Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Co jeść żeby mieć ładną cerę?
Co jeść żeby mieć ładną cerę?

Co jeść żeby mieć ładną cerę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (11 ocen)
Oceń 
Każdy pragnie pięknej, gładkiej skóry. Dieta gra w tej sprawie kluczową rolę. Jeśli zdrowo się odżywiasz, twoja skóra na pewno ci za to podziękuje.
1
Wybieraj pożywienie o dużej zawartości witaminy A i E. Te dwie witaminy są niezbędne dla zdrowej, pięknej cery, pozbawionej trądziku i innych niedoskonałości. Doskonałym źródłem tych witamin są marchewki, pomarańcze, truskawki i zielone warzywa, takie jak brokuły.
2
Żeby twoja skóra była piękna i zadbana, niezbędne są również zdrowe tłuszcze. Regularnie jedz awokado, niesolone orzechy, migdały. Poprawią one nie tylko wygląd twojej cery, ale również wzmocnią włosy.
3
Dodaj do diety oliwę z oliwek. Oliwa z oliwek to doskonałe źródło zdrowych tłuszczów. Zamiast oleju roślinnego, stosuj w kuchni oliwę z oliwek. Dodaj ją do sałaty zamiast niezdrowej śmietany. Skrop niewielką ilością oliwy mrożoną pizzę. Oliwa z oliwek jest stosowana od dziesięcioleci przez ludzi na całym świecie.
4
Co najważniejsze – pij dużo wody! Organizm, żeby dobrze funkcjonować, potrzebuje dużej ilości wody. Woda nada twojej skórze blask i poprawi jej wygląd.
5
Unikaj tłustych lub słodkich produktów. Skoro nie lubi ich twoje ciało, nie służą one także cerze.
Co jeść, żeby mieć zdrową cerę?
Jak dbać o cerę? Domowe sposoby
Jak wyglądać pięknie bez makijażu?
Jak dbać o cerę po 30-ce?
 3.6/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy Ty też starasz się poprawić wygląd i kondycje skóry poprzez właściwe odżywianie się i spożywanie konkretnych...
Co jeść żeby mieć piękną skórę?
Czy Ty też starasz się poprawić wygląd i kondycje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Damian Nej
  • Arkadiusz Prokop
  • Sylwia Nowaczyk
  • Danuta Perlak
  • Marek Dudkiewicz
  • Daria Gładysz
  • Joanna Jankowiak
  • Mieczysław Kulaszewicz
  • Ireneusz Kajdas
  • Kamil Lechkun
  • Szymon Mydłowski
pasożyt