Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Domowe serum na porost rzęs i brwi

Domowe serum na porost rzęs i brwi

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Jeśli kiedykolwiek szukałaś domowego sposobu, aby wspomóc porost rzęs i brwi, to możesz być pewna, że ten przepis spełni Twoje oczekiwania. Ten prosty przepis pomoże szybciej rosnąć włosom i zapewni im odpowiednią gęstość. Mieszanka trzech łatwo dostępnych składników to wszystko czego potrzebujesz. Olej rycynowy, olej kokosowy oraz olej ze słodkich migdałów tworzą razem naturalne serum, które pozwoli zatroszczyć się o brwi i rzęsy, aby wyglądały naturalnie pięknie. Bazowy przepis jest genialny pod każdym względem, nadaje włosom odpowiedniej grubości, długości oraz sprawia, że wyglądają na znacznie mocniejsze.
1
olej ze słodkich migdałów
Olej kokosowy w połączeniu z olejem rycynowym i olejem ze słodkich migdałów przyczynia się do szybszego wzrostu zdrowych włosów. Olej kokosowy posiada w swoim składzie wyjątkową grupę cząstek tłuszczu zwaną trójglicerydem. Olej kokosowy pozyskuje się z miąższu kokosa i od dłuższego czasu mówi się, że jest to najzdrowszy olej. Olej rycynowy ma wiele właściwości pielęgnacyjnych, stosuję się go w kosmetyce do pielęgnacji suchych włosów, w kremach, balsamach oraz wielu produktach leczniczych. Olej ze słodkich migdałów działa przeciw starzeniu się skóry oraz pomaga nawilżyć skórę zarówno dorosłych jak i dzieci. Połączenie tych trzech olejków sprawi, że mamy do dyspozycji naturalny środek do pielęgnacji rzęs i brwi.
2
olej kokosowy
Każde serum do pielęgnacji ma wiele zalet, którymi głównie są witaminy i minerały oraz pozostałe składniki odżywcze. Olej ze słodkich migdałów jest bogaty w wapń, magnez oraz jednonasycone kwasy tłuszczowe. Olej rycynowy natomiast jest bogatym źródłem białka, które odbudowuje uszkodzone struktury włosa. Dodatkowo mamy również do dyspozycji kwasy tłuszczowe omega 6, które chronią i odżywiają włosy.
3
aplikowanie serum
Serum możemy śmiało stosować na dzień i na noc, najłatwiej jest nałożyć serum za pomocą czystej szczoteczki z maskary. Już po kilku tygodniach stosowania zauważysz znaczną poprawę w gęstości rzęs i brwi. Pamiętaj jednak, aby przed pierwszym użyciem serum sprawdzić, czy nie jesteś uczulona na żaden ze składników. Jeśli już wiesz, że któryś składnik serum wywołuje alergie, możesz śmiało zastąpić go na przykład oliwą z oliwek, olejem słonecznikowym lub olejkiem arganowym.
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kobiety uwielbiają, kiedy ich rzęsy są gęste i długie. Stosują różne odżywki oraz preparaty, które kosztują majątek,...
Kilka sprawdzonych sposobów, aby rzęsy rosły szybciej
Kobiety uwielbiają, kiedy ich rzęsy są gęste i długie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt