Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > 7 produktów, które wzmacniają włosy od środka

7 produktów, które wzmacniają włosy od środka

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Zdrowe i lśniące włosy są pragnieniem dla większości osób. Taki wygląd włosów jest osiągalny tylko dzięki odpowiedniej diecie. Cokolwiek naniesiesz na włosy ma tylko tymczasowe działanie. Jeśli chcesz, aby twoje włosy były naturalnie silne i wolne od uszkodzeń, musisz sprawdzić co jesz. Żywność bogata w białka, witaminy i minerały jest tym czego potrzebują włosy. Oto kilka wskazówek dotyczących diety, aby twoje włosy były długie, silne i zdrowe.
1
czerwone mięso
Jedz czerwone mięso, ale z umiarem
Osoby z niedoborem żelaza cierpią na niedokrwistość. Ludzie z niedokrwistością często mają cienkie włosy, jest to związane z niedoborem żelaza. Czerwone mięso ma dużą zawartość żelaza i białek, które sprawiają, że włosy są grubsze i silniejsze. Mięso czerwone jedz z umiarem, ponieważ zawiera także nasycone tłuszcze, które mogą prowadzić do problemów z sercem.

Jedz kurczaka
Keratyna jest białkiem, które stanowi część włosów. Aby twoje włosy były mocne, twoje włosy potrzebują duże ilości tego białka. Drób jest bogatym źródłem białka, szczególnie kurczak. Możesz go przyrządzić na wiele różnych sposobów, min. gotować, gotować na parze, piec itp.
2
zdrowe tłuszcze
Produkty bogate w biotynę
Ponieważ nasze organizmy wytwarzają biotynę w jelitach, a wiele produktów jest w nią obfite, bardzo rzadką sytuacją jest jej niedobór. W niektórych przypadkach, istnieje taka możliwość, kiedy osoby mają upośledzenie wchłanianie jej przez jelita. Wówczas występuje niedobór biotyny, który powoduje wypadanie włosów. Tak więc biotyna jest ważna dla zdrowia włosów, ale najlepiej jest ją spożywać w naturalnej formie, czyli z żywności. Bogatym źródłem biotyny są jajka, orzeszki ziemne, migdały, otręby pszenne, łosoś, awokado i ser o niskiej zawartości tłuszczu.

Zwiększ ilość żelaza
Możesz zwiększyć spożycie żelaza poprzez spożywanie ciemnozielonych warzyw, pełnoziarnistych ziaren bądź suplementów żelaza. Bez wystarczającej ilości żelaza, włosy i mieszki włosowe są głodne tlenu. Więc nie zapominaj o dawce żelaza dla twoich włosów.
3
migdały
Jedz zdrowe tłuszcze
Produkty bogate w kwasy tłuszczowe są bardzo korzystne dla zachowania elastyczności skóry i mocnych zdrowych włosów. Kwasy tłuszczowe omega 3 to ważne tłuszcze bez których nasz organizm nie może się obejść. W rybach znajdują się spore ilości tego typu tłuszczu, a także w awokado, pestkach dyni itp.

Pij więcej wody
Woda jest niezbędna dla zdrowia. Wszyscy wiemy, że woda jest dobra dla skóry, to samo tyczy się włosów. Wilgoć utrzymuje włosy zdrowe i w dobrej kondycji. Woda jest środkiem, które pomaga eliminować wszelkie toksyny, odpady chemiczne i inne zanieczyszczenia z organizm, zachowując zdrowie w najlepszym stanie.

Jedz migdały
Migdały sprawiają, że twoje włosy rosną szybciej i są gęste, ponieważ zawierają dużo biotyny. W najlepszym wypadku jedz garść migdałów, gdyż zawiera ona prawie 1/3 dziennego zapotrzebowania na biotynę. Jedz migdały przez miesiąc lub dwa, a zobaczysz efekt na swoich włosach.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każda z nas marzy o długich  i pięknych włosach. Nie jest to takie proste jakby to się mogło wydawać. Zapuszczenie...
Jak zapuścić zdrowe włosy?
Każda z nas marzy o długich i pięknych włosach. Nie jest to takie proste jakby to...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt