Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Nerek > Najlepsze zioła, które pomogą oczyścić twoje nerki

Najlepsze zioła, które pomogą oczyścić twoje nerki

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Nerki są samooczyszczającym się narządem. Aby jednak wesprzeć tę funkcję, należy spożywać odpowiednie płyny i żywność, taką jak owoce i warzywa, a także woda i wiele innych płynów. Oto najlepsze zioła które wspomagają oczyszczanie nerek. Uwaga: przed zastosowaniem tych ziół należy skonsultować się z lekarzem. Mogą one być nieodpowiednie dla osób z niektórymi chorobami nerek i innymi schorzeniami. Mogą one również wchodzić w interakcje z pewnymi lekami.
1
pietruszka
Pietruszka
Pietruszka jest silnym, naturalnym diuretykiem, który może oczyścić nerki. Sprzyja zwiększeniu wydalania moczu, aby pomóc usunąć bakterie i zarazki z nerek.
Wypij kilka filiżanek herbaty z pietruszki w ciągu tygodnia, aby oczyścić nerki. Aby zrobić herbatę, dodaj 1 łyżkę rozdrobnionej świeżej pietruszki do filiżanki wrzącej wody. Przykryj i pozostaw do zaparzenia przez 5 minut, następnie odcedź i wypij.

Korzeń mniszka lekarskiego
Aby oczyścić nerki, można pić 2 szklanki herbatki z mniszka dwa razy dziennie przez kilka tygodni. Aby zrobić herbatę należy gotować 2 łyżeczki suszonego korzenia mniszka lekarskiego w 1 szklance wody przez 5 minut. następnie wyłączyć ogień, przykryj napar i postaw na około 10 minut. Po tym czasie wystarczy odcedzić płyn, dodać trochę miodu i wypić.
2
imbir
Prawoślaz
Dodaj 1 łyżkę suszonego korzenia i liści prawoślazu na filiżankę gorącej wody. Przykryj i pozostaw do zaparzenia przez 8 do 10 minut, a następnie odcedź. Pij 2 filiżanki tej herbaty dziennie przez tydzień.

Imbir
Jednym z najlepszych sposobów, aby cieszyć się z korzyści oczyszczających imbiru jest popijanie herbatki imbirowej. Aby zrobić taką herbatę, gotuj 2 łyżeczki świeżo startego imbiru w 2 szklankach wody przez 10 minut. Odcedź, dodaj odrobinę miodu i soku z cytryny i pij 2 lub 3 razy dziennie.

Ponadto, możesz dodawać surowy lub suszony imbir podczas codziennego przygotowywania potraw.
3
kurkuma
Kurkuma
Kurkuma jest kolejnym znanym ziołem, które ma właściwości oczyszczające. Oczyszcza nerki, odtruwa wątrobę i oczyszcza krew. Ponadto zawiera ona właściwości przeciwzapalne, które mogą pomóc w zapobieganiu i leczeniu stanów zapalnych i zakażeń nerek.Wymieszaj 1 łyżeczkę soku z surowego korzenia kurkumy, sok wyciśnięty z ½ cytryny, szczyptę pieprzu cayenne i trochę miodu w szklance ciepłej wody. Pij raz dziennie przez kilka tygodni.

Seler
Seler ma naturalne właściwości moczopędne. To pomaga w usuwaniu toksyn i substancji szkodliwych z ciała poprzez zwiększenie produkcji moczu. Ponadto, seler zawiera niezbędne składniki odżywcze, które stymulują nerki. W rzeczywistości, regularne spożywanie selera może zapobiec kamieniom nerkowym i infekcjom układu moczowego.
Pij 1 szklankę soku z selera codziennie przez kilka tygodni.
4
pokrzywa
Pokrzywa
Wrzuć 2 łyżeczki świeżej lub suszonej pokrzywy do szklanki gorącej wody. Pozostawić do zaparzenia na około 10 minut. Następnie przecedź i dodaj odrobine miodu.
Pij taką herbatę dwa razy dziennie przez kilka tygodni.

Skrzyp
Skrzyp jest kolejnym ziołem o właściwościach moczopędnych. Zwiększa wydzielanie moczu co powoduje przepłukanie kanałów moczowych i usuwanie materiałów szkodliwych i toksyn z organizmu . Ponadto, jego właściwości przeciwutleniające oferują wiele korzyści dla nerek i układu moczowego.
Aby przygotować herbatkę ze skrzypu wystarczy dodać 1 do 3 łyżeczek świeżego lub suszonego skrzypu do szklanki wrzącej wody, przykryć, pozostawić do zaparzenia na 5 do 10 minut i przecedzić przed wypiciem. Można pić od 2 do 3 szklanek tej herbaty dziennie przez tydzień.
Przeczytaj teraz: Napoje oczyszczające nerki
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nerki to bardzo ważny organ w naszym organizmie. Odpowiadają one za wiele funkcji życiowych. Dzięki nim szkodliwe...
Jak zadbać o nerki?
Nerki to bardzo ważny organ w naszym organizmie. Odpowiadają one za wiele funkcji życiowych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt