Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak używać zalotki?
Jak używać zalotki?

Jak używać zalotki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zalotka sprawi, że rzęsy będą wydawać się grubsze i dłuższe. Musisz się jednak nauczyć, jak prawidłowo jej używać. Niewłaściwe użycie zalotki może spowodować, że rzęsy będą nieatrakcyjne i połamane.
1
Rzęsy należy podkręcać przed nałożeniem na nie maskary. Maskara zawiera wosk, który może przykleić się do zalotki i sprawić, że rzęsy zamiast na powiekach, zostaną na zalotce. Zatem najpierw użyj zalotki, a dopiero później pomaluj rzęsy tuszem.
2
Najlepszy efekt uzyskasz gdy zalotkę podgrzejesz najpierw strumieniem ciepłego powietrza suszarki.
3
Zalotkę chwyć kciukiem i środkowym palcem. Da ci to lepszą kontrolę nad nią, niż gdybyś trzymała ją palcem wskazującym.
4
Oprzyj dłoń i zalotkę na policzku. Ręka musi być stabilna, ponieważ każde drżenie może sprawić, że rzęsy zagną się lub połamią.
5
Chwyć zalotką tylko górne rzęsy. Rzęsy dolne są w sposób naturalny zakręcone ku dołowi, więc nie ma potrzeby poprawiania ich zalotką.
6
Mocno ściśnij rzęsy zalotką i poczekaj około 10 sekund. Rozluźnij uścisk. Delikatnie przemieść zalotkę nieco powyżej nasady rzęs i zaciśnij ponownie. Za każdym razem zaciskaj i rozluźniaj zalotkę coraz dalej od nasady rzęs. W ten sposób rzęsy będą delikatnie, naturalnie podkręcone. Jeśli jednorazowo zaciśniesz zalotkę na rzęsach na około 30 sekund, sprawisz, że rzęsy będą bardzo wygięte i nienaturalne.
7
Pamiętaj, że rzęsy należy podkręcać siedząc lub stojąc nieruchomo, nigdy np. jadąc w samochodzie! Każdy gwałtowny ruch może sprawić, że wyrwiesz lub połamiesz rzęsy.
Jak optycznie powiększyć oczy?
Jak malować oczy kredką?
Jak malować oczy eyelinerem?
Jak malować małe oczy?
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Podkręcenie rzęs jest najlepszym sposobem na podkreślenie oczu. Spojrzenie staje się wyraźniejsze i jaśniejsze. Jeśli...
Jak podkręcić rzęsy ?
Podkręcenie rzęs jest najlepszym sposobem na podkreślenie oczu. Spojrzenie staje się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt