Tutaj jesteś: Elektronika > Telefony Komórkowe, Smartphony, Tablety i Akcesoria > Telefony Komórkowe > 5 sekretów telefonów komórkowych

5 sekretów telefonów komórkowych

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Niezależnie od tego czy uwielbisz korzystanie z telefonu komórkowego czy go nienawidzisz, jedno jest pewne: telefony są potrzebne. Ułatwiają pracę, przydają się w domu i na wakacjach, ułatwiają kontakt z bliskimi. Jednak zdarzają się chwile, kiedy masz dość swojego telefonu komórkowego. Kable się przecierają, głośniki psują, ładowarka nie chce działać. Poznaj kilka prostych funkcji, które ułatwią korzystanie oraz poprawią ogólną wydajność telefonu.
1
podstawka do telefonu
Podstawka
Ile razy w trakcie spotkania z przyjaciółmi przypomina ci się, że masz fajny filmik do pokazania. To zawsze denerwujące, kiedy próbujesz wszystkim pokazać ekran. W takim momencie potrzebujesz podstawki. Sięgnij po swoje okulary przeciwsłoneczne. Ułóż okulary do góry nogami na płaskiej powierzchni, skrzyżuj zauszniki i w tak przygotowanej podstawce umieść telefon.
2
telefon w misce
Tani głośnik
Jeśli twój telefon posiada słaby głośnik i często będąc w domu go nie słyszysz wypróbuj poniższą sztuczkę. Umieść telefon w misce ceramicznej lub szklanej. Kiedy zadzwoni na pewno go usłyszysz.

Zastępczy rysik do telefonu
Rysiki do telefonu to świetny wynalazek do bezbłędnego pisania ale często mają tendencję do gubienia się. Aby zrobić zastępczy rysik, weź zwykły ołówek lub długopis i owiń końcówkę folią aluminiową. Gotowe.
3
taśma klejąca
Naprawa kabli
Po pewnym czasie wszystkie kable zaczynają się przecierać. Jeśli kabel od ładowarki do telefonu zaczyna się rozpadać wypróbuj tę prostą sztuczkę. Owiń pęknięte miejsce kilka razy taśmą klejącą, aż przewód będzie zabezpieczony. Następnie wzmocnij taśmę zaplatając sznurek wokół kabla.

Tania lampka nocna
Połóż telefon na płasko. Włącz latarkę w telefonie. Postaw na telefonie butelkę wypełniona wodą. W tak prosty sposób przygotujesz lampkę nocną.
 1/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czasami wystarczy zaledwie kilka kropel wody lub nawet podwyższona wilgotność powietrza, aby twój telefon zaczął mieć...
Jak uratować telefon komórkowy, jeśli zamoknie?
Czasami wystarczy zaledwie kilka kropel wody lub nawet...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt