Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Przyjaźń > Przyjaźń a Miłość > Jak pokazać dziewczynie że ci się podoba?
Jak pokazać dziewczynie że ci się podoba?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli myślisz o związku z dziewczyną, ale nie wiesz jak zrobić pierwszy krok i pokazać, że ci na niej zależy, o to kilka wskazówek które pomogą ci przełamać lody.
1
Postaraj się zostać jej przyjacielem. Udowodnij, że postrzegasz ją jako wartościową osobę, a nie tylko obiekt pragnień. Twoim pierwszym celem powinno być poznanie jej wnętrza, a nie tylko zachwycanie się jej wyglądem.
2
Utrzymuj kontakt wzrokowy i uśmiechaj się. Kontakt wzrokowy jest świetnym sposobem pokazania dziewczynie, że ci na niej zależy bez mówienia przy tym ani słowa. Patrz jej w oczy, nie pesz się ani nie lustruj jej wzrokiem z góry na dół. Jeśli wasze oczy spotkają się, dziewczyna uśmiechnie się lub zarumieni, będzie to sygnał, że masz u niej szansę. Jeśli jej spojrzenie będzie wrogie, odpuść sobie na chwilę. Pamiętaj, że dziewczyna może się spotykać z ciągłym zainteresowaniem ze strony mężczyzn i potraktować cię z góry tylko dlatego, że jesteś kimś nieznajomym. Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie. Nie zapomnij o poczuciu humoru! Opowiedz żart, który ją rozbawi. To najlepszy łamacz lodów.
3
Przedstaw się. Nie ponaglaj biegu rzeczy, pamiętaj, że najpierw chcesz zbudować między wami nić przyjaźni. Zbytnia natarczywość już na początku sprawi, że dziewczyna przestraszy się lub straci ochotę, żeby bliżej cię poznać.
Jak rozkochać w sobie dziewczynę?
Jak zdobyć serce dziewczyny?
Jak zainteresować sobą faceta?
Jak poderwać chłopaka w szkole?
4
Rozpocznij rozmowę. Wybierz jakiś bezpieczny temat, np. szkołę, pogodę itp., a następnie zapytaj o coś na jej temat. Słuchaj co ma do powiedzenia! Nie mów zbyt wiele o sobie, skup się lepiej na niej.
5
Zamiast koncentrować się na atutach jej urody, skomplementuj coś w czym jest dobra lub czym się interesuje. Uroda to rzecz wrodzona. Skup się na czymś, co można nabyć: umiejętnościach takich jak rysowanie, śpiew czy sport. Wiele dziewczyn poświęca bardzo dużo czasu swojemu wyglądowi, więc nie zaszkodzi pochwalić również nową fryzurę czy torebkę. Nie przesadzaj jednak z komplementami.
6
Nie przestawaj okazywać zainteresowania. Na tym etapie to jedyny sposób pokazania jej tego, co czujesz. Flirtuj z nią trochę więcej, niż normalnie.
7
Bądź cierpliwy. Gdy zaoferujesz jej swoją niepodzielną uwagę, w końcu zrozumie, co do niej czujesz.
8
Doszukaj się znaków wskazujących na to, że dziewczyna odwzajemnia twoje uczucia. Postaraj się czytać jej mowę ciała: nachyla się w twoją stronę? Lekko muska twoje ramię? Patrzy ci głęboko w oczy? Jeśli tak, oznacza to, że też cię lubi. Gdy już uda ci się to stwierdzić, musisz zdecydować się na kolejny krok, np. zaprosić ją na randkę.
 3.7/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

jacofree - 2015-11-18
Taaa akurat.Nie patrzcie tym sukom w oczy.Kobiety to najgorszy gatunek na ziemi.
kjbkjb - 2013-01-29
Mam pewne zastrzeżenia. Mianowicie - jeśli chodzi o przyjaźń, to niekoniecznie dobry sposób. Być przyjacielem drugiej połówki należy podczas związku, wtedy poza fascynacją, pożądaniem, miłością powinna być przyjaźń. Jednak przyjaźń przed związkiem może zakończyć się tym, że... tak zostanie. Musimy określić się na początku, czy osoba nam się podoba, czy chcemy być przyjaciółmi. Jest to ważny aspekt, ale powtarzam, podczas związku!

Drugą sprawą jest czerwienienie się. Prawda i nieprawda w sumie. Owszem, może zdarzyć się, że dziewczyna usłyszy komplement, zaczerwieni się i to może oznaczać, że ten partner jej się podoba. Może być jednak też tak, że czerwieni się ona zawsze - bo jest wstydliwa. Znam dziewczyny, które czerwienią się nawet jak usłyszą komplement od koleżanki, także to jest też kwestia tego, jakim się jest człowiekiem. Z drugiej strony, przecież nawet jeśli facet podoba się bardzo kobiecie, nie powiedziane jest, że ona będzie się czerwienić! Także nie należałoby się trzymać kurczowo tak tych rad :)
zenek50zenek - 2012-12-10
brednie tam najlepsza jest rozmowa
ddd - 2012-10-07
ludzie, wiem co piszę:

Ad. 1. Jeżeli chodzi o przyjaźń, to zdecydowanie 'nie!'. Jeśli się zaprzyjaźnisz z jakąś kobietą to bardzo rzadko się zdarza, iż później jest się parą. Owszem, musicie się dobrze poznać, ale chłopaki, 1. tekst odnośnie waszych uczuć to ma być spytanie o bycie razem ;). Uwierzcie!

Ad.2. Niech będzie, ale jak się ona spojrzeniem nie odwzajemnia, to naprawdę trzeba sobie dopuścić albo 'trochę' odczekać.

Ad.3. Poznanie się to podstawa, ale z tą przyjaźnią się nie zgadzam! Przyjaciółmi w takich sytuacjach się powinno zostać po zawarciu związku.

Ad.4. Zgadzam się.

Ad.5. Prawda.

Ad.6. No tak, ale nie można być też zbyt nachalnym...

Ad.7. jw.

Ad.8. Racja.

To tyle. Ludzie, zaufajcie mi! ;)
ANARKI - 2010-12-28
Powiem tak Patrzyłem jej w oczy uśmiechała się, wszystko tak jak powinno, teraz powiedziała że mam jej dać spokój... a Ona Warta jest Wszystkiego.
DirectX - 2010-12-18
To dziala gwarantuje. Gdy spojżysz dziewczynie prosto w oczy a ona sie zarumieni jest juz twoja! Wiem to na wlasnym przykladzie ;)
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny, której nigdy wcześniej nie znali, zaprosić ją na randkę i od...
Jak przekonać do siebie dziewczynę?
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt