Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak usunąć blizny po trądziku?
Jak usunąć blizny po trądziku?

Jak usunąć blizny po trądziku?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (163 ocen)
Oceń 
Gdy na twarzy, szyi, czy karku pojawią się trądzik, bardzo ważne jest, by nie wyciskać krostek i zaskórników, ale zamiast tego podjąć właściwe działania. Jest całe mnóstwo prostych i skutecznych sposobów na blizny potrądzikowe. Poniżej przedstawię jak się ich pozbyć naturalnymi sposobami:
1
Najlepszym napojem, który zwalczy blizny po trądziku jest szklanka wody zmieszanej z sokiem z jednej cytryny, którą należy wypić natychmiast po przebudzeniu. Cytryna doskonale pomaga skórze pozbyć się martwych komórek. Z kolei picie przynajmniej 8 szklanek wody dziennie nawodni skórę sprawiając, że blizny będą mniej widoczne. Dobrze nawilżona skóra szybciej się odnawia, co zapewnia nam zdrowszy, młodszy wygląd.
2
Naturalnym specyfikiem na blizny potrądzikowe jest aloes. Posadź go wo domu i zawsze, gdy zajdzie taka potrzeba, wyciskaj żel z jego liści wprost na blizny. Stosowany codziennie pomoże oczyścić twoją cerę.
3
Naturalnie usunąć blizny pomaga również witamina A, której źródłem są chociażby świeże pomidory. Posiekaj świeżego pomidora i utrzyj na papkę, następnie nałóż na zmieniony obszar twarzy i pozostaw do wyschnięcia. Na końcu zmyj wszystko zimną wodą. Innym sposobem jest zastosowanie soku ze świeżych pomidorów, który należy nakładać na blizny przynajmniej dwa razy dziennie, pozostawić do wyschnięcia, a następnie zmyć zimną woda.
Domowe sposoby na niedoskonałości skóry
Domowe sposoby na pryszcze
Jak leczyć trądzik na plecach i ciele?
Jak pozbyć się pryszczy?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (163 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

StudentkaKosmetologii - 2010-11-09
Nie koniecznie trzeba używać lasera do redukcji blizn potrądzikowych i raczej nie jest to najpopularniejszy sposób pozbycia sie ich. Mikrodermabrazja czy peelingi chemiczne też sobie z tym poradzą. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku.
zlotemiasta - 2010-11-04
Można na wszelakie sposoby usunąć takie blizny, ale trzeba pamiętać, że to lekarz dobiera zabieg w zależności od głębokości i rozległości blizn. Chyba najpopularniejszym sposobem jest użycie lasera fraxel. Dobre kliniki zajmujące się medycyna estetyczna np. IQ Medica stawiają głównie na coś takiego, no ale rzecz jasna nie stronią od innych zabiegów.
Trądzik to zmora głównie nastolatek, ale także w dużo późniejszym wieku niejednokrotnie zdarza się, że padamy jego...
Jak leczyć trądzik domowymi sposobami?
Trądzik to zmora głównie nastolatek, ale także w dużo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Natalia Luzak
  • Efka Efka
  • Barbara Gewont
  • Danuta Chochulska
  • Zofia Jagusiak
  • Anna Wiśniewska
  • Aleksandra Matuszewska
  • Magdalena Wechterowicz
  • Adam Krzysztof Rolek
  • Katarzyna Kobielus
  • Anna Doktór
  • Andżelika Kluza
  • Marcin Szewczyk
  • Justyna Wu
  • Iwona Gruszka
  • Agnieszka Cybulska
  • Stefan Flisowski
  • Anna Mazurkiewicz
  • Krystyna Łozińska
  • Małgorzata Koczorowska
  • Kamila Chabraś
  • Aleksandra Nowak
  • Anna Maria Burian
  • Karolina Justyna Lisowska
  • Ewa Jadczak
  • Karolina Murawska Gosk
  • Marianna Folek
  • Izabela Barbara
  • Maria Burdzi
  • Tomek Narojek