Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić wiszące serduszka vintage?

Jak zrobić wiszące serduszka vintage?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (18 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiszące serduszka mogą ożywić zarówno bożonarodzeniową choinkę jak i walentynkowe przyjęcie. Serduszka te mogą w czasie świąt Bożego Narodzenia pełnić również taką funkcję jak jemioła. Jeśli zakochani staną pod taką dekoracją, będą musieli gorąco się pocałować. Przygotowanie takich ozdób nie jest wcale trudne. Wystarczy kilka obrazków aniołków, koraliki i sznurek. Poniżej znajdziesz wskazówki krok po kroku, jak wykonać wiszącą dekorację walentynkową.
Rzeczy, których potrzebujesz:
2 lub 4 walentynkowe obrazki dopasowane do wielkości serca, Kolorowy sznurek lub wstążeczka, Klej do papieru, Koraliki, Nożyczki lub nóż do papieru.
1
robienie walentynkowych dekoracji 1
Z kartki sztywnego papieru wytnij odpowiedniej wielkości serce, możesz skorzystać z gotowych szablonów lub naszkicować je samodzielnie. Przygotuj obrazki vintage, możesz do tego celu wydrukować je z Internetu lub wykorzystać te, które masz w domu (stare pocztówki walentynkowe, z gazet, itp.).
2
robienie walentynkowych dekoracji 2
Na czterech obrazkach obrysuj ołówkiem szablon serca i wytnij je wzdłuż naszkicowanych linii. Musisz to zrobić z dużą dokładnością, gdyż wszystkie części muszą do siebie idealnie pasować. Podczas wycinania staraj się przesuwać papier, a nie nożyczki.
3
Każde wycięte z obrazka serce złóż na pół. Po zagięciu obrazek powinien znajdować się wewnątrz.
4
robienie walentynkowych dekoracji 3
Weź do reki jedno ze zgiętych serduszek i na jego jedną tylną połowę nałóż klej. Dociśnij do niego połówkę drugiego serca i poczekaj aż wyschnie. W ten sam sposób przyklej trzecie serduszko. Łącz ze sobą strony, gdzie nie ma obrazków.
5
Utnij odpowiedniej długości sznureczek lub wstążeczkę. Na jednym jego końcu zawiąż supełek i nawlecz koraliki. Pamiętaj, by supełek był na tyle duży, by koraliki się nie zsunęły.
6
robienie walentynkowych dekoracji 4
Umieść sznureczek na środku sklejonych wcześniej trzech serduszek, w miejscu gdzie są one jeszcze nie połączone (jak na rysunku). Ułóż go tak, by koraliki znajdowały się na dole serca i mogły swobodnie zwisać.
7
W miejsce, w którym znajduje się sznureczek, przyklej czwarte serduszko.
8
Zawiąż węzeł na sznurku tuż nad sercem i nawlecz na niego kilka koralików. Możesz zrobić kilka supełków i nawlec wówczas odpowiednią ilość koralików. Pamiętaj im więcej supełków, tym więcej koralików.
9
Teraz zawieś ozdoby w widocznym miejscu, tak by wszyscy mogli je podziwiać.
Jak zrobić serduszko z pasków papieru?
Jak zrobić ozdoby choinkowe z lukru?
Jak znaleźć spaloną żarówkę w sznurze lampek na choinkę?
Jak zrobić pudełko ozdobne - serce?
Wskazówki
  • Oto sekret idealnego cięcia przy użyciu szablonu. Ułóż niewycięty szablon na niewyciętym obrazku. Patrząc pod światło odpowiednio je ustaw. Zepnij szablon z obrazkiem w odpowiednim ułożeniu. Teraz przystąp do wycinania obu arkuszy na raz. Trzymaj je mocno na miejscu, aby się nie przesunęły.
  • Na jednym sznurku możesz przywiesić dwa lub nawet trzy takie serduszka.
  • Możesz ozdobić krawędzie serca za pomocą brokatu.
 3.9/5 (18 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kolejna ozdoba choinkowa z żarówki. Tym razem renifer, który jest prosty do wykonania i każde dziecko go pokocha. A...
Jak zrobić renifera na choinkę z żarówki?
Kolejna ozdoba choinkowa z żarówki. Tym razem renifer...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt