Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Nietypowe zastosowania > Jak nietypowo wykorzystać pastę do zębów?

Jak nietypowo wykorzystać pastę do zębów?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Według większości osób, pasty do zębów mają tylko jedno przeznaczenie, mianowicie: mycie zębów. Wszyscy zgodzimy się z tym, że pasta do zębów może mieć właściwości wybielające, odświeżające, rozjaśniające, usuwające przebarwienia oraz ochronne dla zębów, ale i dziąseł. Jednak powyższe właściwości nie są jedynymi! Istnieje wiele dowodów naukowych na to, że pasta do zębów właściwie użyta poprawia również zdrowie.
1
usuwa siniaki
Usuwa siniaki
Tak, to prawda, pasta do zębów ma wspaniałe właściwości usuwające siniaki. Najlepsza do tego zabiegu jest pasta mentolowa. Cały proces polega na wcieraniu pasty w posiniaczone części ciała, następnie należy zabezpieczyć te miejsca, na przykład owinąć bandażem i pozostawić na noc- rano nie poznasz gdzie był siniak, ewentualnie pozostaną tylko małe ślady. Pasta do zębów działa podskórnie, ułatwiając przepływ krwi, a ta z kolei zostaje usunięta spod skóry i w ten sposób siniak znika.

Usuwa plamy z dywanu
Używanie pasty do zębów w celu usunięcia niektórych z najbardziej uporczywych plam jest bardzo proste. Wystarczy nałożyć trochę pasty z fluorem na przebarwione obszary dywanu, a następnie należy rozetrzeć wilgotną czystą gąbką lub ręczniczkiem. Spłucz obszar zabrudzeń i sprawdź czy nie pozostały plamy, jeśli pozostały, powtórz proces, aż powierzchnia będzie czysta.
2
wzmocnione paznokcie
Pozbądź się plam po farbie do włosów
Dla tych z nas, którzy są uzależnieni od farb do włosów mam dobrą wiadomość. Pasta do włosów jest sposobem na to by pozbyć się tych plam na skórze powstałych podczas farbowania. Wystarczy, że nałożysz trochę pasty wzdłuż linii włosów na kilka minut przed rozpoczęciem farbowania, aby uniknąć przebarwieniem na skórze. Pasta stanowi idealną osłonę dla skóry. Alternatywnie kosmetolodzy używają również wazeliny technicznej lub kremu.

Wzmacnia paznokcie
Paznokcie wykonane są z tej samej materii co zęby i dlatego stosowanie pasty do zębów na paznokcie ma uzasadniony sens. Zastosowanie pasty do zębów na paznokcie pomoże je wzmocnić i nadać połysk.
3
porysowane ściany
Usuwa zadrapania i smugi
Chociaż stosowanie pasty do zębów jako remedium na zarysowania kończy się różnym efektem, to jedno jest pewne- na pewno działa do pewnego stopnia. Nałóż cienką warstwę żelu lub pasty na rozmazane lub porysowane płyty i użyj czystej szmatki aby delikatnie rozetrzeć pastę. Kiedy delikatnie przeschnie należy spłukać płytę, aż będzie czysta.

Usuwa ślady kredek ze ścian
Dla większości rodziców, zwłaszcza z małymi dziećmi, ślady kredek na ścianach nie są już żadnym zaskoczeniem i często nie powoduje już nawet złości. Teraz możesz usunąć te ślady przy pomocy pasty do zębów. Nałóż trochę pasty lub żelu na porysowane fragmenty, a następnie szoruj delikatnie ścianę- będzie wyglądała jak nowa.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pasta do zębów nie tylko pomaga utrzymywać zęby w czystości, lecz jest także produktem nie do zastąpienia, który może...
Niesamowite zastosowania pasty do zębów
Pasta do zębów nie tylko pomaga utrzymywać zęby w...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt