Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Środki czyszczące > 3 sposoby wykorzystania herbaty w sprzątaniu

3 sposoby wykorzystania herbaty w sprzątaniu

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Herbata jest smacznym napojem, lecz to nie tylko napój. W rzeczywistości herbaty można używać na wiele innych sposobów. Można ją stosować do czyszczenia i do odświeżania, dzięki jej chłonnym właściwościom. Jeśli nie wiesz jak wykorzystać torebki z herbaty, poniżej znajdziesz kilka cennych wskazówek.
1
herbata sprzątanie
Do szuflady
Wybierz swoją ulubioną herbatę i umieść ją w szufladzie, aby usunąć z niej nieprzyjemny zapach. Nim włożysz ją do szuflady, upewnij się, że herbata była uprzednio zaparzona, a następnie dobrze wysuszona. Herbatę liściastą możesz włożyć do skarpetki, zawiązać i położyć w szufladzie.

Czyszczenie luster i okien
Zaparz 2 torebki herbaty w gorącej wodzie. Przestudzoną herbatę przelej do butelki ze sprayem. Rozpyl na lustrze bądź oknie, a następnie wytrzyj czystą ściereczką. Herbata sprawi, że szkło będzie czyste i błyszczące.
2
odświeżanie dywanu
Odświeżanie dywanu
Posyp dywan suszonymi liśćmi herbaty, pozostaw je na nim przez 10-15 minut. Możesz także użyć aromatycznej herbaty, aby nadać mu twój ulubiony zapach. Liście herbaty są bardzo chłonne i dzięki tej właściwości natychmiast pochłaniają zapach, pozostawiając dywan świeżym i przyjemnym.
3
mycie podłóg
Czyszczenie twardych podłóg
Dzięki herbacie z łatwością można wyczyścić podłogi z twardego drewna. Zagotuj wodę w garnku i zanurz w niej 6-7 torebek czarnej herbaty. Gotuj jeszcze herbatę przez 10-15 minut. Następnie wyłącz ogień i zostaw herbatę do ostygnięcia. W herbacie zanurz szmatę i wytrzyj podłogę. Pozwól herbacie wyschnąć. To świetny sposób, aby pozbyć się brudu i pyłu.
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jaki jest najlepszy sposób na mole i jak je zwalczyć? Zwalczanie moli jest trudne i pracochłonne jednak istnieją...
Jak pozbyć się moli?
Jaki jest najlepszy sposób na mole i jak je zwalczyć? Zwalczanie moli jest trudne i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt