Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Sprzątanie kuchni > Jak czyścić białe sprzęty gospodarstwa domowego?

Jak czyścić białe sprzęty gospodarstwa domowego?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Na białej powierzchni sprzętów gospodarstwa domowego często powstają plamy i przebarwienia, które trudno usunąć. Zazwyczaj usunięcie plam ze starych sprzętów wymaga sporo czasu i wysiłku. Pomimo tego, że regularnie sprzątasz kuchnię może wyglądać na brudną. Wypróbuj nasze metody, aby obskurna, poplamiona lodówka czy kuchenka przestały straszyć w kuchni.
1
czyszczenie kuchni
Można testować wiele sposobów, aby znaleźć rozwiązanie i pozbyć się niechlujnych przebarwień z urządzeń na dobre. Na szczęście istnieją sztuczki, dzięki którym utrzymasz kuchnię w czystości na długo.
Brzydkie i trudne do usunięcia plamy znikną dzięki użyciu tylko jednego składnika. Wystarczy tylko polerować zaplamioną powierzchnię przez kilka minut, aby była jak nowa. Po prostu posyp brudną powierzchnię dużą ilością sody i przetrzyj wilgotna gąbką. Możesz w ten sposób czyścić lodówkę, kuchenkę czy inne powierzchnie sprzętów kuchennych.
2
biała kuchnia
Aby dotrzeć do trudno dostępnych miejsc użyj szczoteczki do zębów. W ten sposób wyczyścisz kuchenkę mikrofalową, otwory wentylacyjne, wszelkiego rodzaju pokrętła i guziki.
Jeśli chcesz zapobiec nadmiernemu osadzaniu się kurzu na sprzętach domowych wypróbuj przepis na naturalny środek do czyszczenia. Aplikuj środek na już wyczyszczone powierzchnie.
3
składniki
Składniki:
1 szklanka wody
¼ szklanki octu
2 łyżki oliwy z oliwek
10-15 kropli ulubionego olejku eterycznego

Wystarczy wymieszać wszystkie składniki i przelać do butelki z atomizerem. Przed każdym użyciem należy wstrząsnąć. Wystarczy spryskać sprzęty kuchenne tym środkiem czyszczącym i delikatnie przetrzeć. Urządzenia pozostaną błyszczące i czyste na dłużej.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie musisz wierzyć reklamom. Żeby wyczyścić łazienkę na błysk wcale nie potrzebujesz przeładowanych żrącymi...
Jak posprzątać łazienkę bez użycia chemii?
Nie musisz wierzyć reklamom. Żeby wyczyścić łazienkę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt