Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroba Sercowo-Naczyniowa > Produkty, które oczyszczą twoje naczynia krwionośne

Produkty, które oczyszczą twoje naczynia krwionośne

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Częstość występowania chorób układu krążenia rośnie z dnia na dzień, i coraz więcej ludzi umiera z ich powodu. Jednym z głównych powodów rozwoju chorób sercowo-naczyniowych jest zatkanie tętnic. Zdrowe tętnice są elastyczne, mocne i wolne od jakichkolwiek osadów. Ale gdy tłuszcz, cholesterol i inne substancje odkładają się w tętnicach, mogą się one zatkać i ostatecznie stają się wąskie i twardnieją . Ten stan, który powoduje zmniejszenie przepływu krwi przez tętnice, nazywany jest miażdżycą. Oto najlepsze produkty, które należy jeść codziennie aby oczyścić naczynia krwionośne ze złogów.
1
granaty
Czosnek
Pierwszym zdrowym produktem żywnościowym, który pomoże naturalnie oczyścić twoje tętnice jest czosnek. Czosnek jest bogaty w przeciwutleniacze, które pomagają hamować działanie wolnych rodników, dzięki czemu jest idealnym składnikiem w zapobieganiu chorobom serca i zablokowanym tętnicom. Regularne spożywanie czosnku obniża poziom “złego” cholesterolu LDL we krwi. Rozszerza naczynia krwionośne, poprawia krążenie krwi i zapobiega zatorom aorty.

Granaty
Granaty zawierają wysoki poziom przeciwutleniaczy, które pomagają w walce z wolnymi rodnikami w organizmie. Mogą pomóc także w redukcji złogów tłuszczowych w tętnicach, a tym samym pomagają uniknąć poważnych problemów z układem krążenia, takich jak na przykład miażdżyca.
Jedz 1 do 2 świeżych owoców granatu codziennie. Można też raz dziennie wypić szklankę świeżo wyciśniętego soku z granatów.
2
szpinak
Zielona herbata
Zielona herbata zawiera silne przeciwutleniacze, które mogą pomóc sprawić, że twoje tętnice pozostaną czyste i zdrowe. Przeciwutleniacze również odgrywają kluczową rolę w poprawie stanu zdrowia delikatnych komórek śródbłonka, wyściełających naczynia krwionośne, co z kolei obniża ryzyko chorób serca.

Szpinak
To smaczne i pożywne zielone warzywo liściaste ma wiele korzyści dla zdrowia, w tym dla zdrowia serca. Szpinak jest bogatym źródłem tlenku azotu, co sprawia, że ​​tętnice nie ulegają osadzaniu się płytek cholesteroli i spowalnia krzepnięcie krwi, co z kolei zmniejsza ryzyko udaru i zawału serca.
Ponadto, wysoka zawartość witamin A i C zapobiega przywieraniu “złego” cholesterolu do ścian naczyń krwionośnych, a tym samym zmniejsza ryzyko miażdżycy. Szpinak jest bogaty w potas i kwas foliowy, z których oba są główną linią obrony organizmu przed wysokim poziomem cholesterolu oraz ciśnieniem krwi.
3
szparagi
Szparagi
Szparagi są naturalnym pożywieniem korzystnym dla zdrowia tętnic. Mogą obniżyć ciśnienie krwi i zapobiegają powstawaniu zakrzepów krwi. Witaminy z grupy B, zwłaszcza B6, zawarte w szparagach obniżają poziom homocysteiny (aminokwasu związanego z chorobami serca), i białka C-reaktywnego (marker stanu zapalnego).

Awokado
Awokado zawiera sporą ilość zdrowych tłuszczów i innych ważnych składników odżywczych, które zwiększają poziom cholesterolu we krwi poprzez obniżenie LDL i podnoszenie poziomu “dobrego” cholesterolu HDL. Lipoproteiny o wysokiej gęstości (HDL) pomagają utrzymać tętnice czyste i bez żadnych złogów. Wysoka zawartość nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie bogatej w awokado może poprawić profil lipidowy u zdrowych, a szczególnie w przypadkach pacjentów z hipercholesterolemią, nawet jeśli poziom trójglicerydów również jest podwyższony.
Ponadto, witamina E zawarta w awokado zapobiega utlenianiu cholesterolu.
4
jabłka na oczyszczanie tętnic
Kurkuma
Kurkuma zawiera związek zwany kurkuminą, który ma działanie przeciwzapalne i antyoksydacyjne, co pomagają w poprawie zdrowia serca. Kurkumina chroni układ krążenia przed uszkodzeniem poprzez ograniczenie i zapobieganie zatykaniu tętnic. Ponadto obniża poziom cholesterolu LDL czyli "złego" cholesterolu, co zmniejsza jego gromadzenia się w tętnicach.
Dodaj 1 łyżeczkę kurkumy do szklanki ciepłego mleka. Wypijaj taką miksturę 1 lub 2 razy dziennie.

Jabłka
Jedno jabłko na dzień jest tajemnicą czystych tętnic. Jabłka zawierają określonego rodzaju włókna, znane pektynami, co zmniejsza poziom złego cholesterolu we krwi.
Ponadto duża ilość flawonoidów w jabłkach pomaga zmniejszyć ryzyko chorób serca i innych chorób układu sercowo-naczyniowego. Również, potas i magnez zawarty w jabłkach pomaga utrzymać ciśnienie krwi pod kontrolą.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Nikodema - 2017-04-06
modrzew dahurski z witaminą c jest zalecany przy oczyszczaniu i wzmacnianiu naczyń krwionośnych
 
Tętnice odpowiadają za rozprowadzanie po całym organizmie krwi bogatej w tlen. Oznacza to, że od ich sprawnego...
Jak naturalnie oczyścić tętnice?
Tętnice odpowiadają za rozprowadzanie po całym organizmie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt