Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak usunąć blizny po trądziku?
Jak usunąć blizny po trądziku?

Jak usunąć blizny po trądziku?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (168 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Gdy na twarzy, szyi, czy karku pojawią się trądzik, bardzo ważne jest, by nie wyciskać krostek i zaskórników, ale zamiast tego podjąć właściwe działania. Jest całe mnóstwo prostych i skutecznych sposobów na blizny potrądzikowe. Poniżej przedstawię jak się ich pozbyć naturalnymi sposobami:
1
Najlepszym napojem, który zwalczy blizny po trądziku jest szklanka wody zmieszanej z sokiem z jednej cytryny, którą należy wypić natychmiast po przebudzeniu. Cytryna doskonale pomaga skórze pozbyć się martwych komórek. Z kolei picie przynajmniej 8 szklanek wody dziennie nawodni skórę sprawiając, że blizny będą mniej widoczne. Dobrze nawilżona skóra szybciej się odnawia, co zapewnia nam zdrowszy, młodszy wygląd.
2
Naturalnym specyfikiem na blizny potrądzikowe jest aloes. Posadź go wo domu i zawsze, gdy zajdzie taka potrzeba, wyciskaj żel z jego liści wprost na blizny. Stosowany codziennie pomoże oczyścić twoją cerę.
3
Naturalnie usunąć blizny pomaga również witamina A, której źródłem są chociażby świeże pomidory. Posiekaj świeżego pomidora i utrzyj na papkę, następnie nałóż na zmieniony obszar twarzy i pozostaw do wyschnięcia. Na końcu zmyj wszystko zimną wodą. Innym sposobem jest zastosowanie soku ze świeżych pomidorów, który należy nakładać na blizny przynajmniej dwa razy dziennie, pozostawić do wyschnięcia, a następnie zmyć zimną woda.
Domowe sposoby na pryszcze
Domowe sposoby na blizny po trądziku
Jak usunąć przebarwienia po pryszczach?
Domowe sposoby na niedoskonałości skóry
4
Niezwykle skutecznym preparatem na blizny i inne niedoskonałości jest olej arganowy. Regularnie stosowany wyraźnie poprawia kondycję skóry, przy okazji ją odmładzając.
5
Maseczka na twarz z płatków owsianych, soku cytrynowego i jogurtu naturalnego jest szybkim sposobem gojenia blizn potrądzikowych. Należy nakładać ją na zmieniony obszar twarzy codziennie i pozostawiać przez 5-10 minut. Maseczka z miodu jest kolejnym doskonałym sposobem na wygojenie blizn każdego pochodzenia.
6
Niezależnie od tego, jaki naturalny sposób leczenia blizn wybierzesz, zawsze możesz przyspieszyć proces gojenia poprzez stosowanie zdrowej diety. Spożywaj duże ilości świeżych owoców i warzyw, pełne ziarna, fasolę i owoce morza zawierające kwasy tłuszczowe omega-3.
 4.8/5 (168 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

StudentkaKosmetologii - 2010-11-09
Nie koniecznie trzeba używać lasera do redukcji blizn potrądzikowych i raczej nie jest to najpopularniejszy sposób pozbycia sie ich. Mikrodermabrazja czy peelingi chemiczne też sobie z tym poradzą. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku.
zlotemiasta - 2010-11-04
Można na wszelakie sposoby usunąć takie blizny, ale trzeba pamiętać, że to lekarz dobiera zabieg w zależności od głębokości i rozległości blizn. Chyba najpopularniejszym sposobem jest użycie lasera fraxel. Dobre kliniki zajmujące się medycyna estetyczna np. IQ Medica stawiają głównie na coś takiego, no ale rzecz jasna nie stronią od innych zabiegów.
Trądzik to przypadłość, która kojarzy nam się głównie z okresem dojrzewania. Jednak zdarza się i tak, że choć...
Jakie zioła na trądzik?
Trądzik to przypadłość, która kojarzy nam się głównie z okresem dojrzewania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt