Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Zmarszczki > Co powoduje powstawanie zmarszczek?

Co powoduje powstawanie zmarszczek?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Wiele czynników, które powodują zmarszczki to zanieczyszczenia organizmu toksynami, nadmierne palenie czy picie alkoholu, odwodnienie, a także niektóre leki i terapie. Wiele złych nawyków może również przyczynić się do powstawania przedwczesnych zmarszczek. Unikanie tych złych nawyków może pomóc utrzymać skórę młodszą i w lepszej kondycji przez lata. Oto 5 złych nawyków z codziennego życia, które dodają ci zmarszczek.
1
spanie w makijażu
Spanie z makijażem
Pod koniec ciężkiego i męczącego dnia, większość kobiet nie ma ochoty spędzać czasu na usuwaniu makijażu przed pójściem do łóżka. Należy jednak unikać pomijania tego rytuału, ponieważ spanie z makijażem powoduje znaczne uszkodzenia skóry i przyspiesza proces starzenia się.
Nieważne, jak zmęczona lub zajęta jesteś, oczyszczaj skórę wieczorem. Usuń swój makijaż płynem do tego przeznaczonym, a następnie umyj twarz łagodnym środkiem czyszczącym i zastosuj krem. Spanie z czystą twarzą pozwala skórze oddychać i regenerować się przez całą noc.
.
2
peeling twarzy
Nadmierne złuszczanie
Złuszczanie jest dobrym zabiegiem do usuwania nadmiaru sebum i martwych komórek naskórka. Zabiegi złuszczające regularnie wykonywane pomaga również produktom do pielęgnacji skóry wnikać w głąb skóry, co z kolei sprawia, że wydaje się bardziej promienna i młodsza. Jednak nadmierne złuszczanie może pozbawić skórę jej naturalnych substancji natłuszczających, pozostawić skórę podrażniona i zaczerwienioną i powodować stany zapalne skóry.
Jeśli wykonujesz peelingi, stosuj je nie częściej niż raz w tygodniu.
3
zmarszczki pod oczami
Pomijanie pielęgnacji skóry pod oczami
Aby zapobiec zmarszczkom wokół oczu, należy zachować szczególną ostrożność w tej delikatnej okolicy. Należy unikać pocierania oczu palcami, co może powodować zmarszczki. Może również powodować pęknięcie naczynia krwionośne pod skórą i twoje cienie wydają się wówczas bardziej widoczne.
Używaj dobrej jakości kremu ​​pod oczy, aby utrzymać skórę dobrze nawilżoną. Delikatnie masuj obszar wokół oczu kilka minut dziennie, aby poprawić krążenie krwi i odmłodzić skórę. Również należy nosić okulary przeciwsłoneczne, gdy przebywasz na słońcu w celu ochrony przed promieniowaniem UV.
4
prysznic
Długie, gorące prysznice
Długi, gorący prysznic po męczącym dniu jest bardzo relaksujący. Ale niestety, ciepło może spowodować wiele problemów skórnych, w tym powstawanie zmarszczek. Gorąca woda pozbawia skórę jej naturalnych substancji nawilżających, które działają jako bariera ochronna. Bez tej naturalnej ochrony, skóra staje się bardziej podatna na przedwczesne starzenie.

Pomijanie pielęgnacji skóry szyi i rąk
Nawet jeśli masz idealnie zadbaną skórę twarzy zwiotczała skóra na szyi i pomarszczone ręce mogą sprawić, że wyglądasz starzej niż wskazuje twój wiek. Aby zachować młodzieńczy wygląd, zwrócić szczególną uwagę na pielęgnację tych obszarów.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pojawienie się poziomych linii i zmarszczek na czole przypomina o starzeniu się. Wraz z wiekiem produkcja kolagenu...
3 domowe sposoby na usunięcie zmarszczek na czole
Pojawienie się poziomych linii i zmarszczek na czole...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt