Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak mieć piękną cerę?

Jak mieć piękną cerę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (209 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 10 
To co najpiękniejsze jest naturalne. Oznacza to, że nie musisz nakładać na siebie siedmiu warstw makijażu, żeby twoja cera była gładka i piękna. Czy nie chciałabyś obudzić się rano wypoczęta i wyjść z domu bez konieczności robienia makijażu? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, jak mieć piękną cerę.
1
sposoby na piękną cerę - 1
Motywacja.

Świeża i piękna cera bez niedoskonałości nie powstaje po śniadaniu w McDonaldzie, ani po kuflu piwa w knajpie. Nasze organizmy są bombardowane zanieczyszczeniami znajdującymi się w powietrzu, w pożywieniu i w wodzie. Z tego powodu musimy pomóc naszym ciałom radzić sobie ze szkodliwymi substancjami, których często same mu dostarczamy. Odżywiaj się zdrowo. Twój organizm odpłaci ci się za to zdrową i piękną cerą.
2
sposoby na piękną cerę - 2
Odpowiednie pożywienie.

Żeby mieć piękną cerę bez niedoskonałości musisz zrezygnować z niezdrowego jedzenia. W twoim menu powinny się za to znaleźć: brokuły, szparagi, kapusta włoska, szpinak, rzepa, sałata oraz sałata długolistna, owoce, brązowy ryż, jagody, jogurt, kefir, kapusta kiszona, olej rybny, oliwa z oliwek i olej kokosowy.
3
sposoby na piękną cerę - 3
Czego należy unikać, żeby mieć zdrową cerę.

Wciel w życie wymienione poniżej wskazówki, a w ciągu 1-2 tygodni zauważysz pozytywne efekty:
- unikaj alkoholu i kofeiny
- pij filtrowaną wodę i tylko takiej używaj do mycia twarzy
- kiedy tylko możliwe kupuj produkty ekologiczne
- jedz mięso z ekologicznych hodowli
- unikaj pokarmów smażonych lub gotowanych z użyciem oleju
- unikaj tłuszczów nasyconych
- zamiast zwykłej soli, używaj soli morskiej
- unikaj nabiału, z wyjątkiem jogurtów i kefirów
- unikaj soi, z wyjątkiem natto i temph
- zrezygnuj z mąki i produktów glutenowych.
4
sposoby na piękną cerę - 4
Pij dużo wody.

Woda jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania każdej komórki naszego ciała. Pomaga wypłukiwać toksyny i dostarczać składników odżywczych. Jeśli chcesz mieć piękną, pozbawioną niedoskonałości cerę, woda powinna zostać twoją najlepszą przyjaciółką.
Pij czystą wodę, nie napoje gazowane czy kawę. Wyjątkiem jest tutaj herbata ziołowa. Chlor i brom zawarte w wodzie z kranu szkodzą naszej skórze, krtani, a nawet płucom, więc nigdy nie pij kranówki i jeśli możesz, nie kąp się w niej. Zaopatrz się w system filtracji wody.
5
sposoby na piękną cerę - 5
Odpoczywaj i relaksuj się.

Jest to rzecz, na którą zazwyczaj nie mamy czasu, ale ma ona duże znaczenie dla zdrowia naszej skóry. Każda z nas ciągle żyje w stresie, którego konsekwencją jest pojawianie się na twarzy niedoskonałości.
Zaszyj się w spokojnym miejscu i nie rób zupełnie nic. Posłuchaj uspokajającej muzyki, weź relaksującą kąpiel, poczytaj dobrą książkę, porozciągaj się, weź kilka głębokich wdechów, zapal kilka świeczek i pozbądź się wszystkich negatywnych myśli.
Telewizja nie jest dobra dla relaksu, ponieważ nazbyt stymuluje nasz mózg.
6
sposoby na piękną cerę - 6
Rusz tyłek!

„Ćwiczenia fizyczne” to dla części osób słowa zakazane. Jednakże tylko ruch sprawi, że pozostaniesz młoda, zdrowa, a twoja cera nabierze blasku. Ćwiczyć można na wiele sposobów: 30 minutowy spacer, 15 minutowy trening cardio, joga, pilates, pływanie, jazda na rowerze, jazda konna, gra w tenisa itp.
Ważne jest, by ćwiczyć codziennie. Każda z nas może wygospodarować 15 min dziennie na jakąś formę ruchu. Regularny trening poprawi krążenie, dzięki czemu do skóry szybciej dotrą składniki odżywcze. Skóra dobrze odżywiona, to skóra piękna.
7
sposoby na piękną cerę - 7
Stosuj odpowiednie kosmetyki.

Pamiętaj, że wszystko co nałożysz na skórę dostaje się do twoich komórek i krwiobiegu, a zatem wpływa na wygląd cery.
Używaj skutecznych, naturalnych produktów, w których składzie nie ma sztucznych konserwantów, laurylosiarczanu sodu, parabenów, butylenu glycolu, fenoksyetanolu itp.
8
sposoby na piękną cerę - 8
Nie bój się kosmetyków domowej roboty.

Istnieje wiele domowych preparatów do pielęgnacji cery, które są bardzo tanie i proste w przygotowaniu. Sprawdzają się świetnie w przypadku codziennego stosowania i są niezwykle skuteczne.
9
sposoby na piękną cerę - 9
Dbaj o czystość.

Regularnie zmieniaj poszewkę swojej poduszki. Co noc przez 8 godzin przykładasz do niej twarz, więc istotne jest żeby prać ją mniej więcej raz na tydzień. Najlepiej, jeśli kupisz komplet jedwabnych poszewek.
Pamiętaj, żeby nie dotykać twarzy, ani nie wyciskać pryszczy. Brud i bakterie z twoich rąk mogą dostać się do porów i doprowadzić do powstania niedoskonałości.
 4.8/5 (209 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (9)

młoda - 2015-02-03
Nie do końca tak jest, można zdrowo się odżywiać, zdrowo żyć, nie mieć problemów hormonalnych, a i tak trzeba nakładać kilo tapety na twarz. Jak masz neurofibromatozę, to potrzebny jest chirurg plastyk a nie zrowe jedzonko.
Aga - 2014-09-21
Nie do końca tak jest, można odżywiać się i żyć zdrowo ale jak ktoś ma niedoskonałości z powodu zaburzeń hormonalnych to nic nie da katowanie się. Trzeba iść do dermatologa, bo czasem zmiana trybu życia niewiele daje.
klaudia8120 - 2014-07-31
na przebarwienia najlepsza jest cytryna
tadaa - 2013-10-05
Jeśli chodzi o kosmetyki faktycznie lepiej wyzbyć się sztucznych sładników bo nie pomogą nam w utrzymaniu pięknej cery. Pamiętajmy jednak że nasza skóra jest bardzo szczelną bariera i niewiele przez nia przenika, a jeśli już przenika to tylko do powierzchniowych warstw naskórka, do krwiobiegu raczej to nie trafi. Lecz faktem jest że naturalne kosmetyki będą lepszą decyzją. Na piękną cere pijmy herbate, zielona białą bądź czerwoną, maja wiele ważnych składników ktore oczyszcza nasz organizm a tym samym zgubimy toksyny. Witamina C działa dobroczynnie na naszą skórę, rozświetla ją, ujędrnia ponieważ jest niezbędna do produkcji kolagenu. A kolagen w skórze odpowiada za jej elastyczność.
topielica - 2013-04-24
Ja bym poleciła zieloną natkę pietruszki która jest najlepsza jeśli chodzi o wypłukanie z naszego organizmu toksyn pozatym zawiera duże ilości witaminy A, C .Poleciłabym także kawitację który to zabieg świetnie oczyści naszą skórę na twarzy .
Lukrecja - 2013-03-01
Zapomniałaś/eś o myciu twarzy szarym mydłem. Ma właściwości antybakteryjne, dzięki temu zapobiegniesz pryszczom
karoolkaa96 - 2012-11-16
Autor zapomniał o rzodkiewce, która ma zbawienny wpływ na cerę. Dodam, że picie drożdży rozpuszczonych we wrzątku przez okres 1 miesiąca pomaga zredukować niedoskonałości.
żal - 2012-04-03
ktoś się pomylił nabiał trzeba jeść te porady są zryte
algi - 2011-05-29
dzieki pomoze chyba nie? podzdrawiam
 
Niejedna z nas uważa, że maseczki są dobre na cerę. Doskonale nawilżają, oczyszczają i napinają naszą skórę. Niestety...
Jak zrobić maseczkę peel off z ogórka i zielonej herbaty?
Niejedna z nas uważa, że maseczki są dobre na cerę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt