Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Ziołolecznictwo > Oczyść i pobudź swoje ciało przy pomocy porannego eliksiru

Oczyść i pobudź swoje ciało przy pomocy porannego eliksiru

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Podczas gdy większość osób wybiera kawę jako pierwszy napój, dzięki któremu dobrze rozpoczną dzień. W rzeczywistości spożywanie kawy ma swoje zalety jak i wady- ponieważ kawa jest moczopędna co może powodować odwodnienie organizmu oraz zwiększa kwasowość. Wydaje mi się, że kawa nie jest czymś czego organizm oczekuje zaraz po długim śnie. Kiedy się budzisz, jesteś naturalnie w stanie lekkiego odwodnienia z powodu braku przyjmowania płynów w ciągu ostatnich 6-8 godzin, więc organizm szuka czegoś, co pozwoli przywrócić mu gospodarkę wodną do normalnego stanu- kawa mogłaby spowodować pogłębienie odwodnienia.
1
chlorella
Zdrowy eliksir z rana, opłucze przewód pokarmowy z toksyn, nawodni organizm oraz da Ci zastrzyk energii do działania. Istnieje wiele przepisów do stworzenia świetnego eliksiru, zachęcam Cie do eksperymentowania, aby znaleźć idealny dla siebie. Każdy z nas jest unikalną maszyną, i nie możemy liczyć na to, że jeśli komuś pomaga to nam też będzie, być może musimy dorzucić jakiś mały element, który zmaksymalizuje efekt. Istnieje wiele specyficznych składników, których ludzie używają do sporządzania porannych eliksirów z różnych powodów, lecz wydaje mi się, że głównym powodem jest chęć utrzymania zdrowia.
2
woda kokosowa
Osobiście polecam Ci wodę kokosową z dodatkiem chlorelli. Chlorella, podobnie do trawy pszenicznej przynosi korzyści zdrowotne obejmujące szeroki zakres począwszy od odchudzania po oczyszczanie organizmu z toksyn. Ta niezwykła moc odżywcza została udowodniona w badaniach i ma wpływ na zdrowie serca, zdrowych funkcji hormonalnych oraz pozwala odbudować zniszczenia spowodowane przyjmowaniem chemioterapii, radioterapii, obniża poziom cholesterolu oraz reguluje ciśnienie krwi. Jego składniki odżywcze są cenniejsze nawet od szpinaku, kapusty oraz brokułów. Jedna porcja chlorelli zawiera około 16 gram białka, 287% dziennego zapotrzebowania na witaminę A, 71% dziennego spożycia na witaminę B2, 33% dziennego zalecanego spożycia witaminy B3, 202% dziennego zalecanego spożycia żelaza, 22% dziennego zalecanego spożycia magnezu oraz 133% dziennego zapotrzebowania na cynk. Czy to nie jest niezwykłe? Rozpocznij od spożywania jednej łyżeczki chlorelli dodanej do połowy szklanki wody. Jest to szybki i łatwy poranny eliksir, który świetnie nadaje się do spożycia w godzinach porannych, ma łagodny smak podobny do trawy pszenicznej ale nie jest tak silny.
3
chlorella z wodą kokosową
Znakomitym sposobem na zneutralizowanie smaku chlorelli jest dodanie do niej kilka kostek lodu oraz wody kokosowej zamiast zwykłej wody. Ponieważ woda kokosowa jest nawilżająca oraz korzystnie wpływa dzięki zawartości elektrolitów, jest bardzo korzystnym rozwiązaniem na dostarczenie organizmowi energii, której potrzebuje z rana. Niektóre wody kokosowe są bardzo słodkie i zwykle mogą zawierać dodatkowy cukier- staraj się unikać wody kokosowej zawierającej dodatkowe cukry. Ten odżywczy gęsty eliksir jest jednym z najzdrowszych rzeczy, które możesz zafundować swojemu organizmowi w godzinach porannych. Jest to szybka i łatwa receptura więc łatwo uda Ci się wkomponować ją w swój styl życia, ewentualnie możesz napój przyrządzić wieczorem i pozostawić w lodówce by był już gotowy. Jeśli obecnie powstrzymasz się od porannej kawy, Twój organizm bez wątpienia odpocznie od niezdrowego nałogu, w zamian dając mu naturalną energię, z której będzie korzystał przez cały dzień.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Eksperci w dziedzinie zdrowia co roku ogłaszają listę 10-12 superpokarmów, które wszyscy powinni spożywać. Lista ta za...
12 superpokarmów, które pozwolą ci być zdrowszym
Eksperci w dziedzinie zdrowia co roku ogłaszają listę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt