Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Freeware i Shareware > Darmowe programy do nauki języka niemieckiego

Darmowe programy do nauki języka niemieckiego

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (336 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Komputer warto wykorzystać nie tylko do rozrywki, ale także do nauki. Poniżej przedstawiam listę darmowych programów do nauki języka niemieckiego. Korzystając z nich sprawisz, że nauka nowych słówek nie tylko będzie przyjemniejsza, ale przede wszystkim bardziej efektywna.
1
Niemiecki 4
Niemiecki 4

Program umożliwia naukę niemieckich rzeczowników. Nauka odbywa się w formie testu – do podanych po polsku słówek dopisujemy ich niemieckie odpowiedniki. Wadą programu jest niewielka liczba słówek w bazie. Dodatkowo, program posiada prosty kreator listów.
2
Niemieckie Słówka 1.0
Niemieckie Słówka 1.0

Umożliwia naukę słówek w języku niemieckim. Posiada bogatą bazę: 2000 rzeczowników oraz 180 czasowników. Praca z programem możliwa jest w dwóch trybach: niemiecko-polskim (należy dopisać polskie odpowiedniki niemieckich słów) oraz polsko-niemieckim.
3
Niemieckie czasowniki nieregularne
Niemieckie czasowniki nieregularne

Lista wszystkich nieregularnych czasowników języka niemieckiego wraz z wyszukiwarką. Ułatwia kłopotliwe często opanowanie czasowników nieregularnych i ich form.
4
System TL+7.0.21 Lite
System TL+7.0.21 Lite - Słownik synonimów (niemiecki)

Darmowy słownik niemieckich wyrazów bliskoznacznych. Posiada bogatą bazę słów i zwrotów (ponad 30 tysięcy), wyszukiwarkę oraz przyciski z niemieckimi znakami specjalnymi, których nie da się wprowadzić z klawiatury.
5
Wkuwacz
Wkuwacz

Program do nauki słówek języków obcych (w tym także niemieckiego). Posiada wbudowany zestaw niemieckich słówek, których nauka odbywa się na zasadzie testu. Przy każdym słowie mamy możliwość określenia stopnia jego opanowania (dobrze, średnio, źle). Zaznaczając opcję źle lub średnio zapewniamy sobie pojawienie się danego słówka w kolejnych pytaniach. Program umożliwia także tworzenie własnych testów, w których zarówno pytania, jak i odpowiedzi mogą mieć postać pojedynczych słów lub całych zdań.
6
easy language niemiecki
Easy Language - język niemiecki
(wersja demo)

Bardzo przyjazny i skuteczny program do nauki języka niemieckiego. Zawiera bazę tysiąca słówek (każde z obrazkiem), setek zdań i nagrań niemieckiego lektora. Materiał jest podzielony na bloki tematyczne, ale aplikacja umożliwia również tworzenie własnych ścieżek uczenia się. Dzięki Easy Language prócz słówek nauczysz się również najczęściej występujących w języku niemieckim fraz oraz gramatyki. Program zawiera także słownik niemiecko-polski i polsko-niemiecki z wymową poszczególnych słówek.
 3/5 (336 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Rousi - 2013-09-07
Bardzo przydatne ;)
Teraz jak chodzę do szkoły o kierunku "Opiekun Medyczny " to bardzo się mi to przyda gdyż słyszałam że w Niemczech bardzo chwalą Polskich opiekunów .
Więc ja z tych programów komputerowych do Nauki Niemieckiego na 100 % skorzystam i mam nadzieję że dobrze wypadnę na egzaminach z języka Niemieckiego .
Klawiatura, obok pilota do telewizora, to podstawowe narzędzie pracy większości Polaków. Warto zatem poświęcić odrobinę...
Darmowe programy do nauki pisania na klawiaturze
Klawiatura, obok pilota do telewizora, to podstawowe narzędzie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt