Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Dla puszystych > Jakie ubrania są odpowiednie dla puszystych pań?

Jakie ubrania są odpowiednie dla puszystych pań?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (73 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
Panie puszyste mają dużo atutów, z których powinny być dumne. Przy odpowiednim doborze ubrań mogą wyeksponować zalety swojej figury i ukryć niedoskonałości. Jeśli twoja garderoba zaczyna się od rozmiaru (X)XL, przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się, co zrobić, żeby raz na zawsze pozbyć się kompleksów!
 3.3/5 (73 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (17)

NataliaMadziarenka - 2014-12-30
Ja uważam, że kobiety puszyste są ładniejsze od tych wychudzonych. Ciężko jest dobrać fajne ubrania do większych rozmiarów na stronie allinside.pl są ładne ubrania, które są również dla grubszych pań i panów :)
Grzesiek - 2014-12-23
Kobiety puszyste są cudowne. Są prawdziwymi kobietami jakie kochają faceci. Mają wszystko co mieć powinny . Bądżcie takie drogie Panie. Kochamy Was właśnie takie . Kobieta to kobieta a nie wieszak na ubrania. Dużo słodkiego ciała do pieszczot i całowania ..... Bądżcie sobą bo warto !!!!!!!!!!!!!!!!!!
gre - 2014-12-23
Najlepsze dla takich kobiet sa l karnityna i bieganie.Nie chcialbym takiej baby.
ONA - 2014-12-23
Dajcie już spokój z tą kryptoreklamą olejku busajna, gdzie nie czytam tam ten olejek. A dla kobiet o większych rozmiarach jest jeden sposób, dbanie o siebie, jeszcze bardziej niż to robią kobiety szczupłe (a olejek w tym tyle pomoże co umarłemu kadzidło).
Bogumił - 2014-12-23
Te dziewczyny są urocze. Ubiór eksponujący ich wdzięki, poprawia nastój każdemu normalnemu mężczyźnie. Głodzące się szkielety są nieapetyczne.
Wraith - 2014-12-23
Co za głupie słowo - "puszyste". Puszyste są kotki i wata na patyku.
Waldek - 2014-12-23
Cały czas pisze się o ciuchach dla osób z tuszą - jak powinny się ubierać, jaką fryzurę dobrać, albo jaką dietę sobie zafundować. Ale kompletnie nikt nie pisze o pięknie skóry i jak mają o nią dbać osoby puszyste. Przecież to jest ciągła walka z rozstępami czy cellulitem, to obwisła skóra, której nie da się ściągnąć, obwisłe piersi czy ramiona. To nie istotne - grunt, żeby puszysta poleciała do sklepu i nakupowała sobie ciuchów, żeby to wszystko dobrze przykryć. A potem jest problem przy rozbieraniu się w łóżku przy mężczyźnie - kompleksy, gaszenie światła, sex w jednej pozycji. A może tak najpierw zadbać o skórę ? Odchudzałem swoją kobietę od zafundowania jej olejku busajna i oleju z zielonej kawy. Stosowała to na początku z niechęcią ale jak zauważyła, że celulit znika, a skóra nie jest już obwisła to sie przekonała. Gorzej było z rozstępami bo przyblakły, zmniejszyły się ale nie zniknęły całkowicie. Dlatego tak ważne jest by uczyć od najmłodszych lat dziewczynki jeszcze, że nie można ani chudnąc ani tyć, że trzeba utrzymywać stałą wagę ciała aby nie zniszczyć skóry. Jak się już skórę zniszczy to nawet super ciuchy nie pomogą.
Szczery - 2014-12-23
Najbardziej odpowiednie będą dresy, adidasy i dużo ruchu ;)
anika - 2014-12-23
Tak naprawdę problem nie lezy w tym, że kobiety puszyste nie potrafią się ubierać tylko brak fajnych ciuchów w większych rozmiarach miedzy 50 a 58. Jak się już coś znajdzie, to albo bardzo drogie albo moda babcina.
TIMUR - 2014-12-23
Według mnie Puszyste Kobiety bardzo ładnie wyglądają w mini spódniczkach i szpilkach
aw - 2014-12-23
Ładne kobiety
szara5 - 2014-10-24
no dokładnie tak jest heheheh :) :)
no takie myslenie maja
zuziazyl - 2013-03-13
Ja w ogóle lepiej się czuję w sukienkach.
skrzacik0007 - 2013-01-14
Z kobietami jest tak:
Chude myślą że są otyłe,
otyłe że są grube,
a grube że powinny chodzić legginsach
majkaku.95 - 2012-12-21

Mogę się zgodzić z tą kopertową sukienką. Pulchniejsze kobiety rzeczywiście wyglądają w niej dobrze. Trochę mnie dziwią te szerokie rybaczki, które skrócą nogę, a skracanie w tym przypadku dobre nie jest.

To czy jesteś puszysta czy nie nie ma żadnego znaczenia jeśli chodzi o to, czy wyglądasz fajnie i modnie czy buro i...
Blogi modowe dla puszystych
To czy jesteś puszysta czy nie nie ma żadnego znaczenia jeśli chodzi o to, czy wyglądasz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub