Tutaj jesteś: Biznes > Zasoby Ludzkie (HR) > Budowanie Zespołu > Jak napisać ofertę pracy?
Jak napisać ofertę pracy?

Jak napisać ofertę pracy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Gdy prowadzisz własną firmę i zależy ci na wykwalifikowanych pracownikach, jedną z rzeczy, których musisz się nauczyć jest właściwe pisanie ofert pracy. Istnieje kilka rzeczy, które musisz zrobić, aby przekonać kandydata, żeby dla ciebie pracował. Musisz być również gotowy odpowiedzieć na pytania, które może ci zadać w związku ze stanowiskiem, które mu oferujesz lub kwalifikacjami, jakie musi posiadać. Oto kilka wskazówek, jak napisać ofertę pracy, która sprawi, że ludzie będą chcieli dla ciebie pracować:
1
Zdecyduj się, gdzie chcesz zamieścić ofertę pracy. Masz do wyboru prasę codzienną, anonse, portale internetowe (np. pracuj.pl, praca.pl, infopraca.pl), a także dostępną online bazę ofert pracy Powiatowych Urzędów Pracy.
2
Ofertę zacznij od otwartego stwierdzenia, że twoja firma poszukuje kandydata na określone stanowisko. Jasno przedstaw nazwę firmy i stanowisko, na które zamierzasz przeprowadzić rekrutację. Jeśli twoja firma ma oddziały w różnych miastach, pod nazwą stanowiska warto również wpisać miasto lub województwo, którego dotyczy oferta.
3
Wymień zakres obowiązków, które będą należały do osoby zatrudnionej na danym stanowisku.
4
Jasno określ wymagania, jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko, na które prowadzisz rekrutację. Zastanów się nad tym, które z wymagań są absolutnie niezbędne, a które tylko mile widziane. Uwzględnij tą informację w swojej ofercie.
5
Określ szacunkowe wynagrodzenie (lub przedział płac) na danym stanowisku i dodatkowe korzyści, jakie firma oferuje potencjalnemu pracownikowi. Pamiętaj, że informacje, które podasz w ofercie, powinny być dla ciebie zobowiązujące.
6
Podaj ostateczny termin składania aplikacji.
7
Umieść w ofercie wszystkie niezbędne informacje dotyczące firmy i osoby prowadzącej rekrutację. Podaj adres firmy, telefon do Działu Personalnego i adres e-mail, na który kandydaci mają wysyłać aplikacje.
Jak skutecznie przekonywać?
Jak odczytać mowę ciała?
Jaki powinien być dobry szef?
Jak zwiększyć wydajność pracowników w firmie?
 4.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak pokazują najnowsze badania, u podstaw niepowodzeń w pracy leżą: brak zdolności przywódczych (26%), mała...
Jak prowadzić rekrutację?
Jak pokazują najnowsze badania, u podstaw niepowodzeń w pracy leżą: brak zdolności...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt