Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Endokrynologiczne > 5 olejków, które regulują pracę hormonów

5 olejków, które regulują pracę hormonów

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Hormony są niezwykle silnymi substancjami, które mają ogromny wpływ na ludzkie ciało i jego zdrowie. Współczesny styl życia powoduje nierównowagę hormonalną. Na poziom estrogenu silnie wpływa zanieczyszczenie powietrza, pestycydy, chroniczny stres i niezdrowa dieta. Na nierównowagę hormonalną mogą mieć wpływa trzy czynniki, problemy z tarczycą, nadnercza lub dominacja estrogenu. Wszystko to ma znaczący wpływ na zdrowie i styl życia. Jeśli masz problemy z nierównowagą hormonalną, te 5 olejków rozwiąże twoje problemy.
1
olejek bazyliowy
Olej z lukrecji
Olej ten ma silne właściwości antydepresyjne, które są bardzo pomocne w przypadku dominacji estrogenu, nieprawidłowej pracy nadnerczy i zaburzeń tarczycy. W medycynie chińskiej jest powszechnie stosowany w celu przyspieszenia metabolizmy i w zwalczeniu choroby Addisona. Należy kilka olejku rozetrzeć na nadgarstku i wdychać.

Olej bazyliowy
Zespół naukowców zbadał wpływ tego olejku na osoby doświadczające objawów stresu. Po 6 tygodniach obserwacji zauważyli, że olejek łagodzi objawy skuteczniej niż leki placebo, nawet o 39%. Olej bazyliowy zwalcza lęki i wyczerpanie. W celu regulacji pracy hormonów, należy wetrzeć kilka kropli olejku na uchu w punkcie odpowiadającym nadnerczom lub na przedramieniu.
2
olejek mirtowy
Olejek mirtowy
Olejek mirtowy stymuluje działanie tarczycy, reguluje nierównowagę, a tym samym skutecznie leczy zaburzenia tarczycy i jajników. Kilka kropli olejku wetrzyj w główne miejsca tarczycy na ciele. Są to podeszwy stóp, podstawa szyi oraz miejsce pod dużym palcem u nogi.
3
olejek lawendowy
Olejek z szałwii muszkatołowej
Ten olejek jest używany od czasów średniowiecza i skutecznie równoważy hormony, a przy tym łagodzi objawy PMS. Aby wykorzystać jego działanie, należy dodać kilka kropli do kąpieli. Połączenie olejku z ciepłą wodą zmniejszy bóle PMS.

Olejek lawendowy
Jakość snu zależy od poziomu stresu. Stres może przykuć cię do łóżka na cały dzień lub nie pozwoli ci zasnąć przez całą noc. Olejek lawendowy poprawia jakość snu, relaksuje ciało i poprawia krążenie krwi. Jest on również skuteczny w leczeniu objawów zaburzenia równowagi estrogenów oraz pracy nadnerczy. Wlej kilka kropli olejku na poduszkę przed snem. Jego zapach cię uspokoi, zrelaksuje i poprawi jakość snu.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zaburzenia hormonalne są stosunkowo powszechne w dzisiejszych czasach. Brak równowagi hormonalnej może mieć znaczący...
5 produktów wywołujących zaburzenia hormonalne
Zaburzenia hormonalne są stosunkowo powszechne w dzisiejszych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt