Tutaj jesteś: Biznes > Marketing i Public Relations > Promocja > Jak zrobić plakat?
Jak zrobić plakat?

Jak zrobić plakat?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (214 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Mając przed sobą biały karton, termin wykonania pracy i całkowity brak weny, możesz uznać, że zrobienie plakatu nie jest rzeczą łatwą. Jednak przestrzegając podstawowych wskazówek, stworzenie atrakcyjnego i skutecznego plakatu jest w zasięgu twojej ręki. Pamiętaj, że twoim celem jest przyciągnięcie uwagi widza i zachęcenie go do tego, by podszedł bliżej i zapoznał się z informacjami zawartymi na plakacie. Żeby ten cel osiągnąć możesz wykorzystać kolory, grafikę i nieograniczone pokłady wyobraźni.
4
Umieść grafikę w widocznym, ale i ciekawym miejscu. Spróbuj pochylić element graficzny lub przesunąć go w lewo, na przykład na jedną trzecią wysokości liczonej od wierzchołka plakatu. Rozważ narysowanie dookoła grafiki czarnej obwódki, która jeszcze bardziej ją uwypukli.
5
Ołówkiem narysuj od linijki cienką linię w miejscu, w którym chcesz umieścić tytuł plakatu. Na przykład, możesz zechcieć przechylić tytuł pod tym samym kątem, co wcześniej grafikę. Gdy narysujesz już linię pomocniczą, delikatnie naszkicuj litery lub użyj w tym celu szablonu.
6
Litery pomaluj kolorem dopełniającym do koloru tła. Napis będzie bardziej wyrazisty, jeśli wokół każdej z liter zrobisz czarną obwódkę. Jeśli tło plakatu jest bardzo ciemne, rozważ wycięcie i naklejenie na plakat liter z jasnego papieru.
7
Znajdź unikalny sposób umieszczenia na plakacie informacji, które przygotowałeś w punkcie 1. Na przykład, na białym plakacie poszczególne informacje mogą mieć różne kolory tęczy. Możesz również umieścić pojedyncze dane w specjalnie wyciętych kształtach (np. balony, serca, dłonie czy cokolwiek innego co pasuje do tematyki plakatu).
Jak zrobić dekoracje – papierowe kule?
Jak zrobić wiklinę z papieru?
Jak zrobić mak z papieru?
Jak zaprojektować logo?
< poprzedniastrona 2 z 2
 4.9/5 (214 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Któż nie lubi dostawać prezentów? Wielu osobom jeszcze większą frajdę sprawia ich dawanie.I tu nie bez znaczenia jest...
Jak zrobić oryginalną torebkę na prezent?
Któż nie lubi dostawać prezentów? Wielu osobom jeszcze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt