Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Freeware i Shareware > Darmowe programy do ściągania filmów i muzyki

Darmowe programy do ściągania filmów i muzyki

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (545 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 13 
Chcesz pobrać z sieci nowy film lub album? Możesz skorzystać z wielu możliwości, w tym z najbardziej popularnej obecnie sieci wymiany plików p2p. Zasoby w sieciach p2p udostępniane są przez użytkowników sieci na zasadzie wymiany plików. Żeby móc z tych zasobów korzystać, konieczne jest zainstalowanie odpowiedniego programu. Poniżej przedstawiam listę darmowych programów do ściągania filmów, muzyki i gier. Korzystając z tych programów musisz jednak pamiętać o prawach autorskich twórców filmów i muzyki. Pamiętaj, że nielegalne udostępnianie i pobieranie plików chronionych prawem autorskim jest sprzeczne z prawem.
1
Ares
Ares.

Pozwala na pobieranie i udostępnianie plików muzycznych, filmowych oraz programów w sieci P2P. Obsługuje również sieć BitTorrent. Pobierane pliki mogą być podglądane dzięki wbudowanemu odtwarzaczowi. Program umożliwia także rozmowę w formie chatu z innymi użytkownikami sieci oraz odtwarzanie radia internetowego.
2
BearShare
BearShare.

Bardzo popularny program do wymiany plików filmowych i muzycznych w sieci P2P. Wersje począwszy od 8.0 są wolne od oprogramowania spyware i adware i zapewniają użytkownikowi ochronę przed zawirusowanymi plikami. Program posiada również możliwość wysyłania wiadomości do innych użytkowników.
3
Cabos
Cabos.

Program służący do wymiany plików w tej samej sieci, co BearShare, całkowicie wolny od dodatkowego oprogramowania. Posiada prosty interfejs użytkownika i liczne udogodnienia, np. automatyczne wznawianie pobierania, czy wyszukiwanie plików po zawartości tagów.
4
KCeasy
KCeasy.

Program do ściągania filmów i muzyki z sieci P2P, zarówno Ares (z której korzysta Ares Galaxy), jak i Gnutella(wykorzystywanej przez Bearshare, Cabos i Shareazę). Posiada prosty interfejs użytkownika i możliwość podglądania niedokończonych plików.
5
BitComet
BitComet.

Popularny i prosty w obsłudze klient sieci BitTorrent. Umożliwia pobieranie muzyki i filmów w obrębie sieci BitTorrent, posiada opcję ograniczenia transferu plików wysyłanych innym użytkownikom, jest całkowicie wolny od oprogramowania spyware.
6
BitSpirit
BitSpirit.

Podobnie jak BitComet, służy do wymiany plików w sieci BitTorrent. Posiada szereg przydatnych opcji, takich jak możliwość wyłączenia komputera po zakończeniu pobierania, określanie minimalnego i maksymalnego transferu, zarządzanie plikami.
7
BitTorrent
BitTorrent.

Bardzo prosty w obsłudze klient sieci BitTorrent. Umożliwia pobieranie i udostępnianie plików muzycznych i filmowych, definiowanie transferu dla plików pobieranych i wysyłanych, przerywanie i wznawianie pobierania.
8
uTorrent
uTorrent.

Prosty w obsłudze i nie obciążający pracy systemu klient sieci BitTorrent. Program zajmuje bardzo mało miejsca na dysku i nie wymaga instalacji, gdyż uruchamia się bezpośrednio z pliku. Umożliwia pobieranie muzyki i filmów w obrębie sieci BitTorrent i ustalanie dla każdego z nich osobnego transferu.
9
eMule
eMule.

Bardzo popularny program do wymiany plików w sieci eDonkey. Każdy plik jest w trakcie pobierania sprawdzany i w razie potrzeby naprawiany, co umożliwia wyeliminowanie w nim błędów. Program posiada opcję podglądu nie pobranych do końca plików oraz komunikację z innymi użytkownikami sieci.
10
Kazaa Lite
Kazaa Lite.

Doskonały program do pobierania muzyki i filmów z Internetu. Wyszukiwać pliki można zarówno w przeglądarce, jak i w samej aplikacji. W pierwszym przypadku dostępna jest jedynie opcja pobierania plików, zaś żeby udostępnić je innym użytkownikom konieczne jest uruchomienie Kazaa. Program jest pozbawiony oprogramowania typu adware i spyware.
11
Shareaza
Shareaza.

Program umożliwia wymianę plików we wszystkich najpopularniejszych sieciach, w tym: eDonkey, Gnutella i BitTorrent. Pliki można pobierać z wielu źródeł jednocześnie i naprawiać ewentualne uszkodzenia przed ukończeniem pobierania. Program może pracować w jednym z trzech trybów: normalnym, zaawansowanym i Windows mode. Shareaza jest całkowicie wolna od oprogramowania typu spyware.
12
Soulseek
SoulseekQT.

Najlepszy program do ściągania plików mp3. Wyszukiwać można konkretnego artystę, album lub utwór, a także przeglądać zasoby wybranego użytkownika. Program jest wolny od oprogramowania typu spyware i adware. Dodatkową opcją jest wbudowany chat.
 3.4/5 (545 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

wiewióra - 2012-05-03
za to sie płaci ?
nofcia - 2010-07-12
fajna strona
nofcia - 2010-07-12
super program
Komputer warto wykorzystać nie tylko do rozrywki, ale także do nauki. Poniżej przedstawiam listę darmowych programów do...
Darmowe programy do nauki języka niemieckiego
Komputer warto wykorzystać nie tylko do rozrywki, ale...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt