Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowa Dieta > Jakie właściwości posiada olej z kiełków pszenicy?

Jakie właściwości posiada olej z kiełków pszenicy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Olej z kiełków pszenicy pozyskiwany jest z zarodków jąder pszenicy. Jest on mało znany i mniej używany w porównaniu z innymi olejkami kosmetycznymi i eterycznymi. Według wielu badań, olej ten zawiera wszystkie niezbędne składniki odżywcze, których potrzebuje skóra, włosy i ciało. Można go spożywać jak i stosować miejscowo. Oto największe zalety ze stosowania oleju z kiełków pszenicy.
1
olej z kiełków pszenicy
Zdrowa skóra
Olej z kiełków pszenicy jest dobry źródłem witaminy E. Można go stosować w leczeniu suchej skóry, łuszczycy oraz w stanach zapalnych skóry. Najlepszym sposobem zastosowania oleju jest nałożenie go na skórę i delikatne wmasowanie.

Przeciw starzeniu
Olej posiada właściwości, które zapobiegają zmarszczkom i spowalniają proces starzenia się. Napręża skórę i zapewnia jej bardzo potrzebną wilgotność, a także poprawia jej ogólną strukturę. Wystarczy, że wieczorem delikatnie wmasujesz olej w skórę.

Wzmacnia serce
Olej z kiełków pszenicy zawiera witaminę B, która reguluje przepływ krwi w organizmie. Jest on również bogaty w kwasy omega 3, znany z obniżania cholesterolu we krwi. Te dwa czynniki utrzymają serce w doskonałej kondycji.
2
kiełki pszenicy olej
Piękne włosy
Witamina E ma zasadnicze znaczenie dla zdrowego i pięknego wyglądu włosów. Włosy potrzebują witaminy E, zarówno z zewnątrz jak i z wewnątrz. Olej zapewnia wilgoć i niezbędne składniki odżywcze, dzięki którym włosy są mocne i pobudzane do wzrostu. Olej wymieszaj z olejem nośnym, takim jak olej kokosowy i nałóż na włosy i skórę głowy.

Reguluje poziom cukru
W oleju z kiełków pszenicy znajduje się magnez, który kontroluje poziom cukru we krwi. Dzięki niemu, również przyczynia się do zapobiegania cukrzycy, szczególnie u osób narażonych na ryzyko nabycia cukrzycy od swoich przodków.
3
olej z kiełków pszenicy
Zdrowie płodu
Olej powinny spożywać kobiety w ciąży, aby zapobiec rozwojowi wszelkich wad wrodzonych. Ponieważ olej jest bogaty w witaminę E, która pomaga w budowaniu czerwonych krwinek, niezbędnych podczas rozwoju dziecka. Regularne stosowanie oleju na skórze, może zapobiec rozstępom.

Źródło energii
Olej to doskonałe źródło energii, zwłaszcza dla osób aktywnych, a także dla osób po ciężkim męczącym dniu pracy. Zwiększa wytrzymałość i energię, zapobiega zmęczeniu. Olej z kiełków pszenicy uwzględnij w swej diecie, a będziesz czuć się młodo cały dzień.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dieta Dukana jest obecnie najzdrowszą, najskuteczniejszą i z tego powodu najbardziej popularną dietą wśród osób...
Co jeść w fazie uderzeniowej diety Dukana?
Dieta Dukana jest obecnie najzdrowszą, najskuteczniejszą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt