Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak dbać o delikatną skórę w okolicach oczu?

Jak dbać o delikatną skórę w okolicach oczu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Skóra wokół oczu jest cieniutka, często się przesusza i znacznie szybciej widać na niej oznaki starzenia, niż w innych częściach twarzy. Wszystko przez to, że skóra w tych okolicach nie posiada gruczołów łojowych, a więc nie produkuje sebum. Sebum z kolei z jednej strony kojarzy nam się z czymś negatywnym, ponieważ jego nadmiar powoduje przetłuszczanie się skóry, z drugiej jednak strony jest niezbędne, dla zdrowej cery. Zapewnia naturalne nawilżanie i utrzymanie wilgoci w skórze.
1
ogórek na oczy
Jak więc utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia w delikatnym obszarze okolic oczu, gdzie nie możemy liczyć na naturalne mechanizmy naszej skóry? Proponujemy zastosowanie naszych maseczek pod oczy, wykonanych własnoręcznie w domu, przy użyciu naturalnych produktów.

Okłady z ogórka i róży
Bogate w kwas askorbinowy i wodę  ogórki pomagają nawilżyć i koją przesuszoną i podrażnioną skórę. Ale zamiast umieszczania plasterka ogórka na swoich  powiekach, wykonaj tę maseczkę.
2
woda różana
Czego potrzebujesz? Weź pół ogórka, 30 ml wody różanej i okrągłe waciki bawełniane.

Jak przygotować okłady? Na początek  potnij waciki w kształt półksiężyców. W blenderze umieść ogórka i wodę różaną i miksuj, aż uzyskasz gładką konsystencję. Przelej całość do miski, a następnie namocz waciki w mieszaninie, wyciskaj nadmiar, a następnie ponownie namocz dla optymalnego nasiąknięcia. Aby zastosować okład, należy umieścić go pod okiem, upewniając się, że znajduje się maksymalnie  blisko dolnej linii rzęs. Pozostaw całość  na 10-15 minut. Resztę płynu rozlej do pojemników na kostki  lodu i zamroź.  Rozmrażaj bezpośrednio przed użyciem.
3
jajko na maseczkę
Maseczka z białka jaja kurzego
Białka z jajek kurzych znajdziesz w wielu  domowej roboty  maseczkach przeciwzmarszczkowych na twarz i okolice oczu. Białka od lat były  znane z właściwości zmniejszających  zmarszczki, a wszystko dzięki temu, że są bogate w przeciwutleniacze witaminę E i zwalczają wolne rodniki.

Dwa białka jaj oddziel od żółtek, weź również jedną kapsułkę z witaminą E lub 5 kropli olejku z witaminą E.

Z białek ubij sztywna pianę, a następnie wymieszaj ją z zawartością kapsułki lub olejkiem z witaminą E. Nałóż mieszaninę opuszkami palców lub pędzelkiem do makijażu na okolice pod oczami tak, aby nie dotknąć wnętrza powiek. Pozostaw całość  na 10 minut, a następnie zmyj letnia wodą.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przewlekłe choroby skóry takie jak egzema, łuszczyca czy wysypki mogą powodować świąd oraz być bardzo irytujące, a...
6 naturalnych sposobów na zdrową skórę
Przewlekłe choroby skóry takie jak egzema, łuszczyca...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt