Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Dla puszystych > Jakie ubrania są odpowiednie dla puszystych pań?

Jakie ubrania są odpowiednie dla puszystych pań?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (84 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 12 
Panie puszyste mają dużo atutów, z których powinny być dumne. Przy odpowiednim doborze ubrań mogą wyeksponować zalety swojej figury i ukryć niedoskonałości. Jeśli twoja garderoba zaczyna się od rozmiaru (X)XL, przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się, co zrobić, żeby raz na zawsze pozbyć się kompleksów!
1
ubranie dla puszystych
Postaw na ubrania, w których dobrze się czujesz. Niezależnie od tego, w co zdecydujesz się ubrać, musisz czuć się w tym naturalnie. Jeśli spędzisz dzień poprawiając i naciągając zbyt krótką spódnicę, jeszcze bardziej przyciągniesz wzrok obserwatorów do twoich niedoskonałości. Zamiast tego wybierz tkaniny i fasony, które pasują do twojej figury i które wygodnie się nosi. Pamiętaj, to że zmieścisz się w ubranie w rozmiarze S nie oznacza że powinnaś takie nosić!
2
bielizna dla puszystej
Zainwestuj w porządną bieliznę.Jeśli chcesz ukryć kryzysowe partie puszystej figury, musisz zacząć od najbardziej intymnych części garderoby. Dobrze dobrany biustonosz podniesie i uwydatni biust, skupiając wzrok na twoim największym atucie. Odpowiedni stanik może również stworzyć złudzenie węższej talii. Jeśli masz szeroką klatkę piersiową, nie bój się pokazywać biustu, wyeksponowanego za pomocą biustonosza push-up lub usztywnianego. Wyszczuplające majtki pomogą zmniejszyć wałeczki i ukryć brzuch, dzięki czemu ubrania będą lepiej się układać. Zastanów się również nad zakupem specjalnej bielizny wyszczuplającej (sprawdź tutaj).
3
dodatki dla puszystych pań
Nie zapomnij o dodatkach. Duże kolczyki, opaski i apaszki to doskonałe sposoby na skupienie spojrzeń na twojej twarzy, przy jednoczesnym odciągnięciu ich od defektów twojej figury. Nie bój się kolorów, ani deseni.
4
ubrania dla puszystych
Zapomnij o rozmiarze i skoncentruj się na fasonie.Nikt nie wie, jaki nosisz rozmiar spodni, więc nie staraj się wcisnąć w coś, co dobrze na tobie nie leży. Zamiast tego wybierz ubrania, które mają odpowiednio dopasowany krój (najlepiej takie, które na metce mają napisane „tailored fit”). Ubrania rozciągliwe w talii i z dodatkiem stretchu nie są dobrym rozwiązaniem dla puszystych pań.
5
moda dla puszystych
Ubieraj się w ciemne kolory poniżej pasa, a w jasne powyżej. W sposób naturalny przyciągniesz uwagę do górnych partii twojego ciała i optycznie wyszczuplisz figurę.
6
bluzka dla puszystej
Wybieraj bluzki, które wzdłuż dekoltu mają różnego rodzaju dodatki: cekiny, hafty, falbany, przyszytą apaszkę. Ozdoby odciągną uwagę od defektów twojej figury.
7
spódnica dla puszystej
Noś spódnice w kształcie litery „A” o długości midi (za kolano). Taki kształt zatuszuje wszystkie niedoskonałości linii bioder.
8
kopertowa sukienka
Wybieraj sukienki z kopertowym wiązaniem (zobacz tutaj). Dekolt w kształcie „V” optycznie wydłuża ciało i przykuwa uwagę do twojego pięknego biustu.
9
rybaczki
Przerzuć się na rybaczki. Są nieco krótsze niż normalne spodnie i zazwyczaj mają szerokie nogawki. Znacznie lepiej pasują do twojej figury, niż krótsze od nich spodnie typu „capri”.
10
top dla puszystej
W lecie noś topy na szerokich ramiączkach. Wąskie paski sprawią, że będziesz wyglądać na „barczystą”.
11
moda dla puszystych - szpilki
Chodź w butach na obcasach. Kilka centymetrów więcej optycznie cię wyszczupli.
 3.3/5 (84 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (18)

Avarati - 2016-02-03
Te porady to czysta tragedia! Większość kobiet bedzie fatalnie wyglądać w takich ubraniach. Kazda sylwetka jest inna, inaczej tyje i to do niej trzeba dostosować ubiór. Nie kazdemu pasuje dekolt V, mało która puszysta pani będzie dobrze wyglądać w zestawie luzna góra i obcisły dół. Nie ma łatwych reguł. Moja mama ma rozmiar 46 i najlepiej wyglada w dopasowanych ubraniach.
NataliaMadziarenka - 2014-12-30
Ja uważam, że kobiety puszyste są ładniejsze od tych wychudzonych. Ciężko jest dobrać fajne ubrania do większych rozmiarów na stronie allinside.pl są ładne ubrania, które są również dla grubszych pań i panów :)
Grzesiek - 2014-12-23
Kobiety puszyste są cudowne. Są prawdziwymi kobietami jakie kochają faceci. Mają wszystko co mieć powinny . Bądżcie takie drogie Panie. Kochamy Was właśnie takie . Kobieta to kobieta a nie wieszak na ubrania. Dużo słodkiego ciała do pieszczot i całowania ..... Bądżcie sobą bo warto !!!!!!!!!!!!!!!!!!
gre - 2014-12-23
Najlepsze dla takich kobiet sa l karnityna i bieganie.Nie chcialbym takiej baby.
ONA - 2014-12-23
Dajcie już spokój z tą kryptoreklamą olejku busajna, gdzie nie czytam tam ten olejek. A dla kobiet o większych rozmiarach jest jeden sposób, dbanie o siebie, jeszcze bardziej niż to robią kobiety szczupłe (a olejek w tym tyle pomoże co umarłemu kadzidło).
Bogumił - 2014-12-23
Te dziewczyny są urocze. Ubiór eksponujący ich wdzięki, poprawia nastój każdemu normalnemu mężczyźnie. Głodzące się szkielety są nieapetyczne.
Wraith - 2014-12-23
Co za głupie słowo - "puszyste". Puszyste są kotki i wata na patyku.
Waldek - 2014-12-23
Cały czas pisze się o ciuchach dla osób z tuszą - jak powinny się ubierać, jaką fryzurę dobrać, albo jaką dietę sobie zafundować. Ale kompletnie nikt nie pisze o pięknie skóry i jak mają o nią dbać osoby puszyste. Przecież to jest ciągła walka z rozstępami czy cellulitem, to obwisła skóra, której nie da się ściągnąć, obwisłe piersi czy ramiona. To nie istotne - grunt, żeby puszysta poleciała do sklepu i nakupowała sobie ciuchów, żeby to wszystko dobrze przykryć. A potem jest problem przy rozbieraniu się w łóżku przy mężczyźnie - kompleksy, gaszenie światła, sex w jednej pozycji. A może tak najpierw zadbać o skórę ? Odchudzałem swoją kobietę od zafundowania jej olejku busajna i oleju z zielonej kawy. Stosowała to na początku z niechęcią ale jak zauważyła, że celulit znika, a skóra nie jest już obwisła to sie przekonała. Gorzej było z rozstępami bo przyblakły, zmniejszyły się ale nie zniknęły całkowicie. Dlatego tak ważne jest by uczyć od najmłodszych lat dziewczynki jeszcze, że nie można ani chudnąc ani tyć, że trzeba utrzymywać stałą wagę ciała aby nie zniszczyć skóry. Jak się już skórę zniszczy to nawet super ciuchy nie pomogą.
Szczery - 2014-12-23
Najbardziej odpowiednie będą dresy, adidasy i dużo ruchu ;)
anika - 2014-12-23
Tak naprawdę problem nie lezy w tym, że kobiety puszyste nie potrafią się ubierać tylko brak fajnych ciuchów w większych rozmiarach miedzy 50 a 58. Jak się już coś znajdzie, to albo bardzo drogie albo moda babcina.
TIMUR - 2014-12-23
Według mnie Puszyste Kobiety bardzo ładnie wyglądają w mini spódniczkach i szpilkach
aw - 2014-12-23
Ładne kobiety
szara5 - 2014-10-24
no dokładnie tak jest heheheh :) :)
no takie myslenie maja
zuziazyl - 2013-03-13
Ja w ogóle lepiej się czuję w sukienkach.
skrzacik0007 - 2013-01-14
Z kobietami jest tak:
Chude myślą że są otyłe,
otyłe że są grube,
a grube że powinny chodzić legginsach
majkaku.95 - 2012-12-21

Mogę się zgodzić z tą kopertową sukienką. Pulchniejsze kobiety rzeczywiście wyglądają w niej dobrze. Trochę mnie dziwią te szerokie rybaczki, które skrócą nogę, a skracanie w tym przypadku dobre nie jest.

sylwia180793 - 2012-12-20
Puszyste kobiety nie powinny nosić szerokich ubrań, ponieważ będą je poszerzać jeszcze bardziej. Bardzo ładnie wygląda np. plisowana spudnica, która ukrywa kontury ciała.
Bigworld - 2010-07-15
No niestety nie ze wszystkim mogę się zgodzić. Od kilku lat prowadzę sklep z odzieżą xxl i obserwuję kobiety i to dzięki nim nauczyłam się kilku bardzo ciekawych sposobów na zatuszowanie mankamentów.
1. Strech. W większości wypadków kobieta "puszysta" nie posiada idealnie zachowanych proporcji, często zdarza się tak, że mamy stosunkowo więcej w biodrach niż w pasie, lub mamy mniej zaznaczoną talię, wówczas strech jest idealnym rozwiązaniem, powoduje, ze materiał ułoży się i zapewni komfort, a my nie wyglądamy jak w za dużym ubraniu. Co jest wyjątkowo ważne - ponieważ odzież nie powinna zakrywać całej sylwetki, tylko mankamenty.
2. Ciemny dół - owszem, ale jeśli do ukrycia jest dolna partia ciała, zasada jest odwrotna jeśli mamy rozbudowane ramiona i piersi, a szczuplejsze dolne partie ciała.
3. Dodatki przy dekoldzie. Hmmm.... Tutaj też obowiązuje zasada: " Przyciągnij wzrok do tego co masz piękne", a jeśli akurat nie chcemy, aby nasz biust i ramiona były aż tak zauważalne?
4. Wybór spódnicy też zależy od rodzaju figury, są osoby które będą świetnie wyglądać w długości przed kolano i prostym fasonie, są i takie, które olśnią wszystkich w standardowym "tulipanie". Długie spódnice to coś dla wysokich kobiet (one skracają optycznie figurę), a te midi są lepsze dla Pań odrobinę niższych.
5. Rybaczki są idealne, ale tylko wtedy kiedy nasze kostki są kształtne.
6. Cienkie ramiączka można nosić, zwłaszcza przy figurze "gruszki", gdzie mamy do czynienia z dużą różnicą między ramionami i biustem, a biodrami (te drugie są dużo szersze).
Ale... Przy wyborze ubrań najlepiej kierować się jedną zasadą: od każdej z tych zasad jest tyle samo wyjątków co kobiet. :-)
pozdrawiam
To czy jesteś puszysta czy nie nie ma żadnego znaczenia jeśli chodzi o to, czy wyglądasz fajnie i modnie czy buro i...
Blogi modowe dla puszystych
To czy jesteś puszysta czy nie nie ma żadnego znaczenia jeśli chodzi o to, czy wyglądasz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt