Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Oczy i Wzrok > Jak zmniejszyć opuchliznę oka?

Jak zmniejszyć opuchliznę oka?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (260 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Spuchnięte powieki mogą być skutkiem płaczu, alergii, zakażenia czy podrażnienia oczu spowodowanego soczewkami kontaktowymi. Obrzękowi powiek może towarzyszyć ból, łzawienie czy swędzenie. W ciężkich przypadkach, obrzęk powiek może upośledzać widzenie. Jeśli twoje powieki są opuchnięte, może również wystąpić światłowstręt. Poniżej przedstawiam kroki, które możesz podjąć, aby zmniejszyć opuchliznę powiek.
 2.9/5 (260 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Nefla - 2015-04-09
Własciwie szukam porad jak zmniejszyć opuchliznę oka po wypadku. Upadłam tak nieszczęśliwie, że od dwóch dni nie mogę otworzyć jednego oka. Ale może się przydadzą porady. Na razie stosuje lód i wysiłek fizyczny na lepsze krążenie.
pol - 2015-02-06
nie grzebac w oczach
aZjA - 2015-02-06
"Spuchnięte powieki mogą być przyczyną płaczu, alergii, zakażenia..." Przyczyną? Przyczyną? Przyczyną? Kto redaguje te teksty?!
a-z - 2015-02-06
Jak zmniejszyć opuchliznę oka?
Stopień trudności: umiarkowane
Matrona Cienia, specjalista Tipy.pl
3/5 (256 ocen)

2.9531/5
1
2
3
4
5

Oceń
Ulubione Skomentuj
1 z 6
agnieszkaf - 2010-04-03
Przy mocnej opuchlizmie powiek, wizyta u okulisty jest jak najbardziej potrzebna, bo nawet jesli nie jest to stan chorobowy zwiazany bezposrednio z okiem, to lekarz pomoze wychwycic przyczyne. Warto zrobic podstawowe badania. Nalezy tez zaobserwowac kiedy wystepuje obrzek- czy nie jest to aby tylko przed miesiaczka? Wtedy skuteczne moga sie okazac preparaty bez recepty. W innym wypadku, lekarz powinien po zbadaniu przepisac leki.
Jak dobrze wyglądać rano?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt