Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Pisanki > Jak zrobić pisanki metodą decoupage?

Jak zrobić pisanki metodą decoupage?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (25 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
W wielu czasopismach można znaleźć różnokolorowe nadruki kwiatów. Są one inspirujące i można je wykorzystać do wykonania wielkanocnej pisanki metodą decoupage. Gotowe pisanki można położyć w miseczce lub powiesić na zielonych, wiosennych gałązkach.
Rzeczy, których potrzebujesz:
surowe jaja, serwetki do decoupage w kwiaty (do kupienia tutaj), klej do decoupage (do kupienia tutaj), lakier/werniks do decoupage (do kupienia tutaj)
1
robienie pisanek
Surowe jajo umyj w ciepłej, ale niegorącej wodzie z dodatkiem płynu do naczyń, aby zmyć wszelkie zabrudzenia i bakterie.
2
robienie pisanek
Wytrzyj delikatnie jajo papierem i zrób z niego wydmuszkę - czyli zrób otwory na obu czubkach jaja i wydmuchaj zawartość do miski.
3
robienie pisanek
Ponownie umyj jajo najlepiej przelewając strumień wody przed wykonany otwór, aby całą zawartość jaja dokładnie usunąć.
4
robienie pisanek
Odłóż jajo do wyschnięcia. Możesz ułożyć otworem do dołu, aby woda całkiem wypłynęła, a ty w tym czasie dokładnie powycinaj zgromadzone kwiaty.
5
robienie pisanek
Kolejne kwiaty smaruj klejem do tapet, i po chwili przyklejaj do wydmuszki. Kwiaty powinny dokładnie przylegać do skorupki.
6
pisanka wielkanocna wzór
Jak już obkleisz całe jajo pozostaw do wyschnięcia klej a następnie pomaluj całość bezbarwnym lakierem do decoupage. Jajka będą prezentować się wspaniale jak wyschną.
 4.2/5 (25 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

lori66534 - 2013-01-12
Ja zawsze robiłam z chusteczek świątecznych i wychodziło świetnie ale widzę że można to zrobić ze zwykłego papieru więc spróbuję na pewno w takie coś się pobawić i mam nadzieję że się uda ;D czekam na dalsze inspiracje z twojej strony i gratuluję oryginalności oraz pomysłowości!
Wielkanocne jajka przypominające buzie lalek sprawią radość Twoim dzieciom jeśli znajdą się w koszyczku Wielkanocnym....
Wielkanocne pisanki - buzie
Wielkanocne jajka przypominające buzie lalek sprawią radość Twoim dzieciom jeśli...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt