Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Medycyna Niekonwencjonalna > Dlaczego warto kupić lampę solną?

Dlaczego warto kupić lampę solną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Himalajskie lampy solne stają się bardzo popularne, ponieważ nie tylko są piękną dekoracją mieszkania, ale mają też niesamowite korzyści zdrowotne. Po włączeniu lampy będziesz czuł się lepiej fizycznie, psychicznie oraz emocjonalnie.
1
himalajska lampa
Twoje powietrze będzie czyste
Największą oczywistą korzyścią wynikającą z posiadania himalajskiej lampy solnej jest jej niesamowita zdolność do filtrowania powietrza w domu- usuwa kurz, dym papierosowy, pyłki i inne zanieczyszczenia powietrza. Himalajskie lampy solne filtrują powietrze poprzez przyciąganie cząsteczek wody i wszelkich obcych cząstek, po czym je neutralizuje i wchłania- jest to nazwisko zwane higroskopijnością. Gdy lampa jest włączona, ciepło pochodzące od żarówki uwalnia wodę z powrotem do atmosfery, ale zachowuje wszystkie wchłonięte cząsteczki wewnątrz lampy.

Będziesz mniej podatny na alergie
Himalajska lampa solna filtruje mikroskopijne cząsteczki z powietrza, w tym pyłki, kurz, sierść zwierząt domowych, grzybów i pleśni- to może naprawdę ograniczyć poziom alergenów w powietrzu, co czyni go idealnym wystrojem dla domu, a także dodatkiem dla osób cierpiących z powodu alergii. Ponadto czyste powietrze pomoże Ci utrzymać lepszy stan zdrowia oraz będziesz mniej podatny na infekcje.
2
sól himalajska
Będziesz lepiej spał
Każda cząsteczka składa się z atomów, a każdy atom składa się z trzech rodzajów cząsteczek: protonów ( ładunek dodatni ), elektronów ( ładunek ujemny ) i neutronów ( ładunków neutralnych ). Niestety dodatnie jony w powietrzu mogą utrudniać zasypianie, a to dlatego, że jony dodatnie mają negatywny wpływ na nasz organizm, a znajdują się wszędzie wokoło nas. Himalajska lampa solna uwalnia jony ujemne, które neutralizują jony dodatnie. Himalajska lampa solna w Twojej sypialnie może znacznie poprawić jakość Twojego snu. Nie musisz świecić lampy przez całą noc, wystarczy, że włączysz ją na kilka godzin w ciągu dnia, najlepiej przed snem.
3
lampy solne
Będziesz oddychał łatwiej
Jest to również świetny sposób dla ludzi cierpiących na astmę lub jakiekolwiek trudności z oddychaniem. W rzeczywistości, himalajska różowa sól jest bardzo dobrym środkiem oczyszczającym drogi oddechowe ( są nawet środkami do inhalacji ).

Będziesz miał więcej energii
Dodatnie jony są ogromnym pasożytem energii. Badania naukowe dowiodły, że będąc poza domem czujemy się bardziej pobudzeni, dlatego, że na zewnątrz znajduje się więcej jonów ujemnych. Ponieważ himalajskie lampy solne neutralizują jony dodatnie, a zwiększają liczbę ujemnych to poczujesz dzięki temu przypływ energii w domu.
4
kwadratowa lampa solna
Rzadziej doświadczysz bólu głowy
Himalajskie lampy solne pomagają poprawić Twój nastrój, zrelaksować i dostarczyć więcej krwi i tlenu do mózgu i innych narządów Twojego ciała, co dodatkowo pozytywnie wpłynie na ogólny stan zdrowia. To nie tylko poprawi koncentrację, ale również pozwoli Ci uwolnić się od stresu, doda energii, oraz ograniczy ryzyko powstawania bólu głowy.

Będziesz szczęśliwszy
Dzięki zwiększeniu przepływu krwi i tlenu w mózgu, wytworzy się również więcej serotoniny, co wpłynie na Twój pozytywny nastrój, także takie rozwiązanie jest bardzo dobrym uzupełnieniem dla osób cierpiących z powodu depresji czy zaburzeń nastrojów.
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zasady leczenia tą metodą opierają się na naukach Japończyka Georga Ohsawa, studenta filozofii. Technika polega na...
Co to jest makrobiotyka?
Zasady leczenia tą metodą opierają się na naukach Japończyka Georga Ohsawa, studenta...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt