Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Nauka Całowania > Jak się całować z języczkiem?

Jak się całować z języczkiem?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (409 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 14 
Zapewne widziałeś już niejeden pocałunek na ekranie kinowym lub czasem nawet na ulicy. Francuski pocałunek jest ponadczasowym i bardzo romantycznym gestem okazywania uczucia. Niezależnie czy mieszkasz we Francji, w Polsce, czy w jakimkolwiek innym kraju, możesz nauczyć się całować tak jak robią to Francuzi, bez żenującego faux pas. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci się dobrze przygotować do pierwszego pocałunku z języczkiem.
1
nauka całowania - krok 1

Zwilż usta.

Suche usta nie współgrają ze sobą podczas pocałunku. Aby nawilżyć usta, wystarczy lekkie muśnięcie ich językiem. Najlepiej jednak stale używać balsamu do ust - przecież nigdy nie wiesz, kiedy ktoś zapragnie cię pocałować.

2
nauka całowania - krok 2

Nachyl lekko głowę.

Jeżeli oboje będziecie trzymali głowę prosto, nos będzie ogromną przeszkodą, która uniemożliwi wam głęboki i płynny pocałunek. Aby tego uniknąć, wystarczy odrobinkę przechylić głowę na bok. Ale pamiętaj, nie możecie oboje przechylić głowy w tę samą stronę! Badania wykazały, że zdecydowana większość ludzi w czasie pocałunku przechyla głowę w prawo.

3
nauka całowania - krok 3

Zamknij oczy.

Podczas zbliżania się do pocałunku patrz w oczy swojego partnera, ale gdy już dojdzie do pocałunku, zamknij oczy. Gdy twoje oczy są zamknięte, lepiej działa zmysł dotyku, dzięki czemu pocałunek staje się jeszcze większą przyjemnością. Są jednak ludzie, którzy czerpią przyjemność z możliwości patrzenia na swojego partnera podczas całowania się - jeżeli jesteś jedną z nich, możesz oczywiście nie zamykać oczu - to zależy tylko od twoich upodobań.

4
nauka całowania - krok 4

Zacznij od łagodnych i miękkich pocałunków z zamkniętymi ustami.

Francuski pocałunek wymaga otwarcia ust, ale nie pchaj się do całowania z otwartą buzią jakbyś zabierał się do jedzenia. Zamiast tego zacznij od łagodnych pocałunków z zamkniętymi ustami, a potem stopniowo i delikatnie je otwieraj. Gdybyś uczył się języka francuskiego, prawdopodobnie zacząłbyś od nauczenia się podstawowych słówek i gramatyki, a nie od razu brał się do pisania poezji. Francuski pocałunek jest właśnie poezją wśród pocałunków. Zanim nauczysz się poezji, musisz pojąć podstawy, czyli delikatne pocałunki przy zamkniętych ustach. Nawet gdy już nauczysz się pocałunków z języczkiem, zdecydowanie bardziej romantycznie będzie, gdy zaczniesz od pocałunku z zamkniętymi ustami.

5
nauka całowania - krok 5

Wspólnie zdecydujcie się na francuski pocałunek.

Taki pocałunek powinien być wynikiem wspólnej decyzji. Musisz mieć zgodę drugiej osoby na całowanie się z języczkiem. Podczas gdy wymieniacie pocałunki z zamkniętymi ustami, pytanie typu "jest wspaniale, ale czy mogę czy mogę wsunąć język w twoje usta?" może zupełnie zepsuć nastrój. Otwórz usta delikatnie i całuj drugą osobę trochę mocniej, tak by jedna twoja warga znajdowała się pomiędzy jej wargami, a jej warga pomiędzy twoimi. Podczas pocałunków bardzo delikatnie przejdź językiem po wargach partnera, dzięki temu sytuacja będzie jasna. Jeżeli język partnera nie zareaguje na twoją zachętę, powinien to być dla ciebie znak, że musicie odłożyć pierwszy pocałunek z języczkiem na kiedy indziej, gdy oboje będziecie na to gotowi.

6
nauka całowania - krok 6

Zgłębiaj pocałunek językiem.

Jeżeli zarówno tobie, jak i twojemu partnerowi odpowiada pocałunek przy otwartych ustach, powoli staraj się odrobinę mocniej otworzyć usta i bardzo delikatnie wsuń język do buzi partnera. Język jest bardzo unerwiony, dlatego dotykanie języka partnera swoim językiem będzie bardzo przyjemne i stymulujące dla was obojga. Nie należy jednak wpychać języka zbyt daleko, ponieważ może to być odpychające dla partnera. Zamiast tego delikatnie muskajcie się językami, aby stale pozostawały w kontakcie ze sobą. Chłopak powinien zaczynać francuski pocałunek bardzo delikatnie, jeżeli dziewczyna będzie miała ochotę na coś więcej, na pewno da mu wskazówkę.

7
nauka całowania - krok 7

Powoli.

Francuskie pocałunki są zwykle bardzo przyjemne, ale jeżeli chcesz je dogłębnie odczuwać, nie możesz się spieszyć. Dajcie sobie czas, by dokładnie zbadać językiem wnętrze ust partnera.

8
nauka całowania - krok 8

Oddychaj.

Jeżeli pocałunek trwa długo, łatwo zapomnieć o oddychaniu. Jeżeli staniesz się siny z powodu braku tlenu, na pewno nie będzie romantycznie. Podczas pocałunku najlepiej delikatnie oddychać przez nos. Gdy ty i twój partner dojdziecie do pewnej wprawy w całowaniu się z języczkiem, możecie spróbować oddychać przez usta, mała wymiana oddechów może być bardzo romantyczna, ale pamiętaj - nie każdemu się spodoba.

9
nauka całowania - krok 9

Mieszaj pocałunki.

Pocałunki są jak płatki śniegu, nie ma dwóch identycznych. Gdy już poczujecie się komfortowo podczas francuskiego pocałunku, będziecie chcieli, żeby każdy następny był taki sam. Nie warto próbować - to i tak niemożliwe, zatem dopuśćcie możliwość urozmaicania pocałunków. Możecie np. czasami całować się bardzo głęboko, a czasami skupić się bardziej na samych wargach, niż na języku. Wasze pocałunki mogą być bardzo krótkie, ale też możecie całować się bardzo długo. Jeżeli jednak jakaś opcja pocałunku spodobała się wam obojgu, nie porzucajcie jej tylko ze względu na dużą różnorodność i ilość niesprawdzonych jeszcze możliwości.

10
nauka całowania - krok 10

Używaj rąk.

Twój dotyk musi być taktowny i delikatny, zwłaszcza podczas pierwszego pocałunku, ale z czasem na pewno nie będziecie chcieli, żeby wasze ręce tylko bezwładnie zwisały po bokach ciała. Mężczyzna może na początek trzymać ręce na biodrach partnerki lub na jej twarzy, czy we włosach. Innym sposobem, dobrym przy pierwszym francuskim pocałunku, jest wzajemne głaskanie się po ramionach. Pokazuje to, że dobrze czujesz się ze swoim partnerem podczas tego pocałunku. Możesz ująć twarz partnera w swoje dłonie, położyć je na szyi lub po prostu objąć go w miłosnym uścisku. Najważniejsze w użyciu rąk podczas pocałunku jest okazanie partnerowi szacunku i respektowanie granic przez niego wytyczonych. Bardzo przyjemne, zarówno dla kobiety jak i dla mężczyzny, będzie wplatanie palców we włosy lub muskanie nimi płatków uszu. Pamiętaj, że dotyk jest bardzo ważny, bo gdy wasze ręce zwisają po bokach, wyglądacie i czujecie się tak, jakbyście nie byli zaangażowani w pocałunek.

11
nauka całowania - krok 11

Odczytuj język ciała partnera.

Każdy człowiek całuje odrobinę inaczej i każdy lubi co innego podczas pocałunków, nie ma więc jednego właściwego sposobu całowania się. Często mówi się, że ktoś całuje dobrze lub źle, ale kluczem do sukcesu nie jest wcale większe doświadczenie, ani zbytnia gorliwość tylko umiejętność właściwego czytania języka ciała partnera i odpowiadania na jego wskazówki. Jeżeli twój partner próbuje się wycofać, powinien być to dla ciebie znak, że trzeba trochę zwolnić tempo.

Dobry pocałunek polega na braniu i dawaniu, więc czytaj język ciała partnera i zwracaj uwagę na wszystkie wskazówki. Jeżeli twój partner chętnie oddaje twoje pocałunki, możesz powoli posuwać się dalej, aż do czasu, gdy oboje będziecie się z tym dobrze czuć. Jeżeli zwrócisz uwagę na wszystkie wskazówki, jakie wysyła ci druga osoba, na pewno zauważysz czy pocałunek się jej podoba, może nawet sama zacznie cię całować bardziej intensywnie, niż wcześniej.

12
nauka całowania - krok 12

Opracuj swój styl.

Dobry francuski pocałunek, podobnie jak każdy inny rodzaj pocałunków, wymaga odrobinę praktyki. W miarę treningu będziesz stawał się coraz lepszy i coraz bardziej pewny swoich ruchów. Im większa praktyka w całowaniu się z jedną i tą samą osobą, tym większy komfort będziecie oboje odczuwać i wypracujecie określony styl, który sprawi dużo przyjemności wam obojgu.

13
pocałunek
Rozmawiajcie o tym. Wielu ludzi odczuwa trudności w rozmowie o intymności, jednak otwarta i jasna komunikacja jest niezbędna we wszystkich relacjach międzyludzkich. Jeżeli twój partner podczas pocałunku robi coś, co tobie zupełnie się nie podoba, powiedz mu o tym, ale zrób to bardzo delikatnie. Możesz jednocześnie pochwalić go za coś innego, żeby nie poczuł się obrażony. Nawet, jeżeli na początku obojgu wam nic nie wychodzi, możecie się przecież z tego wspólnie śmiać.
Wskazówki
  • Pamiętaj o świeżym oddechu. Jest to szczególnie ważne podczas francuskiego pocałunku, gdy masz otwarte usta. W tym celu utrzymuj stale higienę jamy ustnej i na wszelki wypadek noś przy sobie miętowe cukierki lub smakowe gumy do żucia.
  • Zęby to kolejny drażliwy temat. Nie chcecie przecież podczas pocałunku stukać się zębami, jest to nie tylko niezręczne, ale także może sprawić ból. Niestety czasami się zdarza, więc nie przejmuj się zanadto, jeżeli tobie też to się przytrafi. Możesz spróbować podczas pocałunku delikatnie przejechać językiem po zębach partnera, co stworzy wrażenie, że nie są one problemem. Wiedz jednak, że wiele osób tego nie lubi.
  • Bądź aktywnym partnerem. Jeżeli druga osoba całuje cię z języczkiem i to ci się podoba, nie siedź i nie czekaj na pocałunek, tylko sam go zainicjuj. Jeżeli natomiast nie podoba ci się sposób, w jaki całuje cię partner, nie bój się delikatnie zamknąć ust. Będzie to dla niego sygnał, że jego pocałunki nie odpowiadają ci.
  • Nie każdy lubi takie same pocałunki, więc nawet, jeżeli twój były partner coś bardzo lubił, musisz przyjąć do wiadomości, że nowy partner może lubić coś zupełnie innego. Musisz nauczyć się odczytywać sygnały i dopasować się do stylu partnera, ale pamiętaj, że to powinno działać w obie strony, więc ty także zasugeruj partnerowi swoje upodobania. Może wspólnie wypracujecie jakiś nowy, własny styl.
  • Nie ma reguły jak długo powinien trwać pocałunek. Jeżeli odczuwasz dyskomfort, w każdej chwili możesz przerwać. Jeżeli wszystko ci odpowiada, po prostu ciesz się pocałunkiem. W przerwie między pocałunkami możesz delikatnie ssać wargę partnera, na pewno mu się to spodoba. Po małym oddechu możecie spokojnie wrócić do całowania się.
  • Pamiętaj, nie myśl o tym za wiele, tylko to zrób.
  • Niektórzy mają dość sztywny język, co może odstraszyć partnera. Staraj się utrzymywać język i usta elastyczne i rozluźnione. Teraz wystarczy tylko trochę praktyki.
  • Możesz całować się nawet jeżeli jedno z was lub oboje nosicie aparat na zęby, musicie jednak uważać, by nie stykały się one ze sobą. Unikaj także dotykania aparatu językiem, możesz się niechcący zranić.
  • Nadmierne wydzielanie śliny podczas francuskiego pocałunku może całkowicie zepsuć romantyczny nastrój, ale nie martw się, podczas pocałunku możesz powoli spróbować przełknąć jej nadmiar. Jeżeli sprawia ci to problem, możesz przecież na chwilę przerwać pocałunek, przełknąć ślinę i zaraz powrócić do całowania.
  • Jeżeli jakiekolwiek zachowanie twojego partnera wprawia cię w zakłopotanie, staraj się go delikatnie odciągnąć od tego zachowania, a jeżeli to nie pomaga, powiedz mu po prostu "nie".
  • Nie gryź języka partnera, to może być bardzo bolesne.
  • Unikaj żywności, która pozostawia w ustach nieprzyjemny smak, szczególnie czosnku, cebuli, mleka i brokułów. Oczywiście możecie jeść te wszystkie produkty, ale tylko we dwoje.
  • Należy pamiętać, że przez pocałunki można zarazić się chorobami zakaźnymi, takimi jak chociażby katar, opryszczka, czy mononukleoza zakaźna.
Przeczytaj teraz: Jak się dobrze całować?
 4.3/5 (409 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (54)

jo - 2016-03-07
jo, potem będziecie mieć te same choroby
nmr59784 - 2015-11-16
Super poradnik na temat całowania :)
calowanie.wordpress.com
Byczek Fernando - 2015-09-22
Usta kobiety pachną mlekiem, szczególnie gdy ma na imię Mućka !
OLI - 2015-08-19
Gdy cos do kobiety czujesz a ona do ciebie to pocałunek francuski jest wspaniały i niezapomniany. Usta kobiety pachną mlekiem
Zdrowie_Psychoczne - 2015-06-05
Do użytkownika "mlody"; idź propagować swoje pedalstwa gdzie indziej
mlody - 2015-05-25
Patrzę na zdjęcia i widzę tylko heteropary. A co z gejami i lesbijkami? Przecież oni też się tak całują! To jest jawna dyskryminacja.
Ania - 2015-02-09
Oj pocałunek ten właściwy jest obłędny mój mąż tęż cudownie się całuje i nie tylko od tego wszystko się zaczyna ciary przenikają Twoje ciało ty unosisz się w powietrzu nie liczy się czas ani miejsce jesteśmy tylko my. Oczywiście jak osoba umiejąca się całować trafi na przeciwieństwo gdzie ona albo on obślinią ciebie język wkładają do migdałek fujj to ochyda
adim - 2014-11-27
Moim zdaniem to musi być odpowiednia osoba, miałem pewien okres gdy poznawałem pewną dziewczynę, za nic w świecie nie ciągnęło mnie do pocałowania jej, a ona dziwnie próbowała mnie podejść abym to zrobił, jakoś szybko się to rozpadło, gdyż nic mnie w niej nie pociągało. Później poznałem inną, pierwszy pocałunek był obłędny. To była po prostu chwila, spojrzeliśmy sobie w oczy po czym nagle zbliżyliśmy się do siebie i zaczęliśmy się całować. Było to na tyle przyjemne że spędziliśmy tak pół nocy. Jedynym problemem było to że kręciło ją gryzienie mojego języka, jak jej zwróciłem uwagę odpowiedziała mi abym też ją ugryzł.
agataata - 2014-11-26
Ja po raz pierwszy całowałam się ze starszym chłopakiem, który był juz doswiadczony. Haha w takich sytuacjech trzeba sie denerwować, on nie wiedział że to z nim ten 1 raz :D Więc jak się całowalismy to była masakra booo zrobiłam to mało umiejętnie WIĘC MARTWCIE SIĘ!!!
leona - 2014-06-24
W przeciwienstwie do tego, co czytam ponizej "to" nie zawsze wychodzi samo, ale trzeba sie nauczyc, a przeswiadczenie, ze samo wychodzi wynika prawdopodobnie z waszej niewiedzy i braku wrazliwosci na druga osobe. Najgorsze z mozliwych bledow moim zdaniem to sztywny jezyk wpychany do ust, nieswiezy oddech i wdmuchiwanie powietrza w usta partnera. Przechodzi ochota na wszystko. Prawda jest taka, ze porady sa naprawde dobre i nawet jesli ktos potrafi dobrze calowac to warto przeczytac. Umiejetny pocalunek i stopniowe zbudowanie napiecia potrafi mocno rozpalic kobiete, brak wyczucia potrafi za to mocno odstarszyc i zniechecic.
Paulina - 2014-01-07
Pamiętam że bardzo się stresowałam pierwszym pocałunkiem. Ale niepotrzebnie! Oboje byliśmy niedoświadczeni, więc gdy coś nie wychodziło to śmialiśmy się, że 'trzeba trenować więcej', a jak już zaczęło wychodzić, mój kochany dalej się śmieje i mówi, że 'jest wspaniale, ale poćwiczyć zawsze można'. I wcale nie trzeba do tego jakichś poradników, samo wyjdzie. A jak nie wyjdzie, to trzeba spróbować jeszcze raz! Powodzenia! :)
ewka - 2013-02-19
Jeju, pamiętam jak bardzo się bałam tego pocałunku.. Wydawało mi się, że po prostu nie potrafię, ale gdy w końcu doszło do tego do czego miało dojść wszystko już było proste :> Choć przyznaję, że za pierwszym razem wydało mi się to trochę obleśne, hehe ale już ponad miesiąc jestem z moim kochanym i sie chyba wyćwiczyliśmy :> życzcie powodzenia, bo naprawdę fajny z niego chłop! :3
skrzacik0007 - 2013-02-05
do tego nie sa potrzebne poradniki, wychodzi samo w praniu ;)
Milenaaa - 2012-09-20
Ja osobiscie nigdy tego nie robilam. Bardzo bym chciał. Mam na oku pewną osobę ale nwm czy w pierwszy dzień chodzenia wypada ? On się tym nie zrazi ?
dziunia - 2012-07-18
wepchnij język
Wero - 2012-05-11
Do francuskiego pocałunku więź między partnerami musi być silna. Nie może być oporów w stylu ,,spróbujemy, może się uda". Jeśli jest między dwojgiem silna chemia, pocałunek francuski przyjdzie sam. Jeśli towarzyszy mu dotyk i bliskość stref intymnych, może nawet dojść do orgazmu.
Paulina - 2012-05-05
Każdy na początku się boi , ale sami zobaczycie , że to łatwe już podczas pierwszego pocałunku. To po prostu samo z siebie wychodzi! Powodzenia i więcej odwagi ! ;*
krzyś - 2012-04-20
przychodzi czas że ci to samo przyjdzie powodzenia w całowaniu:*
Malinkaa - 2012-04-09
Hmm .. no właśnie we wtorek chcemy z moim chłopakiem spróbować francuskiego pocałunku .. strasznie się boje , że się nie uda .. ;( .
Sylvietta1 - 2012-04-06

jezu dzieci moje kochane ..!

całujesz sie wkładasz jezyk a potem wychodzi samo z siebie ..

co wy macie za problemy ..

Narcyzia - 2012-04-05
Ja ostatnio się całowałam z języczkiem. Starałam się, ale byłam zrelaksowana. On potem powiedział mi, że jestem beznadziejna, a ja chcę Mu pokazać, że tak nie jest :( Co sobić???
trololololo - 2012-04-02
a no, czytam tak właśnie to wszystko,ale czytam po raz drugi, bo wczoraj był mój pierwszy pocałunek francuski ^^ już tu raz byłam, czytałam tyle razy, ale to na prawde nic nie daje. jak już jesteś z partnerem i jak ma sie odbyc ten pocałunek to już serio jest łatwo. mam 13 lat i całowałam się już bardzo dużo razy , ale nigdy z języczkiem, aż do wczoraj ^^ naprawde, ja tak się zawsze bałam, ale jak już z NIM tam byłam to totalnie się wyluzowałam (bo na pewno źle byc spiętym) no i poszło! :D nie ma co się denerwowac;) pozdro.
dasfdgasdasd - 2012-04-01
Ja juz sie raz calowalem z języczkiem, ale teraz chodze z dziewczyna z 4 miesiace i jest wszystko ok ,jedyne czego Ona sie boi to wlasnie francuski pocałunek, gdy daje jej buziaka w usta i chce troche dluzej przytrzymac, ona odchyla głowe. jej przyjaciolka mowi ze jeszcze sie boi ;(
mari - 2012-03-09
Nie ma się czego bać^^ stres może wszystko skomplikować. Moim pierwszym pocałunkiem ever był od razu francuski. Tańczyłam z kolegą na imprezie i on nagle zaczął mnie całować (teraz jesteśmy razem^^) nawet nie miałam czasu pomyśleć co się dzieje oddałam pocałunek instynktownie. Było bosko ^w^
Anonim. xdd - 2012-03-06
Nie ma się czego bać. ; ) W sumie nie jestem jeszcze tak bardzo doświadczona i pamiętam swój pierwszy francuski pocałunek ... O Boże ! Ale to był stres. ;D Ale tylko na początku, później szło jak z płatka. ; )
Lizak - 2012-03-02
Mój pierwszy raz jeszcze nie nastąpił i strasznie się go boje że coś spaprze przeczytałem to wszystko plus kom ze 3 razy ale i tak się boje ponieważ moja dziewczyna jest już "doświadczona"
katarina - 2012-02-24
pierwszy pocałunek nie był łatwy, bo zupełnie mi nie wychodził, ale z czasem uczyłam się... teraz uwielbiam w taki sposób okazywać miłość i dotykając ust oraz języka danej osoby to jest wspaniałe przeżycie ;))
DaS - 2012-01-28
Ja mam inny problem moja dziewczyna całowała się już pare razy a ja nie nie wiem co robić :( Boje się że mi nie wyjdize
Nika - 2012-01-20
no ja mam inny problem, moj chlopak sie ze mna calowal, ale nie umie niczego...sam zauwazyl ze zle to robi i sie zrazil, co ja mam zrobic??
YO - 2012-01-01
nie ma czego się bać, na prawdę...ja moge robić to godzinami..i za pierwszym raazem tez sie bałam ale sama wiesz co robić, tak sama z sb:DD
Kamil^^ - 2011-12-22
Też miałem taki dylemat, ale z czasem samo przyjdzie. Powodzenia :D
kiss - 2011-11-29
To normalne że się boicie, ale jak przychodzi ten moment to tego nie odczuwacie.
nanana ;d - 2011-11-01
Ludzie nie bójcie się pierwszego pocałunku ;D ja byłam na maksa nieśmiała osoba, tez martwiłam się ze mi nie wyjdzie ale to nie ma co sie bać ;D serio, może trudno wam uwierzyc ale sami się przekonacie :) pozdro :D
Barti - 2011-10-25
nie bój się to tylko odczucia są straszne ale sam pocałunek jest super wiem to z własnego doświadczenia xb
Ema - 2011-08-24
Jak sprawdzić czy ma się miękki lub sztywny język?
sztormu - 2011-07-19
Boże ludzie nie bójcie się tego. Musicie wiedzieć tylko czy tego chcecie, jak tak to zacznijcie od drobnych pieszczot, a potem wyjdzie samo nawet nie będziecie wiedzieć kiedy.:)
KochamCie - 2011-07-13
no pomogło tylko talej sie troche boje bo on już tyle razy sie całował a ja jeszcze nigdy ;/
cotokogo - 2011-07-10
Troszkę pomogło... ale i tak dygam. ale w końcu trzeba się przełamać... najgorsze jest to że należę do osób ze sztywnym językiem ;/
Mery - 2011-07-07
Ej ja mam 14 lat chłopak chce się całować z języczkiem ale ja nie kumam jak za bardzo wytłumaczcie mi prosić-ej plis;)
Nattiee - 2011-06-03
kurcze ja tego nie potrafie boje sie tego że coś sie nie uda :( mam dopiero 12 lat wiem że to troche za szybko ale mój chłopak już chce sie całować z języczkiem a ja sie boje:(
I teraz nie wiem co mam zrobić PROSZE POMOCY !!!!!! :( :(
Misiu - 2011-05-27
kurde ciężkie to mam dopiero 13 lat partnerka też i kazał mi to czytać
messi - 2011-04-22
pomocy ??
dzaga - 2011-03-24
ej boję się ;( mam 14 lat a mój chłopak 16 . on jest doświadczony w całowaniu z języczkiem a ja nie ;( mamy się za kilka dni spotkać i będziemy się całować po francusku , on chce a ja nie , nie chce mu powiedziec że nie chce :[ pomóżcie jak się nauczyć?
daruma - 2011-03-06
Oczywiście, że nie każdy potrzebuje wskazówek w tej materii, podobnie jak w wielu innych sprawach życia codziennego. W pierwszej chwili sam również zamierzałem pominąć tę poradę, ale z ciekawości zajrzałem i ... bardzo mi się spodobała. Nie każdy potrafi tak ładnie i ciekawie pisać o sprawach z pozoru prostych, jak np. wiązanie sznurówek, choć każdy często to robi. Gratulacje dla autorki/a. Pozdrawiam (i, jeśli jest nim kobieta to całuję, choć bez języczka ...)
A propos innych komentatorów: znacznie bardziej mnie razi, gdy ktoś "mędrkuje" w komentarzach, albo wykorzystuje je do przesyłania pozdrowień osobom sobie bliskim, ale zupełnie obcym innym czytelnikom. Nie zaglądajcie również do porad w materii, w której już czujecie się mistrzami, lub przerwijcie czytanie po kilku zdaniach, natomiast co do przesyłania pozdrowień, to używajcie kartek pocztowych, e-maila lub "sms-a" ...
patryś - 2011-03-04
Mój 1 raz bez porad...
Nikodem - 2011-02-20
Moim zdaniem nie trzeba nawet tego dokładnie czytać, pewnego dnia umówiłem się z dziewczyną którą znałem długo, zazwyczaj przed takimi wypadami uważam na swój świeży oddech, ale coś między nami tak zaiskrzyło. Leżeliśmy na łóżku wygłupiając się, zacząłem ją przytulać, aż przybliżyłem swoją głowę do jej i patrząc sobie w oczy zderzyliśmy się powoli ustami, najpierw był jeden cmok, ale potem otworzyliśmy w jakiś sposób usta i się zaczęło, człowiek sam nie wiem co ma robić a jednak zrobiło się samo...
DDDEELLFFII - 2010-12-27
Mój pierwszy raz bedzie na sylwestra trzymajcie kciuki
Yoł;D - 2010-12-06
Ej miałam podobnie (też bez porad).
Nie było tak źle .
Wiecie tak naprawde jak ktos tego chce to nie potrzeba zadnych wskazówek .
Pozdro dla mojego skarba ;*
ziom - 2010-11-16
bylo 1 raz bez porad :))
Demi - 2010-11-11
U mnie pierwszy raz też sie odbył bez porad.
Wychodzi samo z siebie, nie martwcie się, będzie dobrze ;>.
Asia - 2010-09-18
przyda sie na przyszłość
Kasiunia - 2010-08-27
z języczkiem :D
był pierwszy raz i udało się bez żadnych porad . ;>
lap - 2010-06-12
dobre przyda sie chociarz dzisiaj bylo 1 raz i wyszlo mi bez porad
Macia - 2010-06-10
Dobre xDD ;P
Dowiedz się jak się całować namiętnie, z pasją oraz tak, że Twój partner nigdy Cię nie zapomni. Całowanie nie musi być...
Jak się całować?
Dowiedz się jak się całować namiętnie, z pasją oraz tak, że Twój partner nigdy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt