku. Stosowanie naturalnych środków czyszczących będzie nie tylko bezpieczne dla armatury łazienkowej ale również dla Ciebie i Twojej rodziny, szczególnie jeśli w domu są dzieci.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każdy z nas może pochwalić się czystą, zadbaną łazienką. Ty też! Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak to osiągnąć. Nim...
Jak dobrze posprzątać łazienkę?
Każdy z nas może pochwalić się czystą, zadbaną łazienką...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt