Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak usunąć blizny po trądziku?
Jak usunąć blizny po trądziku?

Jak usunąć blizny po trądziku?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (163 ocen)
Oceń 
Gdy na twarzy, szyi, czy karku pojawią się trądzik, bardzo ważne jest, by nie wyciskać krostek i zaskórników, ale zamiast tego podjąć właściwe działania. Jest całe mnóstwo prostych i skutecznych sposobów na blizny potrądzikowe. Poniżej przedstawię jak się ich pozbyć naturalnymi sposobami:
1
Najlepszym napojem, który zwalczy blizny po trądziku jest szklanka wody zmieszanej z sokiem z jednej cytryny, którą należy wypić natychmiast po przebudzeniu. Cytryna doskonale pomaga skórze pozbyć się martwych komórek. Z kolei picie przynajmniej 8 szklanek wody dziennie nawodni skórę sprawiając, że blizny będą mniej widoczne. Dobrze nawilżona skóra szybciej się odnawia, co zapewnia nam zdrowszy, młodszy wygląd.
2
Naturalnym specyfikiem na blizny potrądzikowe jest aloes. Posadź go wo domu i zawsze, gdy zajdzie taka potrzeba, wyciskaj żel z jego liści wprost na blizny. Stosowany codziennie pomoże oczyścić twoją cerę.
3
Naturalnie usunąć blizny pomaga również witamina A, której źródłem są chociażby świeże pomidory. Posiekaj świeżego pomidora i utrzyj na papkę, następnie nałóż na zmieniony obszar twarzy i pozostaw do wyschnięcia. Na końcu zmyj wszystko zimną wodą. Innym sposobem jest zastosowanie soku ze świeżych pomidorów, który należy nakładać na blizny przynajmniej dwa razy dziennie, pozostawić do wyschnięcia, a następnie zmyć zimną woda.
Domowe sposoby na blizny po trądziku
Jak leczyć trądzik na plecach i ciele?
Jak leczyć trądzik domowymi sposobami?
Jak ukryć zaczerwienienia?
 4.9/5 (163 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

StudentkaKosmetologii - 2010-11-09
Nie koniecznie trzeba używać lasera do redukcji blizn potrądzikowych i raczej nie jest to najpopularniejszy sposób pozbycia sie ich. Mikrodermabrazja czy peelingi chemiczne też sobie z tym poradzą. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku.
zlotemiasta - 2010-11-04
Można na wszelakie sposoby usunąć takie blizny, ale trzeba pamiętać, że to lekarz dobiera zabieg w zależności od głębokości i rozległości blizn. Chyba najpopularniejszym sposobem jest użycie lasera fraxel. Dobre kliniki zajmujące się medycyna estetyczna np. IQ Medica stawiają głównie na coś takiego, no ale rzecz jasna nie stronią od innych zabiegów.
Piękna i czysta cera jest oznaką zdrowia i piękna. Niestety wiele osób ma poważną zmorę w postaci trądziku, który...
Jak walczyć z trądzikiem?
Piękna i czysta cera jest oznaką zdrowia i piękna. Niestety wiele osób ma poważną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Arleta Pilc
  • Elzbieta Macherzynska
  • Agnieszka Wiśniewska
  • Adrian Kusinski
  • Kina Kulczyńska
  • Ciuszki Za Grosze
  • Beata Sierocinska
  • Janina Iłędo
  • Patrycja Jank
  • Margot Ta
  • Jadwiga Tołkacz
  • Alicja Pal
  • Monika Kut Stamirowski
  • Damian Mazur
  • Helena Napiórkowska
  • Bartosz Psuj
  • Jakub Ajchler
  • Jolanta Szczepańska
  • Dorota Wojtczak
  • Ania Przybył
  • Teresa Mroczek
  • Renata Malec
  • Wiesia Płonka
  • Marzena Wodowska
  • Ryszard Chyliński
  • Rudolf Awataria
  • Mariusz Majewski Mungo
  • Zbigniew Chałupa
  • Dorota Czajowska
  • Nina Daria Skuzińska
pasożyt