Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak malować oczy eyelinerem?

Jak malować oczy eyelinerem?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (254 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Eyeliner może sprawić, że nawet najmniejsze oczy wydadzą się duże i wyraziste. Kluczowe jest jednak prawidłowe używanie eyelinera - nie chcesz przecież by twoje oczy wydały się zbyt ciemne i surowe, lub by makijaż był przesadnie mocny. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak za pomocą eyelinera zrobić makijaż weekendowy, „smoky eye”, „pogrubione oczy” i „kocie oczy”.
1

Jak nakładać eyeliner.

Typowym sposobem stosowania eyelinera jest malowanie kreski na linii rzęs od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka jednym sprawnym pociągnięciem pędzelka. Ten sposób jednak sprawdza się u osób z pewnym doświadczeniem. Potrzeba trochę wprawy by kreski nie wyszły zbyt grube lub nierówne.

2
Innym sposobem jest namalowanie kreski na linii rzęs od połowy powieki do zewnętrznego kącika oka, a następnie domalowanie linii od wewnętrznego kącika do środka oka. Jest to sposób nieco łatwiejszy niż malowanie kreski jednym pociągnięciem, ale też bywa, że na początku i on sprawia trudności.
3
Jeżeli nigdy wcześniej nie malowałaś oczu eyelinerem najlepiej będzie zastosować metodę dla początkujących. Malowanie zacznij od górnej powieki. Na zupełnie czyste oko nanieś eyeliner w postaci pojedynczych kropeczek na przestrzenie między rzęsami. Staraj się zaznaczyć kropeczki dokładnie na wysokości rzęs. Dzięki takiemu zabiegowi nie widać narysowanej linii, a otrzymujesz efekt jakby twoje rzęsy u nasady były naturalnie grube.
Jak optycznie powiększyć oczy?
Jak odświeżyć zaschnięty eyeliner w żelu?
Jak zrobić makijaż przydymione oko?
Jak używać zalotki?
Wskazówki
  • Dla początkujących dobry będzie eyeliner we flamastrze, łatwiej się go nakłada.
  • Wyrzuć tanie aplikatory do makijażu. Zainwestuj w porządne pędzle do malowania się, są podstawą udanego makijażu.
 4.9/5 (254 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

tyrol - 2016-01-25
Eyeliner we flamastrze nie jest dobry, szybko deformuje się końcówka i tym samym kreski są zbyt grube. Najlepsze są w pędzelku, można zrobić naprawdę super cienkie kreski.
Serbal - 2014-03-16
Najlepiej nie naciągać skóry powieki w bok tylko bardziej w górę ponieważ ładniej zarysuje się kształt kreski.
oliwia. - 2014-02-07
Super artykuł, osobiście polecam 2 ;)
Nieważne czy jesteś wiecznie podróżującą bizneswoman, czy pełnoetatową mamą. Nie ważne co robisz całymi dniami. Ważne...
Jak używać eyelinera?
Nieważne czy jesteś wiecznie podróżującą bizneswoman, czy pełnoetatową mamą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt